
mpruchinski
Zarejestrowani-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
Bylo 530i M Sport Touring 2007 teraz X5 2011 40d Bialy sliczny
Osiągnięcia mpruchinski
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Glowny Ekran porysowany od zwyklego czyszczenia
mpruchinski odpowiedział(a) na mpruchinski temat w X5 (E70)
OK wiec koledzy tak czy tak lipa z tymi ekranami dla mnie to poprostu niedopuszczalne, w moim vanie mam ekranek od kamery cofania dalem 200 zl i tez powloka jest taka matowa no i jakos po paru latach uzytkowania i czestym czyszczeniu czym sie da jak to w dostawczym ekran jaki byl taki jest wiec chyba BMW dalo tutaj dupy. No coz inwestycja w nowy nie ma najmniejszego sensu pomyslcie sobie ze zaraz po zmianie znowu znikinie powloka z ekranu !!! lepiej te pieniadze przeznaczyc na pozniejsze naprawy oby ich bylo jak najmniej oczywiscie. Znalazlem rozwiazanie jak to kolega proponowal wypolerowalem ekran i jest teraz ok , jakis tluszczyk na ekranie sie sciera i jest gites takze polecam , moim zdaniem nie warto zmieniac , a szczeze nie powinno dochodzic do takich sytuacji swiadczy to tylko o zlej jakosci matryc lub powloki i tyle Dzieki za odpowiedzi -
Witam wszystkich mam pytanie czy ktos mial juz taki problem otoz mam x5 2011 i co zauwazylem w niedziele jest to ze w bokach ekranu glownego bylo widac jakies swiecace pola rysy , nic takiego nie robilem ani nic nie lezalo kolo ekranu . Masakra ekran jest calkowicie odkryty i narazony na wszystko normalne ze dziecko podejdzie i dotknie ekranu wiec pozniej co robisz bierzesz sciereczke i scierasz , ja zazwyczaj uzywalem plynu do LCD i zwykla sciereczka lub papier , niestety ekran jest starty w tych miejscach i wyglada to fatalnie nie moge uwiezyc ze ekran jest tak poprostu wystawiony na wszystko bez zadnego zabespieczenia , jest jakas matowa warstwa ktora sie poprostu sciera nie wiem czy taka sama sytuacja jest w inych modelach mialem poprzednio 2 razy e60 i nie zauwazylem tego moze dlatego ze ekran jest schowany glebiej niz w x5. Macie koledzy jakis patent na to ? Bmw az tak oszczedzilo zeby zrobic taki myk mogli by dodac szklo za pare zlotych i tyle nie moge uwiezyc
-
E70 zmiana wszystkich żarówek na Led + zmiana koloru ringów
mpruchinski odpowiedział(a) na Shockwave temat w X5 (E70)
Mysle ze to jest to co szukasz ja zmienilem wszystkie i dzialaja super swiatelko bardzo przyjemne oto link http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=set+of+20+XENON+WHITE+LED+BULBS+BMW+X5+E70+20+INTERIOR+CAR+LED+LIGHT+BULBS+KIT&_sacat=0&_from=R40 -
Opony Pirelli Scorpion Ice & Snow run flat do E70 czy ktos ?
mpruchinski odpowiedział(a) na mpruchinski temat w X5 (E70)
Ok dzieki a odnosnie halasu cos mozecie powiedziec bo czytalem o tych oponach opinie i osoby wypowiadaly sie ze jest troche glosna ? Innymi oponami ktore mam na mysli sa GoodYear Ultra Grip ale niestety wtedy musza byc przod i tyl 255/50 r19 bo tych wiekszych po prostu niema Dzieki -
Opony Pirelli Scorpion Ice & Snow run flat do E70 czy ktos ?
mpruchinski opublikował(a) temat w X5 (E70)
Witam potrzebuje opini o tych oponkach do BMW X5 , Jezeli ktos na nich smiga i ma juz doswiadczenie jakie sa to prosze o opinie mam zamiar kupic je w rozmiarze tyl 285/45 r19 i przod 255/50 r19. Pirelli jako jedyna firma na swiecie robi opony 285/45 r19 runflat dziwne nieprawdaz ? -
Witam wszystkich otoz przed zakupem mojej buni mialem ogromny dylemat aczkolwiek myslalem takze nad zakupem Range rover sport Tv8 ? Czy ktos z was mial taki dylemat kiedys? Ja w ostatecznosci zdecydowalem sie na zakup Bialej Bmw X5 40d 2011 M sport auta bardzo rozne od siebie podoba mi sie w rangerover ze ma zawieszenie pneumatyczne bardzo komfortowe , bmw bardzo twarde w porownaniu ale za to dynamika i osiagi i Co2 rewelacja w bmw range rover gorzej itd itd Sam nie wiem jaki jest najlepszy wybor ?Napiszcie swoje spostrzezenia
-
Ok dla waszej informacji jezeli chcecie zostac przy kolach RunFlat to niestety zostaje opcja 255/50 na przod i tyl. Troche poszukalem i niestety jedynie jedna firma Pirelli robi 285/45 r19 runflat ale cena jest po prostu zbyt wysoka wiec racjonalne jest zalozenie 255/50 na zime z racji takiej ze np ja wybralem opony Nokian ktore sa rewelacyjne pod kazdym wzgledem Pirelli niestety nie wychodzi zbyt dobrze w stosunku jakosc do ceny Takze dziekuje za zainteresowanie
-
Witam wszystkich zastanawiam sie caly czas nad rozmiarami kol na zime a tu nagle wpadlo mi kolejne pytanie? Powiedzcie mi prosze czy po zmianie kol to wnowe kola trzeba montowac jakis specjalny wentyl z czujnikiem ? I czy trzeba za kazdym razem kiedy sie zmieni komplet kol programowac to od nowa ? Mialem poprzednia e60 z 2004 nie bylo takiego problemu kolejno mialem e61 Lci 2007 tez nic takiego nie bylo a tutaj cos mi sie obilo o uszy ze trzeba dokonywac takiego zabiegu. Myslalem ze taki zwariowany pomysl maja tylko francuzi w swoich samochodach jak laguna etc. Nadmienie ze posiadam x5 40d z listopada 2011 ? Dzieki serdeczne
-
a na jakich oponach jezdzisz ?
-
Aha no to super nie moglem sie zdecydowac jaka konfiguracje wybrac teraz mam wiecej pewnosci co do wyboru dzieki
-
Witam wszystkich mam pytanie nie wiem czy jest ten temat opisany bo nic nie moglem nic znalesc ale gnebi mnie problem a mianowicie wszedzie znalazlem dane i opinie ludzi ze na zime felgi 19 i opony 255/50 . A ja mam pytanie czy konfiguracja taka jak felgi 19 przod 255/50 i tyl 285/45 czy taka opcja jest dobra na zime ? Może jedna zmienić na zimę zestaw na 18" ? Dzieki serdeczne
-
Problem skrety i doswietlania dynamic xenon e61 LFT
mpruchinski odpowiedział(a) na mpruchinski temat w E60, E61
Niestety nie bardzo wiem co to jest to SMC prosze o pomoc Odnosnie skretow to dzialaja tylko jak jest podlaczony pod komputer no i objaw jest wlasnie taki ze skrecam kierownica w lewo to swiatla skrecaja w prawo no i to samo z druga strona ale zaraz po odlaczeniu od komputera przestaje dzialac. Kiedy to bylem w BMW czestochowa panowie stwierdzili ze mam zepsuta cala lampe wiec zamowilem druga wsadzilem moje sterowniki no i efekt taki sam , przelozylem z powrotem moja lampe no i pozostalem z jedna lampa zapasowa he he Wtedy to szukalem pomocy w internecie no i wpadlem na to ze moze balast . Pojechalem do firmy kupilem zalozylem no i przez moment nie chciala odpalic ale maglujac przelacznkiem swiatel uruchomilem ja wiec niby wszystko bylo ok . Pozniej co jakis czas nie zapalala sie od razu itp. Teraz pali od pierwszego ale niestety nie dzialaja te fantastyczne dodatki :) Dziwne jest to , no ale jakby pomoglo to programowanie to super tylko kto by to mogl to zrobic? Niestety nie mieszkam w polsce wiec sprobuje tutaj w londynie albo jak bede w polsce bo to fajny dodatek mozna oczywiscie zyc bez tego ale jak sie ma to super by bylo jakby dzialalo no nie Czy Balast moze powodowac to zjawisko ? Dzieki -
Witam mam problem od dosc dluzszego czasu z moimi swiatlami otoz kiedy padl mi balast w moim prawym swietle . Znalazlem balast ktory to zalozylem do lampy no i lampa swieci prawidlowo tyle ze komputer rozlacza calkowice doswietlania i dynamike swiatel. Po podlaczeniu do kompa i przeprowadzeniu testow wszystko smiga tyle ze jak skrecam w prawo kierwnica to lampy skrecaja z lewo no i na odwrot ? dziwne to Po odlaczeniu komputera oczywiscie wszystko przestaje dzialac . Balsat ktory kupilem zapewniano mnie ze pasuje no i owszem tylko ze ten balast jest bez zadnych naklejek totalnie czysty wiec ciezko stwierdzic czy to jest rzeczywiscie o takich samych numerach co stary. Czy mislicie ze balast moze powodowac to zjawisko ? nie mam innego do zamiany zeby sie przekonac wiec nie bardzo chce mi sie kupowac taki sam zeby stwierdzic ze to nie pomoglo ? Czy ktos mial taki juz problem no i czy balast moze to powodowac? Dziekuje serdecznie
-
530 i M Sport 2007 uszkodzony katalizator !!!
mpruchinski odpowiedział(a) na mpruchinski temat w E60, E61
Tak na marginesie to chyba w benzynie to nie ma turbiny czy cos takiego ? A np po wymianie pokrywy zaworow trzeba jakos regulowac czy zaprogramowac komputer i wtryski ? Wydaje mi sie ze silnik nie chodzi tak jak kiedys przed ta naprawa wyczywam za kierownica czasami leciutkie drgania silnika no i co powoduje to wycie ? M -
530 i M Sport 2007 uszkodzony katalizator !!!
mpruchinski odpowiedział(a) na mpruchinski temat w E60, E61
Witam nawiazuje do mojego tematu mianowicie w zwiazku z diagnoza autoryzowanaj stacji BMW zalatwilem katalizatory caly komplet po przebiegu 30 tysiecy wiec prawie nowka przyslali mi z polski . Wzielismy sie do wymiany wszystko pieknie oprocz mianowicie jednej rzeczy poniewaz okazuje sie ze dwa katalizatory wychodzace z kolektora sa calkowicie inaczej powyginane jesli chodzi o samochod z kierownica z prawej strony!!!! paranoja w drodze stoi drazek kierowniczy wiec jezeli kiedykolwiek bedziecie szukac na wymiane musicie to wziasc pod uwage . No nic zalozylismy spowrotem te gorne katalizatory stare a wymienilismy ten zdiagnozowany przez BMW jako uszkodzony . Co sie okazalo jak juz wszystko poskladalismy do kupy pierwsze odpalenie ooo fajnie wydaje sie ze bedzie super wszystko chodzilo , owszem do pierwszego przygazowania silnik znowu zaczal chodzic bardzo nierownie . Ok okazuje sie ze BMW zdiagnozowalo cos co nie powinno byc wogole wymieniane dobrze ze nie skorzystalem z ich uslugi po mialbym 2 tysiace mniej i dalej problemy . Zaczelismy szukac dalej przyczyny no i na pokrywie zaworow jest taki okragly plastik z dwiema dziurkami slychac bylo syczenie pobieranie przez nie powietrza przez przytykanie palca mozna bylo ustabilizowac prace silnika i silnik chodzil stabilnie .Uwaga przez zatkanie tych otworkow z calego silnika wydobywal sie przerazajacy pisk i gwizd . Nasza diagnoza wiec byla skierowana na ta owa czesc niestety nie istnieje to jako element wymienny wiec trzeba kupic cala pokrywe zaworow. Dla lepszego zdiagnozowania oczywiscie nie bylismy pewni w 100 % wiec postanowilem oderwac ta gorna czesc pokrywe zeby zobaczyc co to wogole jest , otoz jest tam taka guma z czescia dolna jakis gruby kawalek plastiku dziala to tak jezeli silnik chce pobrac powietrze z zewnatrz wtedy pobiera sobie powietrze w ilosci a zeby silnik chodzil stabilnie , u mnie ta guma byla naderwana wiec raz pobieral za duzo powietrza a czasami nie byl w stanie pobrac bo to sie wszystko jakos zaklinowywalo i tyle . Wymienilismy cala pokrywe no i silnik wreszcie zaczal chodzic rownomiernie hura Niestety zauwazylem teraz ze jak jade to slysze dziwne wycie , slychac to na kazdym biegu wycie wzrasta w miare przyspieszania i dochodzenia skrzyni czy silnika do zmiany biegu i wtedy wycie jest cizsze i zaraz coraz glosniej do kolejnej redukcji i tak dalej. Na postoju slychac to tez w miare wzrostu obrotow silnika Jest tez taki objaw ze bardzo zadko ale czasami przy ruszaniu szarpnie zmiany biegow plynnie tylko przy zatrzymainiu sie i czekaniu na zielone swiatlo trzymasz hamulec puszczasz i szarpniecie bardzo rzadko ale cholernie irytujace Nie mam pojecia co to moze byc moze koledzy cos wiedza na ten temat Silnik N53 530i 2007 rok . Kurde niedlugo wyjazd do polski i sie boje co to moze byc ? Tak czy tak zamiezam wystosowac pismo do BMW w zwiazku z kompletnie z kosmosu wzieta diagnoza moze zwroca mi koszta tej diagnozy chociaz