Skocz do zawartości

szczesik

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d
    E46 320

Osiągnięcia szczesik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzięki, tak zrobie. W sumie to się zastanawiałem jak jechać i patrzeć na lapitoka, leżącego na siedzieniu, i w nic nie przyłożyć. Ale jak wystarczy mu taka prędkość "z ręki" do odczytania wskazań to git. Obydwu Panom dziękuje za zainteresowanie się wątkiem. A mam jeszcze dodatkowe pytanie. Nie wiecie może czy można zainstalować inny sterownik abs>nowszy? Ja mam ten felerny z końcówką 001. I jeśli znowu wyjdzie, że to on to nie mam zamiaru już go naprawiać i kombinować. Będę zbierał na nowy. Drobne 1500,- ale zastanawiam się czy pasować będzie np z auta po lifcie?
  2. 1. Nie gasną. Świecą się cały czas 2. Podczas jazdy nie sprawdzałem 3. Spróbuje zamienić miejscami w Święto Niepodległości. Nie robiłem tego nigdy. Wystarczy podnieść auto i będzie do tego dostęp? Koła nie trzeba zdejmować? Dzisiaj rozpiąłem wtyczke od czujnika i psiknąłem "kontaktem". Udało się do niej dostać bez podnoszenia auta na skręconych kołach. Nic ten zabieg nie pomógł.
  3. Witam, Temat znany i wałkowany ale odpowiedzi nie znalazłem. Kontrolki ABS, ASC palą się od razu po przekręceniu kluczyka i nie gasną. Brak ABS i ASC. Inpa pokazuje błąd lewego przedniego czujnika. Jak sprawdzić czy to na pewno czujnik? Pytam bo miałem już problemy ze sterownikiem ABS (był naprawiany). Chciałbym się upewnić zanim wydam pieniąchy na czujnik. Czytałem (co jest oczywiste) żeby zamienić miejscami czujniki na przedniej osi. Bomba, ale również wiem, że z wyjmowaniem ich nie jest tak różowo. Albo odwrotnie: może można zdiagnozować, że to na pewno czujnik padł sprawdzając inne podzespoły? przewody.....? dzięki za pomoc
  4. Witam, Problem został rozwiązany = zamykanie szyb -> wywala abs, włączanie xenonów -> wywala abs. itd jak wcześniej pisałem. Otóż w końcu pojawiła się kontrolka o braku ładowania. Padł alternator. Po wymianie szczotek i regulatora wszystko działa jak należy. pozdrawiam
  5. Witaj, Napięcie na akumulatorze po włączeniu wszystkiego co mi przyszło do głowy jest 13.9,14 V. Na mierniku i w DIS. Natomiast podczas włączania spadło do 13.6, rzecz jasna na ułamek sekundy. Czas był na tyle krótki, że raz zauważyłem, raz nie (w tym wypadku nie wiem czy spadło :)). Pozostaje jeszcze czujnik jeden, któremu zmienia się wartość (nie wiem czego) podczas postoju auta. Ale to jest chyba dodatkowy problem.
  6. Dzięki. Jutro wieczorem mam trochę czasu i sprawdzę akumulator. Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalk 4
  7. Witam, Znany problem z ABS'em ale przyczyna już niekoniecznie. Objawy: - zapalające się kontrolki abs i asc podczas jazdy - zapalające się kontrolki abs i asc (i tu ciekawostka) podczas poboru większej ilości prądu. Np. zapalenie xenonów, włączenie intensywnej dmuchawy na szyby, zamknięcie na fulla szyby. Problemy pojawiły się jak się zrobiło chłodniej. Wczesniej już miałem problemy z abs'em ale sterownik został wymieniony, a następnie lewy tylny czujnik, który został wydłubywał mój boski mechanik uszkadzając piastę, która również została wymieniona. - zapalające się kontroli abs i asc chwilę po tym jak asc zadziała INPA: - pokazuje błąd 14 valve error - czasem pokazuje błąd czujnika prawego tylnego. Pisząc czasem, mam na myśli, że nie zawsze zapalaone kontrolki abs i asc skutkują pojawieniem się błędu czujnika - na postoju podczas odczytu czujników wszystkie pokazują wartość 2.0. Wartość nie zmienia się. Natomiast wartość czujnika prawego tylnego skacze od 2.2 do 2.8. Czy jestem w stanie zrobić coś samemu? Tj. np zdjąć koło, obejrzeć wtyki czujnika (co pewnie jest niemożliwe, bo wszyscy piszecie, że przy wyjmowaniu pokruszą się). Po ewentualnym wyjęciu czujnika wyczyścić piastę? Czy może radzicie żeby od razu kupić czujnik i go wymienić? Czy może coś innego? dzięki i pzdr.
  8. Dzięki a więc szukam linki kierowcy. pzdr.
  9. Witam, Pękła mi linka klamki wewnętrznej kierowcy. Chcę ją wymienić. I mam pytanie: czy linka od strony pasażera pasuje do drzwi kierowcy? Taka oto aukcja oferuje prawy przód http://allegro.pl/bmw-e39-linka-zamka-klamki-prawa-przod-i3603130546.html Auto z 1999 roku. dzięki i pzdr.
  10. zgadza się ale to wynika z faktu, że kręcą liczniki i oszukują. Nie mieszkam na zachodzie tylko właśnie w tym kraju krętaczy, więc nie wiem jak tam jest ale śmiem twierdzić, że w Niemczech (lub w Danii, w sumie nie wiem jaki kraj miałeś na myśli:)) oszustów jest znacznie mniej. Ale do tematu. Otrzymałem trzy fotki wnętrza. Wygląda jakby auto tyle przejechało. Podpowiedzcie chopy i dziewuchy. foto1 foto2 foto3 Każde zdjęcie koło 6MB.
  11. Witam ponownie, Szukając dalej E46 trafiłem na takie oto autko Rozkodowany VIN Kwestia przebiegu=chyba nie ma co dyskutować ale jak z resztą. Co sądzą wprawne oczy oceniających? Mam kawałek do Słupska, więc chciałbym się zasięgnąć Waszej opinii, czy opłaca się jechać i oglądać czy też nie. Dzięki i pzdr.
  12. thx ale właśnie mam e39 a drugą ślicznotke chcę dla żony (no na pewno i ja sobie pojeżdże) i zależy mi żeby nie było tych kucy za dużo :) pzdr.
  13. Witajcie, Rozkodowany VIN Link do aukcji Co sądzicie o aucie. Ze zdjęć wygląda całkiem fajnie ale czy trochę nie za drogo? Szukam E46 dla żony. Dzięki i pozdrawiam.
  14. Piszę co dalej. Póki co nic :). Akumulator naładowany. Elektryka wróciła do normy jak się auto trochę pogrzało. Ale porządnie te klemy i stacyjke rozbiorę, a co. Ale dopiero jak przestanę non stop biel za oknem widzieć. pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.