Skocz do zawartości

hitch5

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Różne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hitch5

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Dla mnie to totalna pierdoła, przy małych dzieciach i tak wyłączone przez foteliki. Co za to doprowadza mnie do szaleństwa w Tesli to te idiotyczne klamki. Totalnie potwierdzam zdanie Matta z Carwow, że są najgorsze w branży automotive. Adam krytykował Ix za manualne sterowanie klapką od portu ładowania, pełna zgoda, ale z dwojga złego wolę mieć automatyczne klamki (używane kilkanaście razy dziennie) niż otwieranie portu, który bywa używany raz na tydzień. Najbardziej premium w tym aspekcie jest EV6, gdzie zarówno klamki, jak i port są otwieranie automatycznie.
  2. Długo czekałem z nadzieją na A6, ale jestem rozczarowany jakością środka oraz wielkością bagażnika, poza tym bardzo fajne auto, połączenie dużego zasięgu z szybkim ładowaniem. A IX3 rzeczywiście zapowiada się bardzo dobrze.
  3. W cytowanie zawsze można się bawić w 2 strony: "Na dłuższe wyprawy pozostaje Y i wciąż się rozglądam. Juniper zrobił na mnie niezłe wrażenie ale jak dotykam i oglądam to co dostałem od BMW to jest to zupełnie inna liga." " Resorowanie zupełnie inne niż w Tesli." "Nie spodziewałem się żę będzie aż tak dobrze jeżeli chodzi o software. Wszystko jest .. YT, TuneIn, Spotify nawet gierki jak w Tesli i jeszcze więcej. Byłem w szoku." Sam wspominałeś, że dużą zaletą Tesli jest value for money, nadal tak jest, ale w przypadku wynajmu czy innej formy finansowania inne marki potrafią być konkurencyjne. Tesli pozostał USP w postaci praktyczności vs rozmiar, miejsca w kabinie w ev6 i y jest podobnie, ale bagażniki Tesli robią różnicę. Chociaż dopłacając 50 tys do Y LR można mieć większego Xpeng GP Performance z lepszymi osiągami, pneumatyką i 800v (zasięg o 40 km około mniejszy niż w Tesli, ale ładownie 20 min vs 33 min). Oczywiście, aktualnie limit dopłat robi różnicę, ale nie wiadomo jak będzie w przyszłości.
  4. Wracając do tematu z tytułu do naszej floty w firmie dołączyła pierwsza Tesla: Nowy Modey Y LR AWD. Auto nie jest złe, ale też wbrew temu co pisze Adam nie widzę jakiejś szokującej przewagi nad równoległe użytkowaną EV6 poza większym bagażnikiem: prowadzą się podobnie, Tesla jest trochę oszczędniejsza, ale za to wolno się ładuje, infotainment dużo lepszy, ale wkurza brak AA, Head-up i trybu auto rekuperacji. W realnym świecie ładuje się nawet wolniej niż IX50 z ogromną baterią, jazdy nie ma co oczywiście porównywać. Jeden z użytkowników na forum Elektrowozu do jej pory posiadał 2 Tesle, zamienił jedną z nich na IX2 i jest bardzo zadowolony, więc nie każdy tęskni za Teslą po przesiadce: Zdradziłem Teslę dla BMW ... i (nie) żałuję - iX2 xDrive 30 M Sport Pro
  5. Potwierdzam, przesiadka z IX na inne auto jest ciężka, napęd i zawieszenie robią robotę. Na początku po przesiadce z Jaguara IX wydawał mi się za miękki, ale po przejechaniu ponad 35 000 km żadnym autem nie jeździło mi się lepiej. Ostatnio przejechałem się znajomego Lexusem RX 500h - auto pozytywnie mnie zaskoczyło pod kątem wykonania wnętrza, ale po ruszeniu z miejsca czar prysł - jeździ dużo gorzej niż IX.
  6. W takim razie poczekamy. Co do auta zastępczego w Jaguarze podczas napraw gwarancyjnych zawsze dostawaliśmy innego I-Pace'a. Ostatnio EV6 była na wymianie ICCU, serwis udostępnił nam Niro EV.
  7. Siedzenia to na pewno duży plus, aktualne są za krótkie.
  8. Mamy w naszym IX, święcą bardzo dobrze, ale aż takie różnicy w stosunku do dobrych matrycowych led-ów nie widzę.
  9. hitch5

    Opony lato/zima dla iX

    Mieliśmy podobny problemy z Continental w EV6. Serwis umywa ręce, temat załatwiony bezpośrednio z Continental: 2 nowe opony w ramach gwarancji. 2 pozostałe też ledwo w granicach normy. W C43 AMG też mieliśmy problemy z Pirelli. Generalnie najmniejsze problemy mieliśmy w ostatnich latach z Hankook, które seryjnie stosuje na przykład Audi. DO EV6 na pewno takie będą następne, w IX jeszcze nie badałem tematu.
  10. hitch5

    Box dachowy dla iX

    I jak to wygląda ze zużyciem po dłuższym użytkowaniu?
  11. Pierwsza dłuższa trasa do Chorwacji i z powrotem za nami. Zużycie w drodze powrotnej Rovinj-Poznań wyszło 22.9 kWh, EV6 2 tygodnie wcześniej zużyła 22.0 kWh. Jazda normalna jak ICE: ograniczenie plus 10-20 kmh w zależności od kraju. Trasa pokonana w jeden dzień, z 3 ładowaniami po drodze, 2 x Ionity plus Greenway w Pl. Samochód jest bardzo komfortowy w długiej trasie, nawet bardziej niż A8 D4. Miękkie zawieszenie już tak nie przeszkadza, pomogło też zwiększenie ciśnienia w kołach.
  12. Rzadko się wypowiadam i często się nie zgadzam z Adamem, ale w przypadku I5 mając kilkukrotne doświadczenie na trasie Poznań-Rovinj za kierownicą EV6 i IX zgadzam się w 100 %. Biorąc pod uwagę wolniejsze ładowanie nie będzie na takiej trasie w ogóle szybsze niż EV6, a to ma być limuzyna na trasy. A6 Etron jeśli w końcu trafi na rynek będzie miało na starcie 2 duże przewagi nad I5: bateria 96 kWh netto plus 800V.
  13. Dokładnie, w zeszłym roku jadąc do Chorwacji ładowałem praktycznie wyłącznie na ładowarkach 350 kW. IX trasie jest rewelacyjny, do ideału mu brakuje właśnie tylko 800V.
  14. hitch5

    Opony lato/zima dla iX

    Teraz Cię zaskoczę, ale ev6 też ma seryjnie opony z pianką wygłuszającą.
  15. hitch5

    iX3 uszkodzony silnik

    W Jaguarze po zdiagnozowaniu czekaliśmy 2 miesiące. Na szczęście dostaliśmy wtedy nowszy egzemplarz jako auto zastępcze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.