Zastanawia mnie jedno.. Według VINu mam Filtr oleju bez przyłączenia chłodnicy oleju http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1591-doplyw-oleju-filtr-oleju-przew-olej/i47548/kL/sM/r1997 , ale patrząc na obudowę filtra którą mam założoną wygląda jak z przyłączeniem chłodnicy oleju (chodzi mi o tą świdrowaną plastikową rurkę na którą zakłada się filtr, w sumie to jedyna różnica którą dostrzegam- http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4894-doplyw-oleju-filtr-oleju/i47327#part01 ). Teraz tak, wymieniałem silnik i mogło wydarzyć się tak, że ten który włożyłem miał podłączenie tej chłodnicy, mogło być też tak, że obudowa filtra została, a środek przełożyłem ze starego.. nie pamiętam już dokładnie co przekładałem ze starego, a co zostawało, dlatego chciałbym się dowiedzieć ja to ma wyglądać.. Generalnie z moich dedukcji wygląda to tak, że mam tą rurkę świdrowaną, która ze zdjęć z bmwstore wynika, że nie powinna być u mnie. Czy to ma w ogołe jakieś znaczenie na ciśnienie oleju ??