Skocz do zawartości

milczuk_90

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wałcz

Osiągnięcia milczuk_90

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, spróbujemy coś na to poradzić. To do roboty. :) 1. Sprawdz najpierw czy nie założyłeś za słabego bezpiecznika, 2. Jeżeli bezpiecznik jest dobrej mocy to sprawdź czy nie ma przebicia lub zwarcia gdzieś na kablach. Jeżeli to nie podziała to musisz miec coś głębszego z elektryką POWODZENIA!!!!!!!!!!!!!
  2. moze i to niebył 2,8, ale diesel. Sielnik mam teraz 2.0 od e-36(albo e-30) nie pamiętam. zmieniłem go bo tamten mi siadł.
  3. Mam problem z BMW e-28. Seryjnie był tam montowany silnik 2,8d, lecz ja musiałem go wymienic. i od tamtej pory nie idzie jak wcześniej. Nie zmieniłem skrzyni biegów, czy jak zmienie to bedzie ok. PROSZE RATUJCIE[/u]
  4. Witam! mogę ci pomóc jedynie na dwa pierwsze pytania, a wiec do dzieła. 1. To co Ci odchodzi z między szyb jest to jakis papier samo-przylepny(tak wnioskuje ze zdjec). Jezeli go oderwiesz bedziesz mial troszke zabawy ze zdrapaniem kleju z lakieru. 2. Tłumik tak jak sam napisałes jest zabardzo naciagniety. Dostaje drgan i uderza o podwozie, albo cos innego jest tego przyczyną. Jak zrobisz tłumik i bedzie wszystko ok. to napisz mi na mail-a [email protected]
  5. milczuk_90

    DZIWNE PRZERYWANIE

    Problem jest na świecach. Dostał się nagar na świece lub te świece sie rozrególowały. Wykręć je i ustaw szczelinomierzem przerwę 0,9mm(jeżeli masz samochód na pliwo), natomiast jeżeli na LPG to przerwa w świecach powinna wynosić 0,7mm. Miłej i owocnej pracy MACIEJ
  6. Miras słuchaj w BMW zawory są samoregulujące. Więc lepiej jak stukają niż ma być coś gorszego. Z poważaniem MACIEJ
  7. Jeżeli masz nowe świece to sprawdź czy masz dobrze ustawioną przerwę która powinna wynosić 0,9mm przy benzynie, a przy LPG 0,7mm. Sprawdź szczelinomierzem każdą świecę. Sprawdź przewody czy nie mają nigdzie przebicia. Sprawdzić to można w bardzo łatwy sposób : weź butelkę z dozownikiem, nalej wody, ustaw dyszę w sprykiwaczu butelki na rozpylenie wody(mgiełkę), i przy zapalonym silniku pryskaj na przewody, które idą z kopułki do świec, jeżeli pokażą sie iskierki to znaczy ze masz ktorys przewód do wymiany(miałem to samo). Może być też ustawiona zła przerwa na przerywaczu w kopułce, lub przestawił sie zapłon. Życze udanej naprawy MACIEJ
  8. Mam BMW 525e e28 i mam założone świece "ISKRA", co dwa tygodnie muszę je wykręcać i czyścić nagar. Co jest tą przyczyną. Może zastosować inne (tylko jakie), z jaką ciepłotą??
  9. nieno dużo, ale krzysiek 525tds, na przyszłość żeby sie nie trudzic to wejdzie na tą stronkę i szybciej znajdzie. MACIEJ
  10. Gaz mam. Beemą jeżdze bardzo dużo. Ostatnio mi pękła uszczelka pod klawiaturą, strasznie dużo oleju mi ucieka, a na filtrze powietrza jest strasznie dużo oleju.
  11. Sprawdzałeś moze bezpieczniki?? jezeli tak to pod maską masz jeszcze 4 lub 6 kostek(nie pamiętam dokładnie) musisz sprawdzić która z nich nawaliła.
  12. tą beeme mam od jakiegoś roku, z 2 miesiące temu zauwarzyłem że silnik jest zmieniony na 2,0, czy to morze być przyczyną :?: A ja nic więcej nie grzebałem.
  13. Biały dym wydobywający się z mojej rury wydechowej bardzo mnie niepokoi. Ten dym nie jest winą mrozów i zimy bo w lato to samo sie dzieje. POMOCY co moze byc tego przyczyną??
  14. Prędkościomierz mi nawalił, po ostatniej stłuczce. POMOCY morze ktoś wie jak go naprawić??
  15. No witaj. Muli go przy ruszaniu, ja mu w "deche" a on nic, jakbym mu lekko gaz wcisnął. Na 4-tym biegu przy 3,5tys. obrotów to ona wogóle nie "ciśnie". Może to wina filtru powietrza????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.