Skocz do zawartości

Meen

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Meen

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Juz zrobione dzieki pozdrawiam :)
  2. Witam.Jak wymienic radio posiadajac manualna reczna klimatyzacje?? Przy klimatronicu wychodzi caly panel, a jak jest z reczna ???
  3. Witam. Posiada radio Buisness wielu znane jako tandetne. To prawda wiec postanowilem je zmienic. Pierwsza mysl to radio professional. Przegladajac allegro wpadło mi w oko raddio dedykowane, Co o nich sadzicie?? 1) http://allegro.pl/radio-nawigacja-android-bmw-e90-e91-e81-e82-fv-i4493550599.html 2) http://allegro.pl/radio-dedykowane-bmw-3-e90-91-92-93-od-artax-t2s-i4484948089.html
  4. mialem na mysli 4 cylindey w benzynie a jesli chodzi o diesla to tylko i wylacznie o 2.0 163km
  5. jezeli chodzi o moc to nie potrzebuje jej w nadmiarze mam vw golfa 1.9 tdi 115km i wystarczajaco zeby przyspieszyc wyprzedzic. u nas nie ma drog na szybkie auta takze wciaz sie zastanawiam co wybrac
  6. witam. ostatnio czytalem trocche o e90 i wynalazlem taka informacje ,,Największym zainteresowaniem cieszą się turbodiesle. W zasadzie nikt nie kwestionuje ich trwałości i doskonałej relacji osiągów do zużycia paliwa. Najbardziej newralgicznym elementem jest filtr cząstek stałych. Seryjnie miały go wszystkie modele 330d oraz 335d. W pozostałych początkowo montowano go w opcji, później także seryjnie. W zdecydowanej większości egzemplarzy komputer pokładowy odlicza przebieg do wymiany filtra (jest to zwykle ok. 200 tys. km, koszt ok. 6 tys. zł). Czasem rzeczywiście trzeba go wymienić, czasem wystarcza procedura regeneracji. O tym czy dany samochód ma filtr czy ni, możemy się wstępnie zorientować po kształcie końcówki układu wydechowego. Jeśli jest opuszczona w dół, filtra nie ma (lub był domontowany za dopłatą). Jeśli końcówki są ustawione poziomo i zakończone owalną rurką, filtr DPF jest obecny." Jak jest w rzeczywistosci jedni piszą że każda e90 ma ten filtr tu piszą że nie ma. Drugie mozliwosc jak nie diesel to poostaje benzyna. Tylko moje pytanie jaki najlepszy silnik benzynowy. Z tego co sie dowiadywalem to mniej awaryjny jest ten z poczatkowych lat produkcji a konkretniej nie są na bezpośrednim wtrysku. Odrazu mowię że nie interesują mnie bóg wie jakie osiągi tylko w miare tanie w ekspolatacji i jak najmniejsza awaryjność również nie pogardził bym silnikiem 4cylindrowym. Proszę o rzetelne odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.