Skocz do zawartości

MISIEK_530i

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d e46

Osiągnięcia MISIEK_530i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok Panowie, w takim razie zaufam Waszym radom ;) przód będzie 225/40 tył 235/40. Mam okazje kupić takim komplecik z Continental ContiSportContact 5
  2. Na pewno jest 255 do tej 8,5" ale profil wówczas jest 35, a ja che wcisnąć 235 z profilem 40 i pytanie czy przy ET50 czyli dużym ET nie będzie mi opona ocierać o samochód?
  3. Witam, dokonałem zakupu felg oryginalnych do E46 wzór 135. Przód to felga 18" z ET47 i szerokością felgi 8" Tył to 18" z ET50 i szerokością 8,5". Wiem ze opony na przód powinny byc w rozmiarze 225/40/18 tył zaś 255/35/18. Teraz moje pytanie, czy jeśli na tył wrzucę 235/40/18 to opona nie będzie ocierać? Nie chce pchać się z oponę 255/35, jak dla mnie za szeroka. Chyba ,że macie jakieś inne propozycje?
  4. Ścieżki okazały się przepalone. W najbliższym czasie to naprawie
  5. Witam Serdecznie! Problem dotyczy mojego radia, szumi w momencie gdy załączam ogrzewanie tylnej szyby.
  6. A tak ogólnie umówmy się szczerze przy takich osiągach jak podają katalogi 6,5 lub 6,7 sekund do 100km/h to takie spalanie mało jakie auto ma... Jeśli ktoś chce oszczędzać to te silniki bardzo dobrze znoszą gaz... Poza tym BMW to nie są ekonomiczne samochody tak jak Golf 4 czy 5 :D
  7. arturo e39 chciałeś chyba napisać co bolało :) ja nie mam nic do ukrycia... Samochód tez tutaj wystawiałem...
  8. Panowie, jestem właścicielem tego samochodu... Na pytania mogę odpowiedzieć indywidualnie... Zdjęcia są na mokrym samochodzie to prawda bo były robione jeszcze gdy nie było takiej pięknej pogody jak mamy teraz. Dodatkowo dodałem w dobrym oświetleniu na suchym samochodzie. Osobiście uważam ,że zdjęcia są tylko poglądowe i nic z nich nie można wywnioskować... Zapraszam na oględziny i jazdę próbną. macpraw - dziwny tok myślenia ,że ktoś sprzedaje samochód bo nie ma jak to TY nazywasz "siana" pomyśl ,że to może być kolejne auto w rodzinie, albo komuś przytrafiła sie osobista tragedia i sprzedaje ten samochód w innym celu... To miało by już jakieś uzasadnienie. Pozwolisz jednak ,że nie będę się dzielił publicznie w jakim celu sprzedaję samochód. Oli222 - dziękuję za stwierdzenie "rozsądnie gada" - po prostu mówie prawdę bo nie chce zeby kto kolwiek miał do mnie pretensje ze po przejechaniu tylu km mówiłem nie prawdę. Jeśli chodzi o spalanie... Średnie w granicach 9,5 litra trasa można zejść spokojnie do 8-9 litrów. Miasto około 11 litrów. Wiadomo ze będzie potrafiła spalić więcej jeśli ktoś będzie cisnął tym samochodem... Ja jestem rozsądny i potrzebuje tylko mocniejszy silnik do wyprzedania... Pozdrawiam
  9. Sprawdzane było DIS-em skrecają w lewo i prawo :) góra dół i na skos. więc modół nie może byc walnięty. Pewnie jak najade na dziure to nie styka coś i stąd tak sie dzieje. Jak by ktoś miał jeszcze jakies propozycje to proszę o pomoc.
  10. Witam! Mam problem z moimi xenonami skrętnymi. Niestety coś uległo uszkodzeniu. Oprócz tego ,że zielona kontrolka przy włączniku świateł miga to lampa od strony pasażera jest skręcona w prawo, a od strony kierowcy normalnie świeci na wprost. Nie raz wystarczy puknąć w lampe pasażera to sie odblokowuje i świeci na wprost. Domyślam się ,że pewnie trzeba styki przeczyścić. Ma ktoś jakieś inne pomysły?? Dodam ,że samopoziomowanie góra dół działa dobrze w obu lampach.
  11. U mnie pomogło wymiana alternatora (chociaz nie raz wystarczy wymienić regulator) oraz kleme minusową od akumulatora. Często w tej klemie siada moduł. Nie raz wystarczy ją podsuszyć suszarką przez dobre 30minut i problem znika ;]
  12. Ja miałem podobny problem przy M54, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie to był ten problem: tzw. DISA Koszt w serwisie około 650zł pomogło w moim przypadku, a miałem chek engine, oraz błędy złej mieszanki paliwowo powietrznej na BANK 1 BANK 2 + wypadanie zapłonów tzw. misfire co wprawiało samochód w drgania. Nie pomogło wymienianie cewek ale wymiana DISA załatwiła wszystko.
  13. Ostatnio miałem identyczny problem gdy na dworze było powyżej 30 stopni - czujnik poziomu oleju :)
  14. Panowie byłem u diagnostyka komputerowego niby geniusz. Powiedział ,że do wymiany: LINIA BSD Alternatora i Akumulator (jest dobry tylko coś nie tak z ładowaniem) Silnik skrętu prawy reflektor ( inteligętne skretne reflektory) Czujnik AUC od klimatyzacji czujnik PDC tył prawy termostat wypadające zapłony w 1 i 4 cylindrze - ciężko stwierdzić dlaczego tak się dzieje. Powiedział ,że trzeba wymienić termostat, tą LINIE BSD alternatora i akumulatora i zdiagnozować dlaczego wypadaja zapłony na 1 i 4 cylindrze chce za to 1300zł czy to dobra oferta? Ja zaczynam dopiero swoja kariere z BMW i nie znam sie na cenniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.