Skocz do zawartości

sebekdoro

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D TOURING 2000

Osiągnięcia sebekdoro

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Próbowałem to również robić na oddalonym silniku od początku, miernik pokazywał 14v, na prostowniku wychodziło 12,7v ale jest słaby amperaż. Sbróbuję jeszcze na VMware 10, a co do oszukiwania napięcia w sss progmanie to chyba nie ma różnicy skoro na podpiętym prostowniki czy oddalonym silniku stoi sztywno 12,4v, więc nie wykrywa napiecia, ja mu tylko daję parametr żeby mógł wystartować.
  2. Witam, mam problem z zaprogramowaniem w disie dde, gdy już dochodzi do odpalenia silnika wyskakuje: data transmission disturbed.... . W inpie obie kontrolki świecą na czarno ale wszystko działa poprawnie, dis również wykrywa normalnie głowicę auto wczytuje automatycznie, API test także przechodzi. Próbowałem różnych sposobów czytając fora i nie mam już pomysłu, to samo mam sss progmanem wszystko działa normalnie oprócz programowania dde , z napięciem 12,4V też sobie poradziłem po zainstalowaniu changes v2 by xdrive, teraz pokazuje 13,6V. Aktualnie mam inpę zainstalowaną na win7 i działa bez problemu, a disa i progmana na wirtualnej maszynie. Jeżeli ktoś miał podobny problem i sobie poradził to proszę o pomoc,
  3. W turbinie nic nie było grzebalne, z informacji w Dixie wynika, że nie zostało przeprogramowane dde, a nie mogę tego zrobić bo wywala mnie na ostatnim etapie programowania
  4. Podłączyłem ją u siebie pod kompa i okazało się, że po wymianie przepływki nic nie zostało przeprogramowane (7787658). Chciałem to zrobić samemu DISem ale gdy w trakcie instalacji dochodzi już do odpalenia auta, naciskam strzałkę i wyskakuje: Data trasmission disturbed! Ignition? Battery empty? Plug-in connetions? Switch off electrical loads. Mam win7 inpa i dis są na wmware (sposób nerwusa), akumulator naładowany, zasilanie do auta i lapka podpięte, zapory i internet wyłączone. Probówałem zmienić w EDIABAS.bin: RemoteHost ; Description : server address/name ; Default = RemoteHost = 192.168.68.1 (było 30 i też nic) ;----------------------------------------------------------------------------- ; Port ; Description : IP communication port ; Value : 1000 < port < 30000 ; Default = Port = 6801 a i tryb hibernacji też wyłączony. Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak jest sam kabel podpięty to IPA pokazuje na czarno Baterry i Ignition, a poza tym na desce świeci się czujnik klocków i mata pasażera .
  5. Inpa jest, co do softu to w tej chwili nie mam dostępu do kompa ale w obd wyświetla się 09_160, a jestem z Piastowa koło Warszawy
  6. 320d 136km 2000r. Witam, od jakiegoś czasu borykam się z dość kłopotliwym problemem i postanowiłem o tym opisać ponieważ wykorzystałem już chyba wszystkie możliwości żeby go usunąć czytając regularnie forum i opierając się na Waszych doświadczeniach. Auto do tej pory chodziło idealnie (od razu jak kupiłem wymieniłem wtrysk sterujący, egr i przeplywkę, wszystko na oryginałach) z tym, że od samego początku komputer pokazywał średnie spalanie ok 12l chociaż faktycznie było ok 8l. Trochę mnie to irytowało ale przestałem się tym po jakimś czasie przejmować ponieważ komputer nie wykazywał żadnego błędu. Po mniej więcej 1,5 roku walnął przepływomierz (okazało się, że ten uszkodzony miał środek boscha ale był w obudowie krafta) i po wymianie auto przyspieszało do pewnego momentu, potem słabło i znowu przyspieszało. Wymieniłem przepływkę na nową (oczywiście bosch) ale nie pomogło więc oddałem samochód na reset i adaptację i też było tak samo. Do tej pory bazując na waszym doświadczeniu i odwiedzając przeróżnych mechaników wymieniłem całe podciśnienie łącznie z zaworkami, czujnik doładowania, znowu egr wszystkie uszczelki na podciśnieniu i tą przy turbinie, wyczyściłem kolektor i też wymieniłem uszczelki, sprawdzałem wszędzie czy nie ma żadnego pęknięcia na tych grubych wężach, odpiąłem i zaślepiłem egr reset za resetem i dalej nic. Jedynie z błędów które pokazuje komputer to brak ciśnienia doładowania początkowego, a czujników to mam chyba ze trzy na wymianę. Bardzo dbam o auto i staram się zawsze wszystko wymieniać na bieżąco ale ta awaria doprowadza mnie do szału więc jeżeli ktoś miał podobny problem i sobie poradziłem to proszę o pomoc, bo już sam nie mam pojęcia co jej jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.