Skocz do zawartości

jacekcygan

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 2.5TDS .94r

Osiągnięcia jacekcygan

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam miałem ostatnio podobny problem ale w e34 i po sprzwdzeniu wszystkiego okazało się ze pompa w zbiorniku a mianowicie sitko było totalnie zatkane syfem i mazią po wyczyszczeniu sitka odpalił ale chodził tylko na wolnych dopiero powymianie pompy w zbirniku jest ok,pozdro nq
  2. uporałem się z problemem to nie był ani łańcuszek ani napinacz tylko koło pasowe na wale koszt 350 zł.pozdro. :lol:
  3. witam ja ostatnio motałem się z podobnym problemem tylko ze w 325 tds, i myślałem że to łańcuszek albo napinacz .dzięki Bogu to nic z tych rzeczy,okazało się że awarii uległo koło pasowe na wale,które składa sie z 2 części.mechanik skasował 150 zl za kolo i 200zl za robotę czyli koszt 350 zł.sprawdz to pozdro
  4. dzięki za wypowiedzi też już mnie to wkurza , a może on już też ma mnie dość.a ile taka robocizna może kosztować bez części.?
  5. tak wiem i czytałem że nie trzeba ściągać głowicy ,ale jak pokazałem mechanikowi opis wszystkich prac jakie trzeba po kolei wykonać to się zniechęcił i tak szczerze czy to znajomy czy nie to w dupie ma moje koszty uszczelki i woli ściągać głowice bo szybciej i łatwiej.jesteśmy skazani na mechaników i koszty(większość).
  6. dzieki jestem wdzięczny za taką odpowiedz. pozdro.
  7. jacekcygan

    325tds napinacz dzwoni

    napisałem już jeden post o problemie napinacza łańcuszka rozrządu ale nie doczekałem się konkretów wręcz nic mi nie pomogliście a poto te forum jest.to może jakaś pomoc odnośnie czy trzeba ściągać głowicę by dotrzeć do napinacza? pliss ludziska pmóżcie!!!!!
  8. wody ubyło,a symmering jest nie na mjarce tylko na tej rurce co w niego wchodzi miarka a rurka wchodi do miski olejowej i tam był wyciek.a jeszce jedno nigdy auta nie przegrzałem temp.nigdy nieprzekroczyło połowy skali
  9. dzieki za opinie to ze ten symmering i male wycieki na misce to jestem pewien ale tak mysliałem ze uszczelki to raczej by m i nie wywaliło jeszce raz dZieki ale wiem za do tego serwisu juz nie pojade .
  10. witam all mam pewien problem pewnie poszła uszczelka pod głowicą bo najpierw miałem problem z odpałką a potem jak ZAKOPCI i woda czarna prysnęła razem z spalinami z wydechu.ale o co mi chodzi:ostatnio wymieniałem olej u nas w renomowanej stacji i jeden młokos nalał mi za dużo oleju,stwierdziłem to po paru dniach jak zauważyłem plamę pod furą.poszedł symering od miarki oleju,potem zauważyłem że autko sie poci,olej wypompowałem do normalnego stanu .a dziś odpalam i [BAD] czarny dym i czarna woda.interesuje mnie czy zadyży stan oleju mógł być powodem rozpiepszenia uszczelki pod głowicą pliss o kometarze.pozdro siemka _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.