Skocz do zawartości

przemuss1

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemuss1

  • Urodziny 01.11.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e32 740
  • Lokalizacja
    warszawa/ zambrów

Osiągnięcia przemuss1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. przemuss1

    dźwięk mojej 740

    dźwięk jest zupełnie inny niż rzeczywiście , aparat go znieszktałca, tak na prawde to zadna modyfikacja ktora zrobilem, plan jest wstawienie tlumikow Flowmaster super 40, wtedy będzie dźwięk bardziej przyjemny dla ucha, piękny bulgot V8 , niedlugo nowy filmik
  2. przemuss1

    dźwięk mojej 740

    dźwięk piekny, wiem zawsze z uśmiechem wciskam gaz a co do poziomu hałasu w środku to jednak musze przyznać że na trasy to tragedia , największe "buczenie" w przedziale własnie 2-2.5 tys , wtedy jest dośc duży bas, ale na zewnątrz duzo lepiej jest ;)
  3. przemuss1

    dźwięk mojej 740

    witajcie. Moja e32 740 iA, usunięte katalizatory , wspawane strumienice i usunięty końcowy , zastąpiony rurami 70mm link
  4. przemuss1

    USZKODZENIE SKRZYNI

    WITAJCIE MAM DO WAS PROŚBĘ , CHCĘ KUPIĆ E32 740 LECZ SPRZEDAJĄCY POWIEDZIAŁ ŻE JEST USZKODZONA SKRZYNIA. A MIANOWICIE ODPALA NA N I PO WRZUCENIU D NORMALNIE JEDZIE, ZERO SZARPNIEĆ, TYLKO P I R NIE WCHODZI I NIE DZIAŁA. CZY PRZYCZYNĄ MOŻE BYĆ TA LINKA KTÓRA WSZYSTKIM STERUJE W TEJ DŹWIGNI ? JEST TO SILNIK 4.0 WIEC SKRZYNIA NA 95% 5HP-30 PROSZĘ O ODPOWIEDŹ, DZIĘKUJĘ WAM Z GÓRY PS. SPRZEDAJĄCY POWIEDZIAŁ ŻE TO STALO SIĘ PO ZIMIE ŻE CHYBA PRZYMARZŁA SKRRZYNIA, JAK MYŚLICIE CZY BĘDZIE SZYKOWAĆ SIĘ CAŁA WYMIANA SKRZYNI CZY TO MOŻE JAKAŚ TYLKO PIERDOŁA BYĆ ?
  5. witajcie, ja mam 730 w gazie i cos jest nie tak bo srednio to mi 20l pali, po miescie to nawet 25 i nie idzie wcale , nie przyspiesza , chyba matis lepiej przyspiesza. to nie jest wina gazu bo na bezie tak samo idzie, czyi wcale, byc moze przeplywka padla ??
  6. Przepustnice mam na linke, czyli ten EML moge wyeliminowac i zwrocic uwage bardziej na przepływke i sprawdzic przepustnice
  7. Nie wiem czy mam EML, szczerze nawet nie wiedzialem ze cos takiego jest, zaraz poczytam o tym. A jak moge to sprawdzic czy u mnie jest? bo mam rocznik 90. Czyli wymiana licznika pomogla? kurde dziwna sprawa, no ale okej bede musial to sprawdzic no i ten przeplywomierz rozebrac i zobaczyc byc moze jest zapchany
  8. Tak tak , nic nie szarpie. Na wolnych stoi rowno lecz czasem slychac jakby troche falowalo, ale sporadycznie. Jesli chodzi o zawory to jeszcze nie regulowalem, ale musze to zrobic to dosyc glosno pukaja. No ale juz wiem co trzeba sprawdzic, najwazniejsze zeby pod kompa podpiac i bedzie wiadomo. A powiedz mi czy przeplywke mozna wstawic np od 3.5? Bo u mnie siedzi 3.0, czy bedzie to pasowac bo z tego co widzialem to taki sam przeplyw siedzi.
  9. przemuss1

    730i gdzie sonda lambda

    Wiesz co mam ten sam problem, ja mam katy ale wybebeszone, nic to nie dalo, zadnej mocy tylko dzwiek zmienilo na v8 jak muscle car, zabardzo nie pasuje do 730, wiec chyba bede musial spowrotem katy wstawic. A co do mocy to pewnie przeplywomierz, bo mam tak samo ze nie chce sie bujac, ledwo przyspiesza a spalanie +20l gazu
  10. wiesz co jest to instalacja pierwszej generacji , zadna sekwencja. objawy sa na gazie i na benzynie . No dokladnie nic mi nie szarpie wszytsko jest okej ale slabo sie wkreca na obroty. Czyli to moze byc przeprywomierz tak?
  11. Witam. Mam pytanie bo niedawno kupilem 730 z instalacja gazowa. I mam taki maly problemik, bo samochod jest strasznie zamulony, i bardzo pomalu przyspiesza. Jest to rocznik 90, maualna skrzynia. Jedynie co jest to zawory strasznie klekocza i wydaja dziwny dzwiek. Chodzi mi o to czy moze ktos mial podobny problem i w czym twki przyczyna. Byc moze swiece , jak myslicie?
  12. Co do zawieszenia to rozumiem, ale bardziej chodzi mi o dyfer jak to sprawdzic, i czy wogole mozna cos takiego sprawdzic na wlasne "nieprofesfonalne " oko, moze 7 nie lata sie bokiem no ale jak cos to chyba dyfer szybko siada po tym. Nie to nie jest w gazie nawet nie chce bo naczytalem sie juz ze sa problemy , wogole ze bmw nie lubi gazu , wiec sobie odpuszcze. Koles chcial za nia 10 tys i wlasnie , ty pytanie czy nie za tanio cos, lecz w sumie 94 rocznik to po tyle chodza, no ale jeszcze sie nie napalilem. A powiedz mi jak z rozrzadem czy przydalby sie do wymiany przy takim przebiegu? mozna jakos sprawdzic to ? bo gdzie wyczytalem " zeby sprawdzic stan rozrzadu odkrec wlew oleju i bedzie widac" lecz jakos w to nie chce mi sie wierzyc :roll:
  13. No fakt jesli ktos dbal o samochod to jest co innego , bo tak naprawde przebieg można "skrecic" i nie wiadomo czy ona nie ma byc moze 500tys zamiast 300, ale co najwazniejsze byloby sprawdzic, bo jest to automatyczna skrzynia, tylko wiem ze to jest pierwszy wypust bo 1994, jak sprawdzic najlepiej skrzynie? Czy tylko oznaka szarpniecia juz powinna niepokoic, czy cos jeszcze? A jesli chodzi o wjazd na kanał to na co sprawdzic uwage? Na czym mam sie skupic?
  14. Witam wasz wszystkich. Prosze o pomoc przy kumpnie 740. Znalazlem jedna fajna na allegro z 1994 roku, silnik 4.0 automat z przebiegiem 323 tys km. Powiedzcie mi co sadzicie o tym zakupie i czy to dobry pomysl, czy ten silnik nie jest juz "ostro dojechany" .Na co najbagdziej zwrocic uwage przy kupnie i czy ktos moze ma podoba 740 z takim przebiegiem, bardzo prosilbym o wasza pomoc. Dziekuje i pozdrawiam wszystkich milosnikow serii 7 :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.