Skocz do zawartości

Marker1987

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i Touring M43 1997r.

Osiągnięcia Marker1987

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem że może coś znajdę tylko kwestia którym numerem się sugerować i czy może być on wcześniejszy czy musi być co najmniej taki sam lub nowszy?? :?: Oczywiście że byłem na diagnostyce...na 2-óch właściwie :? 1-sza --> Błąd sondy lambda oraz przepływomierza. Po skasowaniu bez zmian a błędy nie pojawiły się powtórnie. 2-ga : 12 - potencjometr przepustnicy 18 - komputer sterujący silnika / zwarcie z masą 2 - nastawnik biegu jałowego/niesprawność 29 - nastawnik biegu jałowego / uszkodzenie 37 - niskie napięcie akumulatora 1 - komputer sterujący silnika / uszkodzenie
  2. Witajcie, Ten temat łączy się bezpośrednio z tematem: viewtopic.php?f=68&t=153275 Generalnie wszystko wskazuje na to iż chodzi tu o awarię komputera sterującego. W takim razie mam pytanie. Ponieważ komputery robione są przez co najmniej 3 firmy (Bosch, Siemens, Motronic) oraz mają konkretne numery ( jest kilka na każdym) chciałbym się zapytać: 1. Którym numerem seryjnym mam się sugerować? 2. Jaki numer może to być aby komputer odpowiadał mojej wersji silnika (1,8 M43). Słyszałem że może to być numer dokładnie ten sam albo wyższy od tego który mam, czy to prawda? 3. Czy jest w Warszawie ktokolwiek kto mógłby naprawić taki komputer (jeśli w ogóle się da?), sprawdzić sprawność komputera bądź czy gdzieś można kupić z gwarancją aby nie kupić np uszkodzonego na allegro?? Poniżej link do zdjęć mojego komputera: http://imageshack.us/photo/my-images/199/20110527172833.jpg/ Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie porady :D
  3. A w takim razie jak zresetować komputer?Po prostu go odłączyć od zasilania i znowu włączyć?
  4. Hhmm...to możliwe...tylko teraz pytanie o którym dokładnie piszesz tzn.: 1. Czujnik obr./min. sterowanie silnika 1. Czujnik położenia przepustnicy 1. Czujnik położenia wałka rozrządu ----- to?? 1. Czujnik prędkości koła 1. Czujnik spalania stukowego 1. Generator impulsów koła zamachowego 1. Generator impulsów wału korbowego ---- czy to?? :) Chyba że ktoś będzie miał jeszcze jakieś sugestie - będę wdzięczny :wink: Pozdrawiam Paweł
  5. Witam, Może Wy koledzy znajdziecie rozwiązanie tej zagadki. :roll: Problem: Problem polega na tym iż jak dodaje gazu to silnik nie osiąga więcej niż 3000 tyś obr/min. Gaz w podłodze a on się dławi i trzęsie...wygląda to tak jakby miał za dużo powietrza a za mało paliwa. Spalał też więcej paliwa. Historia: Zaczęło się to kiedy w trasie zaczął mulić tj. 90km/h i nic więcej. Pomyślałem że to jakieś trefne paliwo i jak spale to mu przejdzie. Faktycznie po jakimś czasie przeszło...jeździłem kilka dni potem znowu zalałem (inna stacja) i po raz kolejny mulenie, zero przyśpieszenia itd... Co zrobiłem?? Byłem na diagnostyce komputerowej (pomyślałem: pierd...jakiś czujnik to go wymienię i po sprawie) i wykryło mi 2 błędy. Przepływomierz i regulację sondy lambda. Skasowali mi błędy i po chwili sprawdzania ponownie się podłączyli kompem i błędy się nie pojawiły. Generalnie 5 chłopaków podrapało się po głowach i nic nie wymyślili... Z ojcem sprawdziłem czujniki czy reagują na prąd i tylko przepływomierz nam nie pasował więc postawiliśmy że to on. Wymieniłem przepływomierz i dalej to samo. Kupiłem lambdę ale nie wiem czy jest sens wymieniać ponieważ wydaje mi się ze tak samo reaguje stara jak i nowa na prąd. Czytałem też na podobnych tematach o czujniku położenia wału korbowego(?)... Swoją drogą jaka może być jego cena? I czy to jest ten czujnik z magnesem bo nie jestem pewien?? Panowie może ktoś z Was zetknął się z tym problemem? Jeśli tak będę wdzięczny za pomoc. :D Najbardziej irytujące jest jak nie wiadomo co się zepsuło...można wymienić pół silnika i dalej nic nie naprawić...dlatego proszę Was o pomoc. :mad2: Poniżej link do krótkiego filmiku robionego na szybko aby zobrazować problem: http://www.youtube.com/watch?v=YAv4k_7DR5s Pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.