Skocz do zawartości

rakieta

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 M57 525D 2005
    E46 M54B25
    2001 TOURING
  • Lokalizacja
    Grójec

Osiągnięcia rakieta

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jeśli ubywa ci płynu, to gdzieś jest wyciek. Zaczął bym sprawdzanie przy rzeczach, które wymieniłeś, np. stary oring w rureczce co na termostat wchodzi, może lekko puszczać płyn gdy się da nowy termostat. U mnie ( m54 ) ciekło pod kolektorem z magistrali wodnej, a dokładnie oring w rureczce co na nią wchodzi nad rozrusznikiem, zaczął puszczać. Kapało na tyle wolno, że odparowywało od razu. D Wyczaiłem to po różowym nalocie po płynie w tamtych okolicach. Dodatkowo przy dolnych rogach chłodnicy miałem zapocenia i wspomniany wcześniej nalot płynu. W starych chłodnicach trzeba sprawdzić czy od dołu nie zrobił się banan. Chłodnica Nissens to koszt max 400. Co do ciśnienia w układzie, to jest on zaprojektowany do pracy przy 2 barach (na korku do aut na benzynę oznaczenie 200, na korku do diesla 140). Często gdy pojawia się problem z ciśnieniem, to tkwi on w samym korku i można by było go wymienić, jeśli nie zrobiłeś tego przy zakupie zbiorniczka.
  2. rakieta

    Problem z DSC(3)

    U mnie te kontrolki zapalały się czasem po odpaleniu auta, a czasem po przejechaniu 20 kilometrów. Był błąd 5DF5 - wewnętrzny błąd sterownika. Kupiłem używaną pompę. Szukałem z tymi samymi numerami jakie miała moja, ponieważ mam automat i nie wiedziałem czy można dać pompę z innymi numerami. Po wymianie trzeba zakodować VIN twojego samochodu do wsadzonej pompy i zrobić kalibrację czujnika kąta skrętu. Wymieniałem i kodowałem sam. Wymiana nie jest skomplikowana.
  3. Sprawdź czy nie masz lewego powietrza w dolocie. Najlepiej jakąś maszynką do dymu. Tylko to mi do głowy przychodzi.
  4. U mnie z szybą pasażera było tak samo. Jak byś nie wcisnął guzika w drzwiach pasażera to się opuszczała. Powodem uszkodzony guzik od szyby. Można było ją zamknąć tylko guzikiem od kierowcy. Wymiana na używany pomogła
  5. U mnie winny był akumulator. Po odpięciu IBS normalna regulacja powracała, ale gdy podpinałem i kilka razy odpalałem auto to była tylko do czwartej kreski (klima dwustrefowa). Niepotrzebnie nawet dmuchawę i jeża wymieniłem.
  6. rakieta

    Nie działa dmuchawa

    U mnie w E61 (klima automatyczna, dwustrefowa) regulacja siłą z jaką ma wiać działała tylko do 4 pozycji.ą. Kręcenie na kolejne nie zwiększało prędkości wentylatora. I również dało się zauważyć, że obroty wentylatora tak jakby delikatnie faluj Kupiłem używkę wentylator+jeż i dalej to samo. Problemem okazała się jedna z najwspanialszych elektronicznych ustrojstw w tych autach a mianowicie klema IBS :shock: . Po odpięciu wtyczek przy klemie regulacja wróciła do normy. gdy się weźmie na max dmuchawę to łeb urywa :D .
  7. Przerabiałem ostatnio. U mnie była to wiązka od klapy. Przy okazji zrobiłem kable od wstecznego i przeciwmgłowego :D . Dociąg w podłodze działał ale już zamek w klapie się nie otwierał.
  8. https://photos.app.goo.gl/y8KvPU9dszymXbae8 . O tą listwę metalową chodzi. A tak wygląda od dołu https://photos.app.goo.gl/dpZqWXJh3PYNKjrL6 . https://allegro.pl/oferta/bmw-x5-e53-e61-mechanizm-zaslony-dachu-panorama-oe-10026388156 . Na tej aukcji widać fajnie, że ta listwa ma po bokach ślizgi. No i u mnie z prawej strony gdzieś się zapodział.
  9. Poproszę o jakiegoś majstra od panoramy. Aktualnie mieszkam w Grójcu ( 05-600 ) . Pozdrawiam
  10. Dzień dobry. Tak jak w tytule wątku mam problem z dachem panoramicznym. A dokładnie z nazwijmy to "podsufitką/przesłoną". Ogólnie cała część dachu szklana, oraz podsufitka z materiału działa tak jak trzeba. Problem tkwi w przedniej części zasłony/podsufitki. Jej prawa tylna strona jest uniesiona ( taka lekka szpara, ale widać, że coś jest nie tak). https://czescidobmw.pl/wyszukiwarka-vin/wbanj51050b434396/1217187771/units/128807/$*KwHyxtf4qbfwrYe5_qPzp6q-npmH8_Xy86umsvD5uKShtaOj9uXygLrkoKml5P67or_i7eS0p6ii5qO1u_Dju7m1orCE4rX94vu9ur2_s6rw48u747OkpOP85qyj1PDy8v_ivLiy_P_io62jh7vjq639tbH09vHx8O3ksPq1seKPjPLx4-rm7_7l4vvkkIKAiI6sprv18YTz8_X1_a-19gAAAAAxdZ_7$/unit-detail/1370985890 . W linku, który podałem widać kilka części. Ta listwa przy której jest nr 14. To nie o śrubę chodzi tylko cała listwa ( taka kratkowana ) no to ona od prawej strony luźno lata. Jakiś ślizg/plastik na pewno pier ..(zepsuł się ). Z lewej jest ok. Jutro podeślę zdjęcia, które ułatwią moje wypociny :)
  11. Wąż, który się tak cyklicznie trzęsie jest od układu ogrzewania. A trzęsie się ponieważ elektrozawory co jakiś czas puszczają ciepły płyn z układu na nagrzewnice, żeby w aucie było cieplutko. To normalne. Jeśli chodzi o ubywanie płynu to otwierając maskę nie czuć charakterystycznej woni płynu? Taka ilość na kilkaset kilometrów to dużo. Wydaje mi się, że najlepiej by było podać ciśnienie do układu i szukać czy gdzieś się sączy płyn.
  12. rakieta

    e46 wyciek gazu

    Wyjmij bezpiecznik od gazu i na PB do gaziarza jedź. Ale możesz też sprawdzić czy któraś z opasek zaciskowych się nie poluzowała i wystarczy dokręcić.
  13. rakieta

    Pompa paliwa progowa help

    Zdejmij siedzisko z tyłu. Będzie lepiej słychać pompę. Włącz zapłon. Jeśli pompy nie słyszysz to zdejmij wtyczkę. Miernik w rękę. Na wtyczce po przekręceniu zapłonu powinno wyskoczyć napięcie na kilka sekund. Masz napięcie, to pompa. Nie masz napięcia najczęściej przekaźnik. U mnie pompa zdechła. Była jeszcze oryginalna. A zdechła pewnie przez filtr ( mniej więcej pod kierowcą w progu ). Po wymianie podstawowych rzeczy po zakupie auta rok temu okazało się, że filtr paliwa jest z 2001 :shock: .zapomniałem dodać. Raz na jakiś czas dłużej kręcił. Albo odpalił za którymś tam przekręceniem stacyjki. Aż któregoś dnia po prostu tylko kręci i nie odpala. Błędów nie było.
  14. Gdy u mnie w M54B25 było dużo błędów związanych z sondami jak i z wypadaniem zapłonów ( to te słowa na V z numerem cylindra xD ), odpowiedzialnym za to było lewe powietrze.
  15. Po tym jak kupiłem auto wymieniłem olej. https://czescidobmw.pl/olej-do-automatycznej-skrzyni-biegow-ravenol-1212104-004-01-999--atf,15,24,1hp,1fluid,14l,2 . O na taki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.