Skocz do zawartości

Ziel

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E46 320d
    było E38 740i
    było E46 330d
    jest E53 3.0d

Osiągnięcia Ziel

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ziel

    problem z e38 pomocy

    Witam was serdecznie mam problem z moja e38 a mianowicie na rano gdy odpalam auto silnik za pierwszym razem jakby nie włączał ssania i gaśnie za drugim odpaleniem jakby zaskakuje ssanie i zostaje na większych obrotach ale trzęsie samochodem jakby nie wszystkie gary paliły, gdy dodam gazu to jest ok ale jak puszcze to znów trzęsie i tak mam do ok 40-50 stopni potem już jest ok, jeszcze nie podłączałem go pod kompa, mam instalacje gazowa na gazie auto chodzi idealnie, mechanik mówi ze mogą już się pieprzyc wtryski benzynowe od gazu, jeszcze nie daje go do warsztatu ponieważ potrzebuje ciągle auto, macie jakieś pomysły? świece miałem wymieniane ponad pół roku temu, kable ok i iskry również, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Bardziej jakby nie dostawał benzyny bo silnik nierówno chodzi, trzęsie się a gdy dodam gazu do 2tys obrotów to jest ok. Miał ktoś podobny problem?
  3. źle napisałem mechanik mówił że mogą się pieprzyć wtryski paliwa od jeżdżenia na gazie
  4. Witam was serdecznie mam problem z moja e38 a mianowicie na rano gdy odpalam auto silnik za pierwszym razem jakby nie włączał ssania i gaśnie za drugim odpaleniem jakby zaskakuje ssanie i zostaje na większych obrotach ale trzęsie samochodem jakby nie wszystkie gary paliły, gdy dodam gazu to jest ok ale jak puszcze to znów trzęsie i tak mam do ok 40-50 stopni potem już jest ok, jeszcze nie podłączałem go pod kompa, mam instalacje gazowa na gazie auto chodzi idealnie, mechanik mówi ze mogą już się pieprzyc wtryski od gazu, jeszcze nie daje go do warsztatu ponieważ potrzebuje ciągle auto, macie jakieś pomysły? świece miałem wymieniane ponad pół roku temu, kable ok i iskry również, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  5. Długosć [mm] 55 Gwint zewnętrzny [mm] M 14 x 1,5 Długosć gwintu [mm] 33 Rozmiar klucza 17
  6. OK, już nie trzeba mam wszystkie wymiary.
  7. Tak jak w temacie, potrzebuje wymiary śrub do kół, są dystanse wiem ze potrzebuje długość 60mm i 65mm, jaka jest średnica? I wielkość gwintu- 1,25 czy 1,5? Proszę o w miarę szybką pomoc.
  8. A powiedzcie mi w tylnych kołach są jakieś tulejki czy coś w tym stylu? Bo mechanik mi mówił że mam jakieś tam lekkie luzy w jednym kole. Co do zbierzności i ciśnienia ww oponach to wszystko jest ok. Felgi tak samo.
  9. No tak tylko ze one nie są za długo, pół roku temu były wymieniane, więc są nawet grube-najpierw spróbuje je przetoczyć jeśli coś pomoże to ok jeśli nie to kupie nowe tarcze. A czy to możliwe że może mnie ściągać przez lekko krzywy amortyzator? Jak będę wymieniał amorki to muszę im się przyjrzeć, może akurat jeden jest lekko wygięty bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
  10. Tak jak napisałem w tytule, niedługo będę wymieniał amortyzatory z przodu, również przy hamowaniu jest odczuwalne drżenie kierownicy ale tylko przy prędkości 100km/h - 80km/h i tylko gdy tylko lekko nacisnę pedał hamulca, jeśli trochę mocniej to już jest ok. Wątpię że to by miało jakiś wpływ na to ze auto ściąga na jedna stronę gdy puszcze kierownice.
  11. Ziel

    Który wybrać E39, E38?

    Ja bym brał E39. bo będzie w miarę oszczędne z tym silnikiem natomiast 7 potrzebuje dużo większego silnika. A jakie ma wyposażenie ta E39?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.