Skocz do zawartości

autobas

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem żeby nie zapeszyć:) chcę kupić:)

Osiągnięcia autobas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Siemka, zamiast wymieniać całe skorodowane błotniki mozna wymienić tak zwane reperaturki (te ranty co je zjada korozja). Koszt takich reperaturek do e36 od 70-150 pln, zależy od firmy, wymiana 150-200, lakierowanie 250-300. Czyli można się zmieścic w 500-600 pln od strony. Progi nowe to koszt od 130-180 pln, wymiana 250 pln i lakierowanie 200. z drzwiami sprawa gorzej bo jak są skorodowane ranty to ciężko tą rdzę z tych dołów wyplenic, jak chce sie autem jeżdzic to lepiej poszukać nie skorodowane drzwi, bo szkoda kasy, prędzej czy pozniej ta rdza wraca. Wiem to z doświadczenie, sam prowadzę mały warsztat. Pozdrowienia Robert
  2. Witam kolego, prowadzę mały warsztat blacharsko lakierniczy, z tego co widzę na zdjęciu to w Twoim aucie słabo z konserwacją. W tych rantach napewno będzie się utrzymywać wilgoć i z czasem zacznie korodować. Wiem to z doświadczenia dużo klientów miało podobnie. Ranty można przeciągnąć masą (są takie w sprzedaży można kłaść samemu) rozprowadzić sztywnym pędzlem, następnie na cały błotnik z pistoletu pod ciśnieniem nałożyć tak zwanego baranka. Sa takie 2 składnikowe w sprzedaży,(MOTIP, BOLL i inne firmy) są po wyschnięciu elastyczne i odbijają kamienie i inne rzeczy a przy okazji chyba najlepiej konserwują. Ja tak robie każdorazowo przy wymianie nowego błotnika dla klienta i jakoś do tej pory nie było reklamacji że korodują za szybko. Pozdrawiam Robert www.auto-bas.pl
  3. Witam kolego, prowadzę mały warsztat blacharsko lakierniczy, z tego co widzę na zdjęciu to w Twoim aucie słabo z konserwacją. W tych rantach napewno będzie się utrzymywać wilgoć i z czasem zacznie korodować. Wiem to z doświadczenia dużo klientów miało podobnie. Ranty można przeciągnąć masą (są takie w sprzedaży można kłaść samemu) rozprowadzić sztywnym pędzlem, następnie na cały błotnik z pistoletu pod ciśnieniem nałożyć tak zwanego baranka. Sa takie 2 składnikowe w sprzedaży,(MOTIP, BOLL i inne firmy) są po wyschnięciu elastyczne i odbijają kamienie i inne rzeczy a przy okazji chyba najlepiej konserwują. Ja tak robie każdorazowo przy wymianie nowego błotnika dla klienta i jakoś do tej pory nie było reklamacji że korodują za szybko. Pozdrawiam Robert www.auto-bas.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.