Skocz do zawartości

yakuzik

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    123d

Osiągnięcia yakuzik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dzięki za szybką odpowiedź, zastanawiam się czy ten moduł konkretnie będzie pasował, światła biksenon nieskrętne, patrzyłem po numerze seryjnym, pasuje właśnie do E81 123d, więc wydaje się si, czekam na potwierdzenie specjalisty. http://allegro.pl/modul-swiatel-xe-xenon-9197162-bmw-1-e81-e82-e88-i3364257207.html Orientujesz się może ile by kosztowało mniej więcej programowanie i okablowanie ? dzięki i pozdrawiam
  2. Wiem, że temat był wałkowany wiele razy, ale mam kilka pytań. Otóż w moim aucie zostały zamontowane biksenony, wcześniej oczywiście były zwykłe lampy. Dobrze świecą, są ringi, ale wychodzi błąd świateł i nie ma długich. Z tego co wiem nie został wymieniony moduł świateł. Po telefonie do mechanika dowiedziałem się, żeby wszystko działało jak należy, powinienem dokupić moduł świateł pod ksenon, nawet znalazłem dwa odpowiednie na allegro FRM2, sprawdziłem po numerach części i pasują do E81. Zakupiłem również, tylne reflektory LED'owe. Pytania: 1. Co jeszcze potrzebuję, żeby wszystko działało jak należy? 2. Czy moduł FRM2 będzie odpowiedni, czy należy kupić nowy w ASO - FRM3? 3. Czy będzie potrzebne jakieś dodatkowe okablowanie? 4. Jaka jest cena zaślepek spryskiwaczy do ksenonów, bo na allegro nie mogę znaleźć? 5. Jedna z żarówek zaczęła słabiej świecić i na dziurach zaczyna mrugać. Domniemam, że się przepaliła? W takim wypadku należałoby kupić nową, mógłby ktoś mi dać linka jak ma taka wyglądać? Pozdrawiam
  3. u mnie w 123d padł wentylator, silnik potrafił się grzać powyżej 100 stopni a wiatrak kręcił jakby chciał a nie mógł, przy włączeniu klimy wcale nie kręcił lepiej. Był to też powód niedziałającej klimatyzacji, teraz temperatura przy niewłączonej klimie dochodzi do 98 stopni i dopiero zaczyna kręcić wentylator, ale już niewychodzi ponad 100 stopni, domniemam czytając poprzednie posty, że to normalka. Przy włączonej klimie dmucha bardzo mocno i temperatura w granicach 89-92 stopni. Wszystko w normie? pozdrawiam
  4. Oczywiście za wysokie ciśnienie w układzie w BMW, nabite 590 gram.
  5. Witam, opowiem po krótce moją historię związaną z klimatyzacją, może znajdę odpowiedź u Was. Jakiś czas temu klimatyzacja zaczęła działać słabo, podczas jazdy działała normalnie wszystko pięknie chłodziło, gdy stałem na światłach wyłączała się klima i włączał zwykły nawiew, w sumie olałem sprawę, ale tej wiosny gdy przyszły wysokie temperatury klimatyzacja przestała działać całkowicie. Pierwszy wniosek, pewnie trzeba ją doładować czynnikiem. Pojechałem do "fachowców" napełnili, ładnie pięknie, ale w ich urządzeniu wyszło za wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji coś około 30 BAR, gdzie standardowo nie powinno przekraczać 15. DIAGNOZA - padnięty czujnik ciśnienia. Ok parę dni później wymienili, męcząc się przy tym niemiłosiernie, oczywiście po zamontowaniu ciśnienie wychodziło takie samo. Naciągnęli mnie pięknie, argumentując, że tak czy siak czujnik był do wymiany (stary sobie zachowałem na pamiątkę mając w myślach, że pewnie jest dobry). W tym momencie klimatyzacja działa dobrze, chłodzi ładnie, ale boję się o to za wysokie ciśnienie, skutki domniemam mogą być opłakane, więc jeżdżę aktualnie bez włączonej klimatyzacji. Miły "fachura" uznał, że nie słyszy wiatraka od klimatyzacji, ale przecież w 1 bodajże jest jeden wiatrak na chłodnicy (który z resztą jak zauważyłem normalnie się kręci) odpowiadający za chłodnicę i klimatyzację? Drodzy forumowicze, jakieś pomysły co to za usterka? Trochę nie widzi mi się jazda w takie upały bez klimatyzacji. P.S. teraz zrobiłem mały teścik, odpaliłem auto bez klimy, wiatrak w ogóle nie kręcił, klima włączona wiatrak kręci, ale tak bardzo lekko, nie włącza się na stałe mocne chłodzenie tylko, obróci parę razy, zagaśnie, obróci zagaśnie
  6. a mógłbyś mi kolego wysłać jakieś konkretne produkty dobrych firm? jakim olejem zalewasz swoje BMW? bo widzę też, że masz 123d na stronie motula wychodzi mi najodpowiedniejszy Motul Specific LL-04 5W-40 (a), na Valvoline SynPower XL-III 5W-30 :mad2: pozdrawiam
  7. Witam panowie nie wiedziałem gdzie to dać więc, zastanawiam się jaki olej wlać teraz do BMW, z tego co widzę polecany jest Castrol 0W40. Ale chciałbym coś lepszego, może Motula? Auto to BMW 123d manual, silnik N47 (chyba) Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
  8. Witam panowie, zastanawiam się jaki olej wlać teraz do BMW, z tego co widzę polecany jest Castrol 0W40. Ale chciałbym coś lepszego, może Motula? Auto to BMW 123d manual, silnik N47 (chyba) Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.