Skocz do zawartości

Hall

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530dA, E46 325Ci, E85 Z4 2.2i

Osiągnięcia Hall

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. bogdan201 dzięki za uwagi, to może być dokładnie to - objaw jakby u mnie nie zapinało lockupa a u kolegi zapinało... spinacz2100, wydaje mi się że x3 powinno palić więcej - napęd 4x4, większa masa, szersze koła, aerodynamika, tymczasem ta sama trasa - sprawdzone - pali mniej. Poza tym patrząc na spritmonitor widac że ludziom pali ten samochód znacznie mniej niż mi. Kupując go liczyłem się ze spalaniem ponad 8 ale na autostradzie, a nie zwykłej szosie do 90km/h. Zrobie ten test co mówisz, tak czy inaczej, czy to może być tylko konwerter czy coś jeszcze?
  2. viewtopic.php?f=73&t=117891 Cześć, niedawno kupiłem 530dA z 2004 roku (218km). Samochód bardzo dużo pali, więcej niż powinien, przynajmniej patrząc na portale typu spritmonitor.de... Na trasie cięzko zejść poniżej 8.5 jadąc zgodnie z przepisami, przy jeździe mieszanej dochodzi do 11l. Zachodzę co to może być, ale ostatnio wpadło mi do głowy że być może winny jest automat. Jadąc samochodem np. na 4 biegu, mając obroty na poziomie 1500obr/min, kiedy dodam gazu wskazówka wędruje na 2300-2500 i samochód przyśpiesza dośc powoli. Dodając lekko gazu obroty wzrastają np o 300obr a samochód właściwie nie zmienia prędkości. Dodając dużo gazu obroty tak jak w pierwszym przypadku wzrastają do około 2500obr, auto dostaje kopa, po czym obroty maleją poniżej 2000 i tak już zostaje do końca mocnego przyśpieszania. Wczoraj przejechałem sie w 100% zdrowym X3 po liftingu (230km, automat) i tam w identycznej sytuacji, po wciśnięciu gazu obroty zwiększają się może o 200-300obr i samochód przyśpiesza znacznie żwawiej. Jeszcze jedna rzecz - moje auto w porównaniu do x3 właściwie nie ma hamowania silnikiem, x3 po odjęciu gazu zwalnia i zbuija biegi, moja piątka jedzie prawie jak na luzie... Czy to slizganie automatu może być przyczyną spalania (bo praktycznie on nonstop sie ślizga podczas jednostajnej jazdy)? Co mogę z tym zrobić, czy to jakiś znany problem tych samochodów (na forum na razie nic nie znalazłem)? Mechanik powymieniał filtry, ale zapytany o olej do skrzyni powiedział że w moim aucie olej jest jeszcze bardzo ładny... Będę wdzięczny za pomoc.
  3. Niestety ale nie mam do niej VIN, a administrator zablokowal moj temat. Moze pamietasz ktory to byl topic, albo macie jakies informacje o tym samochodzie?
  4. Cześć, czy zna ktoś lub widział ten egzemplarz? http://allegro.pl/bmw-330ci-xenon-zadbana-ze-szwajcari-i3447769594.html Zastanawiam się czy jechać jutro po niego 200km i postanowiłem spróbowac zasięgnąć od was opinii. Sprzedawca słabo komuniaktywny - taki typowy handlarz :-( Z góry dziekuje!
  5. Mam Z4 2.2i, rok produkcji 2004. Radio z 12 pinami, dokładny model to: BMWRCD104-01 9012 300 00369 WA03 0334. Czyli rozumiem ze mozna zaprogramować zmieniarke do tego radia? Rozumiem też że po zakupie manetek i okablowania, będe mógł zaprogramować tempomat i BC? Czy moge prosic o wskazówki gdzie w Krakowie lub okolicach i do kogo sie z tym udać? Nie udało mi sie jeszcze wgryżć w temat BMW tak aby znać odpowiednie miejsca gdzie sa tacy magicy od komputerów :-)
  6. Hall

    Pytania przed kupnem Z4

    Nie ma tego info w ogłoszeniu, ale warto napisac dla ewentualnych oglądających - samochód jest srebrny tylko oklejony na czarno foliami.
  7. Hall

    Pytania przed kupnem Z4

    Wiecie co? Wchodzę właśnie na forum, chciałem zobaczyć co słychać nowego i widzę że usunięto moje dwa posty opisujące ten samochód... Do tego nie dostałem żadnego maila że je usunięto i z jakiego powodu, nie ma też żadnego PM w tej sprawie. Widzę że auto "forumowicza" to pewnie nie mozna o nim źle napisać? To po to inwestuje swój czas żeby dokładnie opisać co znalazłem w tym samochodzie przy ogledzinach żeby ktos to wziął i skasował nawet nie pisząc dlaczego? Żenada! Wydaje mi się że idea takiego jak ten tematu jest zupełnie inna. A teraz to gdzies mam taki temat, bo jak widzę, nie jest ani troche wiarygodny, bo jeśli ktoś przypadkiem natknie się na samochód traktowany inaczej niż pozostałe i opiszę co sie nie zgadzało wzgledem ogłoszenia to i tak zostanie to poddane cenzurze! To jak polegać na tym forum? Dla mnie żenada po całości, na forum PTP którego dawniej byłem aktywnym członkiem nigdy by sie coś takiego nie wydarzyło... Dla mnie rada dla wszystkich którzy czytaja ten wątek ufając że pomoże im w wyborze samochodu z dostepnych ogłoszeń... Czytajcie miedzy wierszami, w każdym momencie ktoś moze wykasować wam lub komuś wpis! BTW, ja już więcej swojego czasu nie bede w tym temacie marnował, chociaż bardzo chciałem odwdzięczyć się innym którzy pomogli mi zakupić samochód, inwestując swój prywatny czas!
  8. Witam, nurtuje mnie jedno pytanie, a ponieważ nie jestem jeszcze dobrze obeznany w tematyce BMW, wcześniej można powiedzieć że byłem fanem innej marki, to mam dylemat. Czy BMW zwyczajowo jest przygotowane na modyfikowanie wyposażenia? Chodzi mi głównie o moduł komputera pokładowego i tempomat. Posiadam Z4 2.2i w najbardziej ubogiej wersji, bez tempomatu i bez komputera. Czy zakup np takich przełączników i zrobienie jakiegoś czary mary w komputerze samochodu podpietego do jakiegoś programu, pozwoli mi na włączenie mozliwości podglądu spalania, sredniej prędkości itp? A czy tempomat jest std. w samochodzie i brakuje tylko sterowania? Czy sterowanie gazem jest elektroniczne w Z4? Na allegro są np takie przełączniki: http://moto.allegro.pl/tasma-przelaczniki-bmw-e46-e39-e38-x3-x5-z4-i1688163267.html Dzięki za pomoc!
  9. Hall

    Pytania przed kupnem Z4

    A zna ktos tego dzika: http://allegro.pl/bmw-cabrio-3-0i-ladne-i-szybkie-okazja-i1713439356.html ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.