Skocz do zawartości

koostek

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i. 1990r.

Osiągnięcia koostek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj przed zabraniem się za rozrząd po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego zobaczyłem na nim dziwny osad w postaci beżowej oleistej cieczy, po wypuszczeniu płynu z chłodnicy odkryłem że we wszystkich przewodach, pompie wody, zbiorniczku wyrównawczym jest ten osad. Wydaje mi się że olej dostał się do układu chłodzenia ale oleju nie ubywa i przewody do chłodnicy nie są napuchnięte od ciśnienia. I teraz mam kilka pytań : 1. Jaka jest tego prawdopodobna przyczyna? 2. Jaki może być koszt usunięcia tego mankamentu? 3. Jak temu skutecznie zaradzić?
  2. koostek

    E34 520i M20

    co do centralnego to nie ma jakiś udoskonaleń z zewnątrz tylko jest zwykły seryjny centralny który się zamyka kluczykiem :) jak można to napisz mi mniej więcej co uczynić żeby pozbyć się tego defektu :) z góry dzięki :) pozdro
  3. koostek

    E34 520i M20

    Poprawiłem post, zamiast nie miał byc przecinek :) a co do tego 2 tematu pojawił mi się przypadkowo :shock: więc kopie tego można osunąć :) Więc kieruje ponowne pytanie, jak mam wszystkie bezpieczniki dobre to w czym szukać przyczyny ?
  4. koostek

    E34 520i M20

    Przeglądałem tematy ale nie mogłem znaleźć odpowiednie który pasował by do mojej sytuacji, problem tkwi w tym że podział mi się centralny zamek, z żadnych drzwi ani z klapy nie zamyka, wszystkie bezpieczniki pod maską i pod kanapą są dobre, więc gdzie szukać ewentualnej usterki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.