Skocz do zawartości

Mooody90

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Mooody90

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Opis sytuacji, zdarzenia: Witam, mam pewien problem.. w mojej beemce jest zamontowany alarm Top Safe 20. I tak: ostatnio po tych mrozach alarm odmowil mi posluszenstwa... zawsze jesli go aktywowalem, to byla syrena dzwiekowa 1 raz dlugi - dioda przy kierownicy nie mrygala. jesli rozbrajalem - 2 krotkie sygnaly dzwiekowe i pulsowala dioda przy kierownicy. Teraz w niedziele musialem auto przestawic otworzylem samochod, przestawilem i zamknalem, ale spojzalem ze wypadlo cos z samochodu to chcialem to spowrotem wsadzic, otworzylem, ale zalaczyla mi sie syrena alarmu, przyblizylem do anteny alarmu pilot i udalo sie go rozbroic, ale juz uzbroic i zamknac samochodu sie nie dalo. pilot w ogole mi nie dzialal, zalaczyla sie mi blokata zaplonu i samochod nie chciał mi odpalać. Wyciągnąłem centralke alarmu do domu by sie zagrzalo wszystko, nastepnego dnia podlaczylem i odpalil mi samochod. juz kluczyki nawet zostawilem w samochodzie na 1 pozycji w stacyjce by nie zablokowal sie znów. Sedno sprawy: Dioda przy kierownicy non stop mi świeci. Alarm nie działa, pilot wysyła sygnał do centralki, widzę że dociera do niej, bo dioda gaśnie i się zapala ponownie (jakby zakłócenie). Centralny zamek normalnie działa, tylko że z kluczyka, bo pilot nie działa. Tryb SERWIS w alarmie jest wyłączony. Proszę o pomoc. Diżekuję i pozarawiam.
  2. Mooody90

    [e36] Alarm - top safe 20

    Opis sytuacji, zdarzenia: Witam, mam pewien problem.. w mojej beemce jest zamontowany alarm Top Safe 20. I tak: ostatnio po tych mrozach alarm odmowil mi posluszenstwa... zawsze jesli go aktywowalem, to byla syrena dzwiekowa 1 raz dlugi - dioda przy kierownicy nie mrygala. jesli rozbrajalem - 2 krotkie sygnaly dzwiekowe i pulsowala dioda przy kierownicy. Teraz w niedziele musialem auto przestawic otworzylem samochod, przestawilem i zamknalem, ale spojzalem ze wypadlo cos z samochodu to chcialem to spowrotem wsadzic, otworzylem, ale zalaczyla mi sie syrena alarmu, przyblizylem do anteny alarmu pilot i udalo sie go rozbroic, ale juz uzbroic i zamknac samochodu sie nie dalo. pilot w ogole mi nie dzialal, zalaczyla sie mi blokata zaplonu i samochod nie chciał mi odpalać. Wyciągnąłem centralke alarmu do domu by sie zagrzalo wszystko, nastepnego dnia podlaczylem i odpalil mi samochod. juz kluczyki nawet zostawilem w samochodzie na 1 pozycji w stacyjce by nie zablokowal sie znów. Sedno sprawy: Dioda przy kierownicy non stop mi świeci. Alarm nie działa, pilot wysyła sygnał do centralki, widzę że dociera do niej, bo dioda gaśnie i się zapala ponownie (jakby zakłócenie). Centralny zamek normalnie działa, tylko że z kluczyka, bo pilot nie działa. Tryb SERWIS w alarmie jest wyłączony. Proszę o pomoc. Diżekuję i pozarawiam.
  3. słuchajcie patrzyłem tam dzisiaj i wszystko wydaje się w porządku, normalnie wszystkie przewody, całe, nigdzie nie pognite, nigdzie nie złamane.... ale dalej nie potrafie sobie odpowiedzieć na to pytanie, z tymi wtyczkami w drzwiach kierowcy, czy tam jest napięcie rzędu do 1.5V czy musi być 12V?
  4. Witam, otóz moj dzisiejszy problem, to centralny zamek. Ów podzespół przestał mi działać, tak nagle, jeszcze wczoraj było wszystko ok. Nawet z kluczyka nie mogę zamknąć, ani otworzyć drzwi. Próbowałem na wszyskim. Połączenie otwarte drzwi + uzbrajać alarm z pilota = żadnej reakcji. Nie wiem co mam zrobić. Dziś sprawdzałem napięcie na wtyczkach ukrytych w drzwiach kierowcy. Szara, żółta i biała, wyszły mi napięcia małe, bo zaledwie 0.5V do 1.5V, ile powinno być na nich poprawnie? Proszę o jakąkolwiek pomoc, za szybkie odpowiedzi bardzo dziękuję :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.