Skocz do zawartości

tetno

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z3 2.0 1999

Osiągnięcia tetno

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam VIN - okazalo sie ze to jednak nie z szyby [ razem ogladalismy go na szybie wiec zapamietalem ze tak to zdjecie powstalo ] - zrobione ma miejsu u wlasciciela z dowodu; http://www.tetweb.home.pl/MISC/Z4_6.jpg [p]
  2. A i jeszcze jedno: - znajomy podczas ogladania auta stwierdzil ze czesc wyposarzenia nie zgadza sie z oferta na www - chyba chodzilo mu o podgrzewanie albo elektrycznie przesuwane fotele - nie pamietam tego dokladnie; [p]
  3. Wyjasnie jeszcze raz od poczatku: - auto ktore widzicie na zdjeciach z komisu to auto z vinem z watku - 4USBU33597LW72888; VIN zostal pobrany [ zdjecie ] z dolnego rogu szyby przez mojego znajomego z ktorym jechalem pomoc mu ocenic ten samochod; [ 2-giego grudnia ] - zdjecia VIN-u aktualnie nie mam - nie ja je robilem - napisalem w tej sprawie do znajomego i jesli je jeszcze ma to wrzuce na forum; natomiast wg mnie nic to nie zmieni - nadal ktos napisze - "to nie jest zdjecie VIN-u tego auta" - wg mnie albo wierzycie w to co mowie albo w to co pisze sprzedawca .... [ ciekwe komu bardziej zalezy na prawdzie ] - auto obecnie nie stoi w komisie a w domu obecnego wlasciciela; - nie znam powodu dlaczego tak jest a nie inaczej; - kilka uwag ktore zapisywalem na telefonie podczas ogledzin auta - sami uznacie czy to wazne czy nie [ i oczywiscie czy mowie prawde ;)... ][ po "-" moje obecne komentarze ] - pekniety plastik w bagazniku - w miejscu gdzie to sie nie zdarza wg mnie - chyba ze to wada konstrukcyjna - cos malowany przod - moze nawet caly - wlasciciel powiedzial o tym dopiero jak przyjechalismy ... [ "obcierka zony" ], z tego co pamietam mowil tez cos o boku ale tutaj moge sie mylic - ma czerwona rozporke z przodu - pewnie przydaje sie po takim dzwonie ... - chyba brak spryskiwaczy ksenonow - nie sprawdzilem dokladnie, sa jakies klapki ale wg mnie na stale - moge sie mylic - brak ksiazki serwisowej - ... - pierwsza rejestracja w polsce 2009 - cos bije przy malych predkosciach - moja subiektywna opinia - trzeszczy w srodku - j.w. - pekniete plastiki przy zaglowku w srodku - panele w srodku byly zdejmowane - w dodatku malo profesjonalnie - wszedzie masa podgietych plastikow - masa ciezarkow na czesci felg - 1/4, 1/5 obwodu kola obklejona - przednia boczna lampa klejona z przodu - wyglada na bity ale ladnie poskladany - tak sobie zapisalem konczac "ogledziny" - wlasciciel zapytany o mozliwosc sprawdzenia auta w ASO w W-wie wskazal na problemy takiej operacji - "jakies sprawy rodzinne za granica"... - choc bral to pod uwage ale nie doszlo do konkretow; - nie mielismy miernika lakieru ani innego sprzetu - nie jestem profesjonalista, mam jedynie Z3 [ mialem tez kiedys MX-5 ], szukalem kilka razy uzwyanych kabrio i widzialem mase przekretow [ za ktore kilka razy zaplacilem po kilka setek sprawdzajac auto w serwisie ... ] I kilka malych spraw: - post ktory puscilem na poczatku byl zwiezla informacja abyscie uwazali na to auto - nie bardzo mam czas na dlugie opisy - choc teraz bylem zmuszony aby oczyscic sie z glupich uwag; [ brakowalu mu VIN-u o ktory poprosil kruk po czym zostal dodany do watku ] - nie odpisywalem na watku - zawsze jak wchodzilem byl zablokowany... - a nie siedze non stop na forum; - prowadzilem rozmowe z krukiem ktory staral sie wyjasnic caly temat rozsadnie i bez oczerniania; - dzieki kruk - osoba ktora bedzie nadal zainteresowana autem powinna je dokladnie sprawdzic u dobrego mechanika / w ASO - nie bedzie watpliwosci W razie dodatkowych pytan polecam PRIV bo pewnie watek za chwile zostanie zamkniety ;). Pozdrawiam [przemek]
  4. Nie kupujcie tego Z4: http://otomoto.pl/bmw-z4-automat-265km-25-tys-km-C26246329.html 2007, 25000 km, 3.0, szary metalik, "bezwypadkowy", automat, okolice Sierpca; Mega "dzwon", ogladalismy tydzien temu z zainteresowanym znajomym, i oto co wyszlo po dokladnym sprawdzeniu [ zreszta juz podczas ogladania auto mialo zbyt wiele "drobnych problemow" - ale o dziwo blacharka na pierwszy rzut oka jest dobrze poskladana ]: http://www.tetweb.home.pl/misc/z4_1.jpg http://www.tetweb.home.pl/misc/z4_2.jpg http://www.tetweb.home.pl/misc/z4_3.jpg Pozdrawiam Wyposażenie Składanie Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia 4USBU33597LW72888 Kod typu BU33 Typ Z4 3.0I (USA) Typoszereg E E85 () Seria Z Rodzaj konstrukcji ROADST Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik N52 Pojemność skokowa 3.00 Moc 160 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08) Tapicerka SENSATEC/SCHWARZ (KASW) Data prod. 2007-07-12 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S2C8A LM RAEDER STERNSPEICHE 200 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 200 S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Kontrola ciśnienia w oponach (RDC) S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S5GAA ALARMANLAGENVORBEREITUNG Inst. autoalarmu S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix S4BMA INTERIEURLEISTEN GRAPHIT SEIDENMATT Listwy wewnętrzne grafit mat jedw. S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz
  5. Do informacji - nie jest dobrze - wymiana vanosa nic nie dala :(((((. Podpinam 2 nagrane dzisiaj filmy. Zwlaszcza na 2 dobrze slychac problem. Posluchalem troche jeszcze dzisiaj silnik - wydaje sie ze grzechotanie pochodzi z okolic dolotu / lub moze byc pod nim. Oczywiscie to taka opinia "na ucho" - nie znam sie na tym i moze dzwiek jest z innego miejsca. Co o tym myslicie??? Czy np tak moze sie zachowywac uszkodzona DISA? Dodam tylko ze byla wyczyszczona [ tak mowi serwis ] ale nie byla wymieniona.
  6. Nie jest dobrze - wymiana vanosa nic nie dala :(((((. Podpinam 2 nagrane dzisiaj filmy. Zwlaszcza na 2 dobrze slychac problem. Posluchalem troche jeszcze dzisiaj silnik - wydaje sie ze grzechotanie pochodzi z okolic dolotu / lub moze byc pod nim. Oczywiscie to taka opinia "na ucho" - nie znam sie na tym i moze dzwiek jest z innego miejsca. Co o tym myslicie??? Czy np tak moze sie zachowywac uszkodzona DISA? Dodam tylko ze byla wyczyszczona [ tak mowi serwis ] ale nie byla wymieniona.
  7. Przebieg dosc smieszny - 65 tys. Auto mozliwe ze mialo okresy w ktorych troche stalo [ cala zima itp ]. Generalnie wszystko w stanie idealnym - jedynie troche gum/uszczekek/paskow bylo do wymiany z uwagi na wiek. Obecnie jest w serwisie i walcza z VANOSAMI - dam znac co to dalo. [p]
  8. Witam wszystkich. Od mniej wiecej 2 miesiecy jestem wlascicielem Z3 2.0 rocznik 1999. Auto piekne, w swietnym stanie itp - jednym slowem perelka :). Mam jednak jeden problem ktory nie pozwala mi spac - cos mi grzechocze przy srednich temperaturach silnika. Silnik M52TUB20 wiec pisze tez na forum e36. Postaram sie opisac problem dokladniej: - najczestrze wystepowanie problemu - po porannym rozgrzaniu silika ( wycieczka do przedszkola ) parkuje auto na mniej wiecej 2 godziny. Gdy wracam i uruchamiam z3 silnik jest jeszcze troche cieply - wskazowka jest podniesiona w polowie drogi do pelnego rozgrzania. Z 2 razy problem pojawil sie tez zwyczajnie przy porannym rozruchu auta; - co sie dzieje - a wiec przy tych srenich temperaturach silnika gdy auto pochodzi mniej wiecej minute zaczyna pojawiac sie brzeczenie mechaniczne w okolicy ukladu vanos / przodu silnika. Brzeczenie pojawia sie najczesciej gdy odpuszczam gaz, ale potrafi sie tez utrzymywac gdy mam stale obroty okolo 2000 - brzeczenie znika po 1-2 minutach ! - podczas jazdy juz sie nie pojawia - brzeczenie wystepuje w zakresach 1500-2250 ( bardzo orientacyjne zakresy ) - wydaje mi sie ze brzeczenie znika jak mocniej przygazuje - np powyzej 4000 Co do tej pory zostalo zrobione w tym temacie/aucie: - nowy olej 0-w40 mobil 1 ( zwyczajnie z przegladem auta, auto wczesniej jezdzilo tez na tym oleju ) - napinacz lancucha - nazwijmy go "bocznym" - nie gorny ( instalowany z boku bez rozkrecania silnika - pompa wody ( to tak bardziej zapobiegawczo - plus tez potrafi podobno grzechotac ) - nowe swiece - serwisowo nie do konca zwiazane z tym problemem - masa paskow itp - tez serwisowo Zmiany - glownie mowie o napinaczu lancucha nic niedaly. Po przewertowaniu polskich i zachodnich forow pojawiaja sie 3 glowne rozwiazania ale jakos zawsze sa drobne roznice w przypadkach: - uszkodzony uklad vanos - wymiana calego ukladu lub jedynie uszczelek/metalowych pierscieni w srodku - uszkodzona jakas cewka chyba elektromagnetyczna - aka "solenoid" sterujaca przeplywem oleju / stanem vanosa w ukladzie vanos - gorny napinacz lancucha I teraz pytanie - co radzicie / w czym jest problem / może inna przyczyna? Co moze powodowac pojawienie sie problemu dopiero w srednich temperaturach i nastepnie jego zanik? Jak to dalej diagnozowac? Jutro postaram sie nagrac film. A serwis chce mi teraz odkrecic pokrywe silnika i poogladac od gory lancuch / vanosa. Pozdrawiam Przemek
  9. Witam wszystkich. Od mniej wiecej 2 miesiecy jestem wlascicielem Z3 2.0 rocznik 1999. Auto piekne, w swietnym stanie itp - jednym slowem perelka :). Mam jednak jeden problem ktory nie pozwala mi spac - cos mi grzechocze przy srednich temperaturach silnika. Postaram sie opisac problem dokladniej: - najczestrze wystepowanie problemu - po porannym rozgrzaniu silika ( wycieczka do przedszkola ) parkuje auto na mniej wiecej 2 godziny. Gdy wracam i uruchamiam z3 silnik jest jeszcze troche cieply - wskazowka jest podniesiona w polowie drogi do pelnego rozgrzania. Z 2 razy problem pojawil sie tez zwyczajnie przy porannym rozruchu auta; - co sie dzieje - a wiec przy tych srenich temperaturach silnika gdy auto pochodzi mniej wiecej minute zaczyna pojawiac sie brzeczenie mechaniczne w okolicy ukladu vanos / przodu silnika. Brzeczenie pojawia sie najczesciej gdy odpuszczam gaz, ale potrafi sie tez utrzymywac gdy mam stale obroty okolo 2000 - brzeczenie znika po 1-2 minutach ! - podczas jazdy juz sie nie pojawia - brzeczenie wystepuje w zakresach 1500-2250 ( bardzo orientacyjne zakresy ) - wydaje mi sie ze brzeczenie znika jak mocniej przygazuje - np powyzej 4000 Co do tej pory zostalo zrobione w tym temacie/aucie: - nowy olej 0-w40 mobil 1 ( zwyczajnie z przegladem auta, auto wczesniej jezdzilo tez na tym oleju ) - napinacz lancucha - nazwijmy go "bocznym" - nie gorny ( instalowany z boku bez rozkrecania silnika - pompa wody ( to tak bardziej zapobiegawczo - plus tez potrafi podobno grzechotac ) - nowe swiece - serwisowo nie do konca zwiazane z tym problemem - masa paskow itp - tez serwisowo Zmiany - glownie mowie o napinaczu lancucha nic niedaly. Po przewertowaniu polskich i zachodnich forow pojawiaja sie 3 glowne rozwiazania ale jakos zawsze sa drobne roznice w przypadkach: - uszkodzony uklad vanos - wymiana calego ukladu lub jedynie uszczelek/metalowych pierscieni w srodku - uszkodzona jakas cewka chyba elektromagnetyczna - aka "solenoid" sterujaca przeplywem oleju / stanem vanosa w ukladzie vanos - gorny napinacz lancucha I teraz pytanie - co radzicie / w czym jest problem / może inna przyczyna? Co moze powodowac pojawienie sie problemu dopiero w srednich temperaturach i nastepnie jego zanik? Jak to dalej diagnozowac? Jutro postaram sie nagrac film. A serwis chce mi teraz odkrecic pokrywe silnika i poogladac od gory lancuch / vanosa. Pozdrawiam Przemek
  10. Witam Witam wszystkich. Od kilku dni jestem super szczesliwym posiadaczem Z3 :). W weekend zrobie kilka zdjeci i nastapi oficjalna prezentacja - a na razie 2 tematy. 1. Poszukuje jednej zaslepki w na srodkowym tunelu - na samym koncu przy schowkach. Mam tam 3 otwory. W prawym jest przycisk do otwierania dachu, w srodkowym mam waska zaslepke, a lewy jest pusty :(. Moze ma ktos na zbyciu / wiecie gdzie kupic? [ dodam tylko ze skrajne zaslepki maja inny wymiar niz srodkowa - sa szersze ] 2. Bede chcial zamontowac shift beepera do Z3. Z 2 powodow - po pierwsze auto bardzo szybko sie wkreca i momentalnie jestem na 6K - chcialbym tego uniknac, po drugie jak juz chce sie wkrecac to dobrze wiedziec kiedy przeskoczyc na nastepny bieg ;). Link do urzadzenia: http://www.modifry.com/products/rlb/index.htm Znajomy ma w S2000 - cos wspanialego, zdecydowanie fajniejsze niz shift light. I teraz pytanie - wiecie moze gdzie mozna sie podpiac pod sygnal obrotomierza / tach signal? A moze ktos ma juz doswiadczenie z tym lub podobnym urzadzeniem? Pozdrawiam [tetno]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.