Skocz do zawartości

Guccikus

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318 e46 143km '02

Osiągnięcia Guccikus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Trzy tygodnie sprawdzania pająka, przekaźników, wizyta u elektronika i... zostało znalezione. wielowarstwowa płytka sterownika ma mikropęknięcie. W konsekwencji po nagrzaniu lub przy wstrząsie przeywały ścieżki i powodowały błędy sterownika. W konsekwencji przepustnica nie mogła zostać wyregulowana, pracowała non stop, zawieszał się sterownik i nie odpalał/gasł samochód. Doraźnie sterownik został zamontowany w sposób który powoduje dociśnięcie ścieżki i prawidłową pracę. Pytanie: czy ktoś zna jakiegoś speca który jest w stanie przeprogramować / wyczyścić sterownik kupiony na allego i zaadoptować go do konkretnego samochodu?
  2. Masakra. Generalnie sytuacja ustabilizowała się na następującym poziomie: Samochód odpala na zupełnie zimnym silniku (np. po nocy) i można nim jechać. W ten sposób dojechałem do mechanika. Jak tylko chwilę się rozgrzeje i wyłączy się silnik ponowna próba zapalenia kończy się w najlepszym wypadku załapaniem na sekundę i gaśnie. Później już tylko chodzi rozrusznik. Zawiesza się również siłownik przepustnicy powietrza. Na komputerze wychodzą zaniki napięcia, ale elektromechanik nie jest w stanie ich zlokalizować. Nie mam pojęcia co dalej mam robić :( Czy to już koniec?
  3. Oczywiście nie o przepustnicę paliwa mi chodziło :P http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/q/262.png Czy INPA z interfejsem z allegro będzie w stanie mi pomóc czy muszę jechać do Serwisu BMW?
  4. WItam, Jestem posiadaczem Buni od pół roku i jest to moje pierwsze BMW więc uprzejmie proszę o pomoc. W dniu wczorajszym po przejechaniu 70km i wyłączeniu silnika przy ponownej próbie uruchomienia nie odpalił. Rozrusznik kręcił, nie przygasały kontrolki (aku sprawny) ale silnik nie odpalał. Co dziwne stale pracował wentylator chłodnicy, nawet po dłuższym czasie i ostygnięciu silnika wciąż kręcił. Po kilku próbach rozrusznik przestał kręcić, słychać było tylko cykanie. (i tu coś dziwnego - przy cykaniu zapalały się światła drogowe mimo że były wyłączone zupełnie). Po odłączeniu na dłuższą chwilę akumulatora (zresetował się komputer) samochód odpalił i przejechał prawie 500 km bez zarzutów (na wszelki wypadek silnik był wciąż włączony). Po wyłączeniu samochód ponownie został uruchomiony, przejechał 10km i zgasł. Po zgaśnięciu słychać było ciągłe cykanie w okolicy skrzynki bezpieczników, pod maską cykanie przepustnicy oraz dudnienie w sekundowych odstępach w okolicy prawego tylnego koła/zbiornika paliwa. Po wyjęciu kluczyka zjawiska nie ustały. Dopiero po odłączeniu i podłączeniu klemy akumulatora zjawisko ustaje. Co może być przyczyną awarii? Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją? Komputer? Pompa paliwa? Przepustnica paliwa?
  5. U mnie problem rozwiązany. Cewka sprzęgła sprężarki została naprawiona. Jak by co mogę polecić serwis w Warszawie.
  6. Sprawdziłem przekaźniki, generalnie bez przekaźnika nie działa w ogóle panel klimy, podmieniłem przekaźnik klaksonu lecz nadal nie chłodzi. Wyjąłem również czujnik zapachów ale mogłem tylko sprawdzić optycznie bo nie mam pojęcia jak sprawdzić czy działa prawidłowo. Zostały mi do sprawdzenia: elektromagnes, czujnik zapachów i tajemniczy czujnik ciśnienia. :? do Dexter87 napisz proszę w jaki sposób podłączyłeś sprężarkę na krótko? Co trzeba zdemontować? skąd bierzesz zasilanie?
  7. Nie pisałeś nic jak zachowuje się silnik po włączeniu przycisku chłodzenia? Może panel klimatyzacji nie wysterowuje przekaźnika?
  8. Marek60 - w jaki sposób sprawdzić czujnik zapachów? Orientujesz się może ile mniej więcej kosztuje wymiana sprężarki? Ewentualnie naprawa elektromagnesu?
  9. Oooo ten post spadł mi z nieba. Mam identyczny problem. Po włączeniu na panelu klimy chłodzenia podnoszą się obroty, nie mniej jednak klima nie chłodzi mimo ustawienia 16oC. Myślałem może czujnik w kabinie. Jednak zmiana temperatury (w górę) w trybie auto powoli powoduje zmianę prędkości nawiewu - wnoszę że czujniki działają prawidłowo. Klimę w maju dobiłem, mimo że nie było dużych ubytków czynnika (stąd też podejrzewam że raczej sprężarka się nie zatarła). Sprawdziłem również wszystkie trzy bezpieczniki klimy (28, 62, 63) - wszystkie OK. Sprężarka się nie załącza. Prośba do Dexter87: Mógłbyś mi napisać (tutaj lub na PW) jak bezpiecznie podpiąć na krótko sprężarkę żeby wykluczyć jej awarię? Wielka prośba! Przyłączam się do prośby Marek60 - może to właśnie to?! Czy instalacja klimy w benzyniaku jest identyczna jak w dieslu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.