Skocz do zawartości

mirek_fraszczak

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998 automat, sekwencja

Osiągnięcia mirek_fraszczak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Po wielkich poszukiwaniach odmy w UK - dzisiaj założyłem nową. Wszystko działa tak jak powinno. Autko jak nowe z salonu, buczy i brzmi jak konik polny wiosną!!!!! Dzięki serdeczne za pomoc i wyrozumiałość. Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia z nowym ekscytującym problemem (ps. mam nadzieje ze nie szybko). To ciekawe ze w oficjalnym serwisie BMW chcieli sciągać głowice bo podobno miałem uszkodzone zawory ssące!!!!! Nie ma to jak SERWIS :) No ale doświadczenie kolegów z Forum górą.
  2. jak odpiołem przepływke auto tak samo miało kiepskie obroty no moze o 100 wyzsze ale cały czas chodziło nieprawidłowo. jak membrana w separatorze zaskoczy to auto chodzi jak nowe!!!!! Pomocy panowie za kilka dni czeka mnie długa podróz do Polski i musze zrobic BUME. Za wszelko pomoc chyle czoła i dziekuje. Pozdrawiam.
  3. Własnie sprawdziełm korek jak pracuje silnik jest przysany dosyc mocno no i jescze jak trzymam reke na odmie z separotorem to jesli dam gazu i poczuje przeskok w srodku membrany auto ma wolne obroty i pracuje normalnie do momentu dodania gazu znów czuje przeskok membrany i znów brak wolnych obrotów. Nie jestem fachowcem ale do wymiany cały separator czy to jest nieszczelny dolot????????
  4. Jesli to silniczek krokowy to jak z nim postępować??? Próbowac czyscic czy szukac nowego????
  5. OK dzieki za podpowiedz. Mam tylko jeszcze jedno pytanko??? Czytałem cos o jakims zaworku w odmie i jak dzisiaj sprawdzałem to syk jest jak gdyby z odmy i tzw. separatora. Moze to dodatkowa wskazówka. No i jeszcze jesli to nie problem to prosze o podpowiedz co najlepiej zrobic i w jakiej kolejności.
  6. WItam. Mam mały problem z moją BUMĄ. Jakiś czas temu padła mi głowica. Po wymianie na inną po pełnej regenaracji autko smigało jak nowe aż do!!!!! jechałem do polski i za kazdym razem jak stawałem w korkach moje wolne obroty były coraz mniejsze az do około 250 gdy auto gasło. Z tego co wyczytałem na forum to prawdopodobnie mam wlinięty vanos ale co mnie ciekawi to ze mam nastepujace objawy??? 1. autko nie ma wolnych obrotów ( obroty około 250 - 300) ale jest tak ze jesli na postoju przegazuje kilka razy to wszystko wraca do normy na jakis czas i jak zapalam zimne autko to obroty sa niskie ale auto nie gasnie 2. autko niekiedy tak jak by syczało na zaworach ssących szczególni jak jest rozgrzane i w zakresie pewnych obrotów to 1100 - 2000 3. nie mam róznicy czy to jest benzyna czy gaz 4. auto od 1300 obrotów zachowóje sie wspaniale i co ciekawe podrózowałem ostatnio i auto spaliło 8.7 gazu na stówe w podrózy do Polski i spowrote Jesli ktoś orientuje sie co moze dolegac Bumie to prosze o pomoc. Mysle o regeneracji vanosa ale nie jestem przekonany na sto procent ze to jego winna. Moge dodac ze na kompie diagnostycznym nie pokazuje zadnych błedów silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.