Skocz do zawartości

darek2000

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318 tds

Osiągnięcia darek2000

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Byłem na diagnostyce komputerowaj i wyszły błedy tynego prawego koła (błąd odczytu prędkości obrotowej koła). A tak na marginesie wyszło jeszcze: -błąd tempomatu - brak; -błąd poduszki - odcięte zasilanie. Tempomatu wogóle nie mam i nie ma śladu żeby był (vin nic nie mówi o tempomacie). Czy wystarczy dokupić manetkę i będzie? :) Co do poduszek to przypuszam że ich już nie mam. Program diagnistyczny: MultiDiag.
  2. Podepnę się po temat, gdyż też chcę zamontować u siebie ori radyjko bmw. Do wyjścia na wzmacniacz do suba chcę użyć adaptera rca kliknij. I teraz pytanko. Czy podłączając wyjście na głośniki z radia (tył) pod ten adapter to mogę też pozostawić tylne głośniki? Pod tylne głośniki byłby podłączony jeszcze adapter. Czy zastosować jakiś inny patent żeby grały tylne głośniki i tuba? I przy okazji jeszcze jedno. Czy antena w szybie jest jakoś wzmacniana z ori radia? Bo aktualnie mam Pioneera dosyć wysoki model i radio bardzo kiepsko odbiera :( .
  3. Nic nie wymieniałem. Auto kupiłem 3 miesiace temu i tak jest od momentu zakupu. Można jakoś wydobyć czujniki i je wyczyścić?
  4. Witam. Mam problem z ABS-em. Każdorazowo przy hamowaniu w ostatniej fazie ok.5 km/h (wskazówaka prędkościomierza jest już na samym dole) słyszę pracę abs`u i wybija mi pedał. Jest tak za każdym razem bez wzglądu na pogodę. Odpuszcza dopiero jak się już prawie nie poruszam. Dodam jeszcze że nieraz zapala się kontrolka abs, ale jest to rzadkość (wówczas abs nie działa). Gdzie może leżeć przyczyna?
  5. Wystrczy wymienić element 2, czy wszystko 1,2,3,5,6 ? http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/s/6.png
  6. tds-y mają łańcych rozrządu
  7. Kluczyk obraca się dookoła i trzeba mocno docisnąć aby załapał. Co jest do wymiany i czy da się to zrobić?
  8. Odnośnie alarmu dzisiaj jeszcze posprawdzałem piny w kostakach X13254(zielona) i X13253(żółta) i okazało się że pin 4 w X13253 odpowiada za otwieranie pilotem (wypięcie - nie otwiera pilotem), natomiast 17 z X13253 odpowiada za zamykanie pilotem (wypięcie - nie zamyka pilotem). Po wypięciu w/w pinów kluczykiem idzie zamykać i otwierać (centralny działa). Przy zamykaniu natomiast załącza się alarm. Pin 1 w X13254 nie wiec co daje, bo wszystko działa. Szukałem innych modułów i nic nie znalazłem (pod tylną kanapą jest tylko jakiś moduł od airbagu). Korzystając z okazji, chciałbym wymienić fotele przednie (mam poprzecierane). Mam dwa przednie z sedana 1991 316i (bez airbagu). Czy mogę je założyć u mnie w 318tds (airbag-kierowca i pasażer). A tak na marginesie to co to za moduły (pierwsza fotka w pierwszym poscie): ta z niebieską kostką i ta z żółtą kostką. Ta metalowa po prawej to chyba od abs-u. Moduł komfortu to wiem :).
  9. Szukałem syreny i nie ma nigdzie. Akumulator OK (nowy - 6 miesiecy). Auto codziennie eksploatowane.
  10. Z innego forum dostałem odpowiedz żeby wypiąć w module komfortu. Po wykonaniu tego zabiegu było kilka dni spokoju, ale znowu odezwał się problem samozałączania się alarmu. Dodam jeszcze że przy zamykaniu auta jest sygnalizacja kierunkami i miga dioda (na początku kilka razy intensywnie a po chwili co ok. 1sek), ale przy otwieraniu auta już nie ma sygnalizacji kierunkami. Chociaż kilka razy przy otwarciu auta kierunki dały znać, ale to było w ciągu miesiąca 2-3 razy. Otwarcie powiem że chciałbym pozbyć się tego alarmu, ale nie wiem gdzie go wyłączyć. :(
  11. Nie mam żadnych innych kluczyków. Wszystko jest w tym kluczyku. Otwiera (wyłącza alarm), zamyka (załącza alarm). Dodam że otwieranie i zamykanie (kluczyk w drzwi) też załącza i wyłącza alarm. A może wiecie gdzie powinien znajdować się moduł alarmu i jak wygląda (jakieś foto). Za schowkiem jest tylko to co na zdjęciu, a pod kierownicą nic nie znalazłem co przypominało by jakiś moduł. Co do radia to nie mam oryginalnego, ale chyba to nie powinno być problemem.
  12. Kilka dni temu kupiłem sobie w/w bemke. Mam problem z alarmem. Samoczynnie się załącza (chyba nie ma syrenki, bo nie wyje, migają kierunki i światła mijania). W momencie załączenia nie zapalają się lampki w kabinie, więc wykluczyłem rygle. Jak zamknę auto to na szturchanie też nie reaguje alarm. Po prostu sam z siebie się załącza (raz już po kilku minutach, raz po 12 godzinach). Nie wiem co jest. Chciałem go całkowicie odłączyć ale nie wiem gdzie. Ponizej załączam fotki modułu (za schowkiem) i pilot z kluczykiem. Nie wiem czy to jest oryginalny alarm czy domontowany. Sterowanie zamkiem działa OK. Po wyjęciu zółtej kostki nie działa centralny, a po wyjęciu zielonej nie działa alarm, ale też nie działają szyby i szyberdach. Może ktoś spotkał się z takim problemem. Dodam że nie znalazłem żadnego dodatkowego dołożonego modułu (nawet szukałem pod kierownicą). Auto posiada domykanie szyb i szyberdachu, ale jak zamykam z pilota to nie działa. Jak zamykam kluczem to domyka wszystko, ale i załącza alarm. Dodam, że moduł posiada jeszcze dwa gnizda z tyłu (białe i czarne), do czarnego jest wpięta kostaka, natomiast białe jest puste. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/85b56d77d439.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/baa494646429.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7604fcdc0a47.jpg Czy za samoczynne załącznie sie alarmu i brak domykania szyb odpowiada moduł komfortu? Czy wymiana na nowy (używany) z takimi samymi numerami będzie działa z moim kluczykiem (pilotem)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.