Skocz do zawartości

Barton

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia Barton

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odnosnie audio mam fajny zestaw do sprzedania :) http://allegro.pl/show_item.php?item=2519705877&fb_source=message
  2. Witam, mam pewien problem i potrzebuje Waszej porady. W BMW E91 mam zamontowane audio: -Audio System X-ion 200 + wzmacniacz Alpine MRX-F30 -JL Audio 10v3 + wzmacniacz Hifonics TXi 3000 Kupilem kilka dni temu samochod ze zrobionym audio na wzmacniaczu Hertz EP5 (5 kanalowy). Glosniki to jakis model Hertza, ale nie wiem dokladnie jaki (glosniki sa koloru pomaranczowego). Przelozylem juz skrzynie do nowego samochodu i wszystko gra na na tym 5 kanalowym wzmacniaczu Hertz. Gra to nawet niezle, ale w przyszlosci planuje zmienic glosniki na cos lepszego i rozbudowac troche system (nowa jednostka itd). I teraz pytanie: Warto przelozyc te 2 wzmacniacze z E91 do nowego samochodu, a do E91 wlozyc ten wzmacniacz Hertza i podpiac pod to dedykowany zestaw glosnikow Audio System X-ion 200? Dzwiek bedzie lepszy? Z gory dziekuje za odpowiedzi
  3. Nie chce mi sie czytac calego tematu, ale ja znalazlem rozwiazanie. W wejscie AUX podpinam iPoda, do iPoda dokupilem taki maly pilocik. Odtwarzacz zamykam w podlokietniku, a ten pilot (niestety na przewodzie, nie moglem znalezc bezprzewodowego) jest obok recznego. Kabelek jest przygnieciony podlokietnikiem, ale normalnie sie zamyka i wszystko dziala. Zeby zmienic piosenke nie musze odtwierac podlokietnika, tylko klikam pilocikiem i jest nastepna piosenka. Tutaj widac jak pilot lezy na recznym http://img24.imageshack.us/img24/7226/1020020x.jpg
  4. u mnie tez w N47 (320dA) halasuje, ale zrobilem juz nim ok 90tys (w sumie przejechane 107tys km) i jeszcze sie nie posypal. Zreszta na awaryjnosc nie powiem zlego slowa, bo przez ten okres nic sie nie zepsulo. Tak jak ktos napisal wczesniej, prawdziwe BMW to benzynowa rzedowa 6, w tym sa najlepsi!
  5. Pisalem juz kilka razy o xenonach... sam zakladalem, chcialem zeby bylo jak w oryginale. Kupilem zderzak pod xenon, spryskiwacze, kompletne xenony z ori przetwornicami itp. Po zalozeniu tego wszystkiego, dolozeniu masy do kostek, bo xenon tego wymaga swiecilo, bo swiecilo, ale spryskiwacze nie dzialaly (chociaz byly podpiete pod jakis tam modul pod deska) i nie bylo swiatel dlugich (myslalem, ze dzialaja). Jak chcialem wlaczyc dlugie to wlaczaly sie tylko te wewnetrzne doswietlajace. Umowilem sie na kodowanie xenonow w Radomiu, ale niestety panowie nie wiedzieli jak to zrobic i skonczylo sie na ASO. Tam tez lekka klotnia o te dlugie swiatla (zrobilem z siebie glupka), bo nie wiedzialem, ze dlugie mi nie dzialaja tak jak powinny :oops: W ASO poprawili kostki, bo bylo troche zle, wgrali nowy soft, uruchomili spryskiwacze, wymienili modul swiatel. Teraz swiatla drogowe dzialaja jak nalezy, jak wlacze je tak zeby swiecily caly czas to przelacza sie przeslona w soczewce (co bez kodowania nie dzialalo) i dodatkowo te doswietlajace wewnetrzne, a jak chce "strzelic" dlugimi, to zapalaja sie tylko te wewnetrzne doswietlajace. Ogolnie troche duzo roboty i $$$, ale mysle, ze warto, bo nawet jak samochod jest wylaczony to wyglada o niebo lepiej z tymi lampami. Pozdrawiam :)
  6. obkleic moze i latwo, ale ciezej trafic w kolor lakieru na drzwiach. No chyba, ze razem z klamkami obklei caly samochod... :?
  7. w niemczech wazna jest data 1 rejestracji pojazdu, a nie data produkcji. Polscy handlarze czasami celowo wprowadzaja klienta w blad, bo w briefie bedzie podana data pierwszej rejestracji jako to "najwazniejsza". Np moj samochod, data produkcji 12.2007, data pierwszej rejestracji 01.2008. W niemczech niby to rocznik 2008, ale w Polsce zarejestrowany jako 2007...
  8. hahahah :D gdyby zamarzlo w rurce to raczej bylby problem z odpaleniem samochodu. Nie dawales komus samochodu (rodzice, zona, dziewczyna itp), moze ktos zrobil Ci "prezent" i dolal troche paliwka od siebie...
  9. tak, zgadza sie, chociaz sam nie wiem czym sie roznia :)
  10. m pakietowe jest nizsze (chyba) o ok 15mm m pak ma krotsze amortyzatory
  11. mial i wycial, bo chipowal tak zrozumialem z poprzednich postow :)
  12. Ostatnio jak pytalem w ASO (Bawaria Warszawa) o wymiane oleju w skrzyni automatycznej (niedawno wskoczylo 100tys km, a slyszalem, ze co tyle powinno sie zmieniac olej w skrzyni) to powiedzieli, ze w tych skrzyniach sie nie wymienia oleju... nie moglem w to uwierzyc i teraz widze, ze slusznie... to juz nie pierwszy raz gdy wprowadzaja klienta (swiadomie???) w blad... Teraz bede prosil o spisywanie wszystkich tych madrosci na kartce i podpis mechanika/osoby z ASO :wink:
  13. tez myslalem, ze w Radomiu nie ma specjalistow... mozna prosic o jakis numer do tego mechanika?
  14. ja ostatnio kupilem ori filtr oleju w ASO i nie mialem tych malych oringow... byl tylko ten najwiekszy ;/
  15. Wyjaśnij, bo nie mogę tego pojąć.. wydawało się zawsze, że Benz jest droższy w utrzymaniu od BMW?! Serwisuje auto tylko w ASO.. i znam juz mniej-więcej ceny; nigdy natomiast nie mialem Mercedesa i raczej nie jestem przekonany, ale dziwi mnie to stwierdzenie. Moj tata jezdzi Mercedesem S 350CDI 4Matic 2010, ja BMW E91 320d 2007 i porownujac ceny podstawowych czesci typu filtry itp Mercedes jest tanszy (serwisujemy w ASO) Ostatnio za filtr powietrza i oleju w ASO zaplacilem prawie 300zl, a do S klasy za to samo f. powietrza i oleju wyszlo ok 200zl i do S trzeba kupic 2 filtry bo to V6 (2 filtry po ok 70zl). Gdyby jeszcze ten serwis BMW byl warty tych pieniedzy, a jak sami wiecie pozostawia wiele do zyczenia. Juz pomijam wizyte w ASO na wymiane kolumny kierownicy, modulu swiatel i wgranie softu co kosztowalo ok 4,5 tys... BTW jezeli mozesz wydac troche wiecej na samochod, to zastanow sie nad Mercedesem w212 E 350 coupe 306km w benzynie. Przy normalnej jezdzie spali ok 12,5l w miescie, a do tego masz 3 lata gwarancji na samochod. I do tego silnik jest swietny! Mialem okazje jezdzic nowym CLS z tym silnikiem przez kilka dni :8) Mielismy tez E w212 250cdi 204km 2009 i tez dawala rade, chociaz to zupelnie inny samochod niz BMW, taki bardzo komfortowy, kierownica chodzila tak lekko, ze nawet nie bylo czuc samochodu ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.