Skocz do zawartości

Ktomek

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ślask

Osiągnięcia Ktomek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A przekaźnik sprawdziles? W moim wypadku wlasnie to bylo powodem. Raz dzialal, innym razem nie..... Pozdrawiam
  2. Bardzo dziękuję. Niestety tego nie da juz wyczyscic. Wysmazyło dziury :shock: Tak ze pozostaje zakup i wymiana . Pozdrawiam ...tomek
  3. Mam lekko nadpalone (stopione) wewnętrzne klosze swiateł mijania. Można je wymienic jakos osobno? Nie wiem czy jest to demontowalna część, czy trzeba wymienić w takim wypadku cały element. Reszta w reflektorach jest OK, wiec szkoda byłoby je wymieniać. Pozdrawiam tomek
  4. W momencie terkotania-stukania dotknij reka dzwigni hamulca recznego. Jesli poczujesz wibracje bedzie znaczylo to, ze cos niedobrego stalo sie z bebnami a raczej szczekami. Sprawa dotyczy tylko przypadku jesli hamulec reczny jest osobno. pozdrawiam
  5. Bardzo prawdopodobne to łożyska kolumny MacPersona. Na początek własnie od tego zacznij. Mialem podobnie tyle ze po pelnym skrecie w lewo znosilo auto w lewo, a po pełnym skręcie w prawo, relatywnie auto znosilo w prawo. Pozdrawiam.
  6. Nie masz problemu. W Twoim samochodzie prawdopodobnie jak i w e36 zastosowano system "ciepłe nogi, zimna głowa" (tekst z instrukcji uzytkowania samochodu e36). Mozesz zawsze zamknać te nawiewy pokretłem, lub wyłaczyc "auto" (w przypadku klimatronica, a pewnie nie tylko) wybierajac tylko te nawiewy ktore sobie życzysz. Pozdrawiam
  7. Dla e36 320i producent przewiduje(wg instrukcji) 7J (dla opon 205 i 225) ET47....zwróc tylko uwagę na srednicę koła. Musisz mieć przy 17" odpowiednio niską oponę. Pozdrawiam
  8. To co pisze Kowal to wszystko racja. Mialem taki sam przypadek. Jesli przod jest "krzywo", tył nigdy nie bedzie prosto. Wina sprężn, choć przy całkowicie padnietym amortyzatorze efekt może być podobny.
  9. No...to nic dziwnego ze sie ujezdziles tyle za tym e26 z 92 roku :clap: Sorry za żart. Tez mialem kiedys podobne odczucia wracajac swoim po jego zakupie, mniej wiecej o tej samej porze roku przy zachodzacym słoncu. Moj wprawdzie ma tylko 2.0 ale nie to jest najwazniejsze w 10 letnim samochodzie. Zycze w zwiazku z tym bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy. Pozdrawiam
  10. Lepiej jej nie przyklejaj, bo będą Cie wyganiać z parkingów podziemnych :jawdrop: :D
  11. Moje zdanie jest takie samo. Nie kupilbym i nie zalożył innej. Jak mawiaja madrzy ludzie "kto kupuje tanio, kupuje dwa razy"
  12. W 2.0 (6 cylindrow) TYLKO sekwencja (zakladam za silnik M50). W 1.8 w zasadzie tez, choc sa rozne zdania; podobno inst 3 generacji, a nawet 2giej tez dziala (zalezy od modelu silnika). Jesli robisz 10 tys rocznie, zwrot instal. sekwencyjnej nastapi za ok 4 lata. Wiec jesli nie kupisz auta juz z instalacja (zwroc uwage jaka to instalacja) zakladanie nowej wymaga przemyślenia.
  13. Wiem :D . Wracając do tematu facet jest OK. Z tego co widzialem przykłada się do tego co robi. Samochód w każdym razie "wyprostował" jak trzeba i kierownica nie "skrzywiona" przy jeździe na wprost a idealnie jak byc powinno...
  14. Ktory to gość? Mieszkamy w tym samym mieście. Ja robiłem przód na Pszczyńskiej w kierunku Pniówka za byłą rest. "Leśna" :) jakieś 200m, po prawej stronie za 30zl. Jest OK :cool2:
  15. Ktomek

    ET

    Tak sobie pomyślałem :D Dzięki bardzo. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.