Skocz do zawartości

leonelnyc

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520i Touring

Osiągnięcia leonelnyc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich ponownie... wracam na forum tylko jak mam problemy z którymi sobie sam nie radzę:/ mam nadzieję że nie macie mi tego za złe i tym razem wasza pomoc będzie owocna (ostatnio problem był z nivo - ponad rok temu) do tego czasu bez problemów a dziś... e39 1997 2.0 benzynka/lpg kombiak... OPOWIADANIE CO SIĘ STAŁO: Wróciłem do domu z delegacji (250km), dwa razy wyłączałem silnik (po uruchomieniu pracuje do temperatury na benzynce) i wszystko wporządku... około 1km od domu... gość wymusił pierwszeństwo... uciekłem na lewy pas (do nawrotki na drodze dwupasmowej) a że śnigu i lodu w białymstoku dostatek wiedziałem że przed skarpą nie wychamuje... ABS... Redukcja do 2... i przy około 20km/h najechałem na skarpę śniegu (wsteczny... i wyszedłem z tego bez problemów, skarpa wychamowała na wysokości kół)... dojechałem bez problemu ostatni kilometr wszystko ok. Zaparkowałem i luzik... 40 minut po SEDNO SPRAWY: Kręce kluczykiem, rozrusznik normalnie kręci, prąd jest, silnik kręci, ale nie pali (jak by nie dostawał paliwa), sprawdziłem bezpiecznik od pompy paliwowej -ok, słychać że pompa działa po przekręceniu kluczyka. Odnoszę wrażenie że na gazie by odpalił (bo jechałem, ale mogę się mylić jestem amatorem 4kółek). Prób było około 20 w odstępach czasowych (sprawdzałem czy nic pod samochodem na śniegu nie ma (płynów brak). Paliwo jest dobrej jakości, tankuje regularnie 98. Jestem załamany... Co mogę sprawdzić sam? spróbować na pych? jak zepchnę go z górki to wsómie jak paliwa nie będzie podawał to będę jeszcze bardziej wk****ny bo auto przynajmniej mam przy domu... Dziękuje z góry za pomoc. Pozdrawiam!
  2. Tomassetto +AC Stag 4 chyba... ale to nie robi różnicy chyba. Ja obstawiam że to są cewki ale proszę kogoś o odpowiedź na w/w pytania.
  3. Witam, Podłączam się pod temat. Posiadam E39 2.0 1999 Touring, i mam bardzo podobny problem. Gaz założyłem dokładnie rok temu (15 września). a jakieś 20 dni temu podczas jazdy auto mi zamuliło... przeszło na benzyne (gaz migał) potem wchodził na gaz, i spowrotem na benzyne i tak pare razy... potem się ustabilizowało. Jeździ na gazie ale ma nie równe wolne obroty. Akurat jak to się stało to był czas na wymiane oleju itd... no to wymieniłem: olej, filtre paliwa, powietrza, świece... Jak wyjmowałem cewki to one są na końcówkach połamane (chyba 3 z 6 są brakuje troche na końcu). Chyba ktoś kto wyjmował je poprzednio połamał albo poprostu ze starości popękały... wsómie nie wiem czy to normalne że takie coś pęka... No ale wracając do tematu... Wymieniłem wszystko i problem jest ten sam (przejechałem jakieś 500km od tamtego czasu). Co radzicie wymieniać/sprawdzać/reperować... za bardzo nie mam kasy na mechanika:/ jestem studentem a dopiero co wydałem na wszystko prawie 800zl (z przeglądem bo też mi się kończył). Napiszcie co myślicie... Czy obstawiacie na cewki czy coś innego? a jak cewki to czy kupować używane czy nowe?.. z kablami czy bez... Dzięki i pozdrawiam.
  4. Ok, wiec wymienie dwie... Jak tylko to sie stalo to podjechalem do mechanika... Powiedzial jak podjerzdzalem na plac: "o poduszka pekla" (wtedy dowiedzialem sie o istnieniu poduszek w tym modelu, wczesniej mialem 528i sedan i tam tego nie ma). Ale powiedział że tego nie zrobi bo coś tam... wysłał mnie do mechanika 5 minut z tamtąd. Podrodze mijalem jeszcze jednego (poleconego przez znajomego), zajechałem i mówi ze nie zrobi bo nigdy tego nie robil. Podjechałem do 3... mowi "poduszka? te auto nie ma poduszek... to sprezyna" ale ze ma taki grafik ze najwczesniej 5 maja moge auto zostawic. Wyslal mnie do 4.... Tam moge auto zostawic w poniedzialek a on sprawdzi co to jest.... ceny oczywiscie nie podal. Teraz to sam nie wiem gdzie mam robic. Kumpel polecil mi jeszcze jeden warsztat, to podjade tam i powiem ze wiem co jest. Czy myslicie że moze byc cos innego niz ta poduszka? Wyraznie strzelilo z prawej strony... myslalem ze opona poszla... ale samochod obsiadl z prawej strony.... potem tez lewa obsiadla. Po minucie pokazala sie kontrolka od nivo. Dojechalem spokojnie do domu i przejzalem te forum... dla mnie laika to 1oo% jedna poduszka. Teraz jak odpalam to gdzies wlasnie po minucie pojawia sie nivo kontrolka. Czy moge dojechac do mechanika? (jakies 30km). Czy powinienem wziasc lawete. Tak to nic nie ociera jest jakies 3 centymetry od kola do nadkola. A i czy to takie mam kupic: http://allegro.pl/nowa-poduszka-nivo-bmw-5-e39-kombi-oryg-bmw-le-re-i1526713340.html ?? Dzieki za pomoc...
  5. Witam, Zacznę od tego że jestem kompletnym laikiem samochodowym:/ Posiadam BMW E39 Touring '97 (tak mam w dowodzie, auto jest z grudnia '98). Dzis na trasie przy 100km/h z tylu z prawej strony strzeliło (naczytałem się dziś i wiem że to poduszka). Pytania mam następujące: Czy powinienem wymienić 2 poduszki czy jedną? Czy mogę kupić używane czy raczej powinienem kupić nowe, jak tak to czy np: http://allegro.pl/nowa-poduszka-nivo-bmw-5-e39-kombi-oryg-bmw-le-re-i1526713340.html jest/są dobrym wyborem? 2 czy tylko kupić prawą? Ile orientacyjnie powinienem zapłacić za wymianę? Jak długo to zajmuje? Teraz ten system od Nivo cały czas pompuje powietrze... jak go podłączą to czy trzeba będzie to jakoś kalibrować? Jestem kompletnym laikiem... ale uwielbiam BMW:D Proszę o rady. A i jeszcze jedno... Czy powinienem odłączyć akumulator żeby się ta pompa od nivo nie nagrzała? (sprawdziłem i ona się chyba po jakimś czasie wyłącza, jak otwieram bagażnik/drzwi to się uaktywnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.