Skocz do zawartości

newtwenty

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wałbrzych

Osiągnięcia newtwenty

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. 10-15 pln oczywiście. W ASO sprzedają tylko z oprawka (odbłyśnikiem - okolo 70-80 pln. To już prawdziwe zdzierstwo. Wymiana jak juz wcześniej pisano banalna. UWAGA oprawke należy przekręcic i wyjąc, a nie jak sugeruje wyglad uchwytów - ścisnąć. Łatwo te uchwyty połamać. Później żarówkę wcisnąć, przekręcić i powoli wyjać. Pozdr
  2. Przeczytałem cały wątek, podłubałem w necie i mam takie podsumowanie: Postojowe żarówki halogenowe o których mówimy to żarówki H10W. Oznacza halogenowe 10W. Ważny jest typ trzpienia. Ma on oznaczenie BA9s i jest to oznaczenie stosowane przez wszystkie firmy. Często spotyka się BAX9s ale wówczas trzpień ma piny nieco przesunięte a w BMW są na przeciw siebie. Mając typ żarówki, napięcie, moc, typ trzpienia należy jeszcze znać symbol katalogowy - tu każda firma ma swój np.: - 12024 PHILIPS - 64113 OSRAM - 17833 NARVA - 72803 CARLAMP Podane wcześniej przez kolegę symbol 12082 to chyba stary symbol lub jeszcze z innego katalogu Philipsa. Żarówka powinna kosztować około 10 -115 pln (zależy od firmy).
  3. newtwenty

    Kopiacy pedal hamulca E39

    Dopytuję się inych w tym temacie, chociaż gdy padł mi pierwszy czujnik to zanim go wymieniłem padł drugi. Byłem bardzo zdziwiony takim zbiegiem okoliczności. No cóż wydałem kolejne 300 pln i założyłem oba nowe. Po założeniu pojawiły się te problemy o których pisałem powyżej Tak jak u Marka. Nie wiem co dalej, ale jak czytam wypowiedzi innych o skutkach to zaczynam wierzyć że padł i trzeci bo komputer pokazuje teraz kolejny czujnik, ale on raz się zapala a raz nie. Myślałem że oprócz wymiany i jego zapalania się problem kopania przy dojeżdżaniu do skrzyzowania (tylko hamowanie z małych prędkości) to jakiś inny problem, ale pomały dociera do mnie że to chyba ta sama przyczyna. Dlatego jestem zainteresowany podpowiedzią Marka jak zakończyły się jego problemy.
  4. newtwenty

    Kopiacy pedal hamulca E39

    Marek - u mnie jest dokładnie jak piszesz . Hamując z niewielkiej prędkości - np. przed skrzyzowaniem - kopie raz na 1 obrót koła (tak oceniam). Natomiast hamując z pełnej prędkości (pow. 40/h) hamuje normalnie. Masz jakieś doświadczenie w tej kwestii? Darek W
  5. Witajcie! Po długiej zimie przychodzi mi wymienić w 525 tds e39 1998 wiele elementów zawieszenia przód i tył. Chodzi mi o wahacze (górne i dolne (drążki reakcyjne)) oraz tuleja z tyłu i podobne elementy z przodu + gumy stabilizatora. Na pewno wielu z Was przerabiało temat. Mozecie podać dane kontaktowe gdzie i jakiej firmy części najlepiej kupić. Interesują mnie tylko nowe części i tylko zamienniki (oryginał jest za drogi na taki rocznik auta). A może przy okazji orientacyjne ceny za ile kupowaliście takie elementy? pozdrawiam Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.