Skocz do zawartości

kojakx1

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90

Osiągnięcia kojakx1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie kogo lub jakis warsztat (pomijąjąc BMW serwis autoryzowany) kto potrafiłby zajrzeć do klapek wydechu przy turbince w F30 328i ? Serwis moim zdaniem idzie na łatwizne i oczywiście wszystko nowe, a to moim zdaniem jest duperela, która wymaga kosmetycznej poprawki... dzięki za pomoc
  2. Witam, po zakupie mojej 328i dostrzegłem bardzo dziwny dźwięk wydobywający się spod komory silnika / spod spodu kolektorów. mianowicie najgorzej jest po zapaleniu auta na zimnym (wtedy bodajże przestawiąją się klapki za turbiną w wydechu oraz na samej końcówce wydechów) i słyszę taki stukający metaliczny dzwięk, jakby latała jakaś klapka luzem, kiedy auto się nagrzeje to odgłos delikatnie cichnie ale wciąż go słychać. Mam pytanie czy ktoś miał podobny objaw oraz czy jest możliwość wymiany i zakupu samej tej klapki za turbiną? ponieważ klapkę na wydechu wyeliminowałem - to nie stąd ten dzwięk. Aha i jeśli chodzi o strandardowe cykanie tego silnika, to nie mam na myśli tego dźwięku. to ewidentnie ta klapka na kolektorach wydechu / za turbinką... dziekuje za pomoc :)
  3. witam. mam pytanie w ostatnim czasie zauważyłem że przy pełnym gazie na 1 biegu mam takie skoki przy przyspieszaniu, taki Kangurek-szybciej wolniej, na drugim biegu tego już nie czuje. ale na 1 nie ma tego dynamicznego przyspieszenia. wszystkie czujniki pracują niby ok, jedynie po wypiciu przepływki zaczyna równo ciągnąć. z tym że przy pomiarze komputerem na luzie ma wartość 0.6v wraz że wzrostem obrotów płynnie idzie ku górze az do 4.05v czy to są prawidłowe wartości czy może już działa on źle?
  4. Właśnie jeśli chodzi o hamulce to są dobre, nie ma wody w serwie. Zawór też trzma ciśnienie po zga szeniu auta też jest pedał ok i hamuje do 2-3 naciśnięc. Po wypieciu przewodu zasysa bardzo dobrze powietrze w kolektor. Niby wszystko ok a wystrzela ten przewód z zaworem z obudowy serwa... Odmy nie wymienialem, kupiłem autko nie dawno. Odma przy gaszeniu nie wyje. Dalej problemu nie rozwiązałem
  5. Witam. Mam pewien problem w ostatnim czasie w bmw e36 328i 1995rok wystąpił nietypowy objaw. Mianowicie podczas jazdy raz na jakiś czas wypycha mi przewód podciśnienia z serwa. Przewód wchodzi na ten zaworek(to chyba odpowietrznik) i on jest włożony w gume od serwa. Wywala cały ten krócieć plastikowy z serwa, tak jakby tworzyło się tam ciśnienie i wyrzucało i samochód automatycznie gaśnie i brak hamulcy. Czym to może być spowodowane ? Jeśli włoże przewód spowrotem i zapale to jest tak takie podciśnienie, że praktycznie nie da się wyciągnąć tego króćca z serwa a jak jezdze i powiedzmy kiedy bardziej agresywnie jeżdżę potrafi jakby cisnienie wyrwać ten przewód ? Tworzy się nadciśnienie ? Dziękuje za pomoc.
  6. Witam. Ja mam z kolei troszke inny problem, w ostatnim tygodniu zaczęły mi świrować lampy jeśli chodzi o poziomowanie. Objaw jest taki że jak wbije bieg do przodu lub do tyłu(automat) nie zawsze ale czasem skoczą w dól lub do góry i są w dobrym poziomie. a podczas jazdy zdarza się ze przez chwile skacza w dół do góry w dół i wyrównują się. Czy to też może być wina uszkodzonego czujnika ? Czy może kostka zalała się wodą bo ostatnio nonstop jest wilgotno. Pozdrawiam dzieki za odp
  7. Witam. Ja mam z kolei troszke inny problem, w ostatnim tygodniu zaczęły mi świrować lampy jeśli chodzi o poziomowanie. Objaw jest taki że jak wbije bieg do przodu lub do tyłu(automat) nie zawsze ale czasem skoczą w dól lub do góry i są w dobrym poziomie. a podczas jazdy zdarza się ze przez chwile skacza w dół do góry w dół i wyrównują się. Czy to też może być wina uszkodzonego czujnika ? Czy może kostka zalała się wodą bo ostatnio nonstop jest wilgotno. Pozdrawiam dzieki za odp
  8. Tak, teraz jest troche lepiej. Ale dalej sondy beznadziejnie wiszą na 5V na biegu jałowym. Wtryski raczej nie leją bo dzieje sie tak samo na Benzynie i na gazie. Jeśli by lały wtryski benzynowe, to na gazie sondy by miały poprawne odczyty. Czyli jesli u Ciebie sondy działają od dolnych do górnych granic to prawdopodobnie te używki też są walnięte ? Tak obstawiam też. Jaki masz silnik ?
  9. Wiesz co robiliśmy kasowanie adaptacji silnika, i na samej benzynie jazda, mała różnica. Dzisiaj okazało się jedna że przez przypadek po wymianie sond podmienił kumpel kolejność banków od sond. po zamianie jest lekka poprawa. Są to uzywane oryginalne sondy. Tylko ciekawi mnie ten bieg jałowy dlaczego na nim sondy pokazuja ciągle 5V? ? czy to jest poprawna praca? Aha i raz na iles tam km wyrzuci błąd sond na dwóch bankach... ale podczas jazdy sondy pracuja w calym zakresie... To mnie tylko głowi i może to jeszcze tego przyczyna ?
  10. Aha niewiem czy to ma znaczenie, ale w dodatku dziwnie te sondy pracują, na biegu jałowym podają nonstop 5V... w oplu miałem cały czas wahanie międzym 5V a 0,5V taką sinusoide ale to może w każdym silniku inaczej, natomaist jak doda się lekko gazu to zaczynaja pracować 0,5 do 5v
  11. Witam. Pisze tu w imieniu mojego kolegi, ponieważ ma pewien problem ze swoją 523i na pojedynczym vanosie z 98 roku. Objawy są następujące, sprawdzaliśmy na wszystkie fronty i nie możemy dojść z nią ładu. Autko jest wyposażone w gaz STAG300 natomiast nie ma to wpływu na prace silnika, na jednym i drugim jest to samo. A więc tak, auto nie ma mocy słabo się zbiera, drga na wolnych obrotach na biegu jałowym - nie jest to mocne drganie. Podpieliśmy komputer okazało się, że 2 sondy lambda pokazują nonstop 5V i wiszą... ok, błąd samochód wykrył i nie znikał po skasowaniu. Kumpel kupił oryginalne sondy używane oraz wcześniej wymienił czujnik wałka rozrządu(wczeesniej nie pracował poprawnie VANOS) też oryginalny i tu nowy. Sondy błędu już nie pokazują, pracują (chociaz raz po pierwszym przejeździe się zapaliły błędy na dwóch bankach) ale po resecie jest wszystko ok. Objawy są takie, jedziemy, autko dostaje pełny gaz, zbiera sie łądnie żwawo przez jakiś czas, po ok 15,20 sekundach zaczyna tracić moc i zaczyna wchodzić na obroty już nie równo jakby drgając i na siłę, w tym momencie na komputerze sondy przedstawiają 5V na pierwszym banku a ok 0,5V na drugim autko traci moc... Odpuszczamy rozpędzamy autko od nowa na obroty, obie sondy spadają na 0,5V auto ma moc zbiera sie jak trzeba po pewnej chwili znowu zmiana, albo pierwsza sonda albo druga sonda idzie na 5V i traci moc, szarpie jak wchodzi na obroty i silnik nie równo pracuje. Wygląda to na to jakby auto w pewnej chwili zalewało i przedawkowywał paliwem - tylko dlaczego ? VANOS jednoczesnie w tym momencie uruchamia się prawidłowo o pracuje - jest to niezależne. Co ciekawe po wpięciu się komputerem gazowym i sprawdzeniu czasów otwarcia wtryskiwaczy jest następująca zależność, w momencie kiedy auto traci moc, i załóżmy sonda nr 1 wchodzi na napięcie 5V(kiedy dostaje auto max gaz spada i jedzie dobrze obie sondy maja na 0,5) a druga sonda podaje 0,5V prawidłowo to na czasach wtryskiwaczy mamy cylinder 1-2-3 = około 16ms a na cylindrze 4,5,6 = 8ms strasznie duża rozbieżność w tych połówkach silnika i dlatego szarpie auto. Zdarza sie sytuacja że sondy podają odwrotnie i czasy wtryskiwaczy zwiększają się odwrotnie czyli 1-2-3 =8ms a 4,5,6 = 16ms i auto nie jedzie i szarpie jakby było zalewane... Teraz moje pytanie, pierwszy raz się z czymś takim spotykam, czy to wina komputera ? czy jakiegos innego elementu w aucie ze tak się dzieje ? i nie ma zasady raz jedna połówka silnika raz druga, i sonda odpowiednia do tej połówki jakby zawiesza się na danej wartości? Czy mozliwe ze sondy kupione sa uszkodzone i przez to auto tak dawkuje ? chociaż nie sądze bo one są informacyjne i odczytują raczej to co jest w spalinach, i jeśli auto zalewa jedna połówke to idzie na maxa pierwsza, jeśli drugą połówke silnika to druga sonda idzie na maxa i wtedy samochod szarpie i brak mocy i pytanie skąd taki objaw może mieć wogóle przyczynę? Pozostałę czujniki są ok napewno i pracują dobrze. I teraz kolejna ciekawostka, po odpięciu sond i kiedy auto pracuje w trybie awaryjnym czasy wtryskiwaczy są równie na 1,2,3,4,5,6 cylindrze i równomiernie rosną cały czas kiedy damy gaz do dechy nie ma tego szarpania przy rozpędzaniu, generalnie jest ok pozatym że brak sond i odczytów w aucie o spalinach i samochód działą w trybie awaryjnym. Za cholere nie możemy dojść ładu z samochodem, może miał ktoś podobny objaw do powyższego ?? Dzieki z góry za pomoc
  12. Witam, ostatnim czasy zastanawiam się nad kupnem nowych felg na lato. Ostatnio na allegro wpadły mi w oko wzory od M. Znalazłem coś takiego : http://moto.allegro.pl/nowe-felgi-17-5x120-bmw-1-3-e46-e90-e91-e81-e82-i2147643042.html Czy ktoś mi pomoże w pytaniu czy to nie będzie jakiś tandetny chińczyk ?(Może jakaś tania produkcje UE) ? Chodzi o to, aby spełniały przedewszystkim wymogi bezpieczeństwa a na allegro z tego wzoru jedynie w tej cenie są sprzedawane i nowe, innych oryginałów nie znalazłem. Więc jak to jest z tymi felgami na allegro ?
  13. Rozstaw srub maja ten sam wiec powinny pasowac mimo wszystko. Jedynie ET może być inne. Dzieki
  14. Witam. chciałem się spytać czy ktoś, może wie co to za felgi widoczne na zdjęciu ? Bardzo mi się podobają i myślałem założyć takie do swojej 3ki. Jeśli ktoś wie to wielkie dzięki za pomoc http://c.wrzuta.pl/wi10031/061c3436001ad31c4ec2966f/8440b75f99
  15. no niestety, ale w dzisiejszych czasach - święte słowa. Wychodzisz ze sklepu kupując oryginalną, niekiedy sporo kosztująca rzecz, a okazuje sie uszkodzony bubel :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.