Jeśli ubywa ci płynu, to gdzieś jest wyciek. Zaczął bym sprawdzanie przy rzeczach, które wymieniłeś, np. stary oring w rureczce co na termostat wchodzi, może lekko puszczać płyn gdy się da nowy termostat. U mnie ( m54 ) ciekło pod kolektorem z magistrali wodnej, a dokładnie oring w rureczce co na nią wchodzi nad rozrusznikiem, zaczął puszczać. Kapało na tyle wolno, że odparowywało od razu. D Wyczaiłem to po różowym nalocie po płynie w tamtych okolicach. Dodatkowo przy dolnych rogach chłodnicy miałem zapocenia i wspomniany wcześniej nalot płynu. W starych chłodnicach trzeba sprawdzić czy od dołu nie zrobił się banan. Chłodnica Nissens to koszt max 400. Co do ciśnienia w układzie, to jest on zaprojektowany do pracy przy 2 barach (na korku do aut na benzynę oznaczenie 200, na korku do diesla 140). Często gdy pojawia się problem z ciśnieniem, to tkwi on w samym korku i można by było go wymienić, jeśli nie zrobiłeś tego przy zakupie zbiorniczka.