W cytowanie zawsze można się bawić w 2 strony:
"Na dłuższe wyprawy pozostaje Y i wciąż się rozglądam. Juniper zrobił na mnie niezłe wrażenie ale jak dotykam i oglądam to co dostałem od BMW to jest to zupełnie inna liga."
" Resorowanie zupełnie inne niż w Tesli."
"Nie spodziewałem się żę będzie aż tak dobrze jeżeli chodzi o software. Wszystko jest .. YT, TuneIn, Spotify nawet gierki jak w Tesli i jeszcze więcej. Byłem w szoku."
Sam wspominałeś, że dużą zaletą Tesli jest value for money, nadal tak jest, ale w przypadku wynajmu czy innej formy finansowania inne marki potrafią być konkurencyjne.
Tesli pozostał USP w postaci praktyczności vs rozmiar, miejsca w kabinie w ev6 i y jest podobnie, ale bagażniki Tesli robią różnicę. Chociaż dopłacając 50 tys do Y LR można mieć większego Xpeng GP Performance z lepszymi osiągami, pneumatyką i 800v (zasięg o 40 km około mniejszy niż w Tesli, ale ładownie 20 min vs 33 min). Oczywiście, aktualnie limit dopłat robi różnicę, ale nie wiadomo jak będzie w przyszłości.