Skocz do zawartości

Diabolo

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia Diabolo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Diabolo

    Silniczek wycieraczek?

    Nawet jesli masz delkatnie odchylone pokretlo dmuchawy po przekreceniu kluczyka bedzie chodzilo , to jedyny powod innego nie ma tym bardziej ze piszesz ze po wyciagnieciu kluczyka jeszcze chwilke chodzi w tym czasie zatrzymuje sie dmuchawa bedaca wczesniej w ruchu nie masz sie co martwic , taki problem to nie problem :)
  2. To ze wyswitla sie w tym cudenku komunikat zbyt niskiego poziomu chlodzacego nie przesadza ani glowicy ani uszczelki , najprawdobniej czujnik , u mnie np wyswietla sie co drugi dzien :) lub sie nie wyswietla , glowica cacy uszczelka tez czujnik rowniez , u brata w e34 3,5 l jest podobna sytuacja , nie ma reguly na to taki problem to nie problem :) Pozdrawiam
  3. Diabolo

    silnik gasnie

    Dokladnie odpalanie na gazie z rana czy po dlugim postoju nie katuje silnika , tak jak pisal Sarna1 siadaja membranki , zalezy tez jaki gaz tankujesz slyszalem ze ten shellowski niby ma cos w sobie dobrego :) a jesli chodzi o gasnaca bumke z rana to normalny objaw na nie zagrzanym motorze. Pozdro
  4. Dzieki Wyminilem dzis kabelki wysokiego napiecia i jest oki , przepedzilem ja i nie przerywala jak narazie , jak cos bede sprawdzal dalej . Zapomnialem dodac ze ostatatnimi czasy ciezko odpalala i duzo palila , czytalem na temat kabli sporo i pisalo tam ze powod uszkodzonych kabli to wlasnie przerywanie , duze spalanie i klopoty z rozruchem Jeszcze raz dziekuje
  5. Witam mam problem e34 2.0 12v m20 , jakis czas temu auto strasznie strzelalo, postanowilem zagladnac w kable WN i przy wejsciu do cewki byl przypalony kabelek wiec go kulturalnie przyciolem i bylo super zero strzalow , przerywania , itd , 24godziny pozniej rano odpalam auto jest oki temperatura silnika dochodzi do 90 st. i zaczyna przerywac , co ciekawe przerywa tylko do 2000 obr. pozniej idzie normalnie choc troche mulowato , szukalem godzinami na forum ale nie znalazlem nic konkretnego . Prosze o pomoc :) Pozdrawiam
  6. Diabolo

    Zgrzyty w tylnim kole

    Najprawdopodobniej posypało Ci się coś w bębnach tam gdzie ręczny , już to prerabiałem , ręczny może dalej chodzić ale jakaś śrubka lub spręzynaka mogła się zmielić, zdejmij tarcze i sprawdź to chwila roboty , wyciągniesz to co się zmieliło i lecisz dalej Pozdrawiam
  7. Witam Kochani W czy problem , może napisze jakie są objawy , uprzedze że jest to e34 520i m20 z lpg . 1.strasznie kopci na biało może nawet śnieżno biało , spaliny są bardzo wilgotne , jeszcze nie mam petrygo tylko wodę więc mam wrażenie jakby tam było w tych spalinach troche wody a nawet duzo. 2.na bloku silnika widzę plamy mokre to jest woda i musi sobie skądś sączyć. 3.W zbiorniku wyrówn. wody w chłodnicy minimalnie jej ubywa . Teraz pytanie czy mam wydmuchaną uszczelkę , bo martwią mnie te spaliny tzn ich barwa. Proszę Was o pomoc
  8. Własnie mozliwe ze wszystko przez kompa tylko jak go właściwie zaprogramować bo czytałem kiedyś że po odpaleniu ma chodzic sam przez 5 min a pozniej trzeba go przegonicz czy cos takiego ?
  9. Witam W czym rzecz chodzi o pieprzone obroty i o odpalanie , pewnego dnia postanowiłem :D wymienić uszczelkę na kol wydechowym i zonk , po wymianie i odpaleniu auto zaczęło nierówno pracować chodzi o bieg jałowy , faluje ciągle jak spuszczę gaz , rano zawsze odpalałem ją na benzynce cyk i chodziła teraz już tak nie jest . Jedyne co odłączyłem to akumulator i ewentualnie dotknąłem lambdę to wszystko . Nie wiem co zrobić bo to są dwa problemy nie chodzi na benzynie , na wolnych obrotach chodzi bardzo nierówno a jak wcisnę gwałtownie gaz zdycha , na LPG tego nie mam i te obroty nie wiem co się stało czy komp źle sie zaprogramował czy co ? Nie mam pojęcia a teori jest wiele. Proszę Was o rady i Pomoc . Może ktoś zna jakiegoś mechaniora w Legnicy lub okolicach
  10. Właśnie trchę postoję w korku i to samo szarpie jak cholera , tarcza i łożysko wymienione , a wie ktoś w jaki sposób odpowietrzyć sprzęgło ? jest tam zaworek przy siłowniku ale czy auto ma być włączone ? Czy jak ?
  11. Witam Problem polega na tym , po nagrzaniu auta chodzi mi o to po zrobieniu kilku dobrych kilometrów sprzęgło zaczynało szarpać , uczucie było takie jak by gdzieś było such i nie było smarowania , diagnoza mechaniora , padł tłumik w tarczy no to standardowo wymaian tarczy i łożyska oporowego , było oki jakieś 24h później znów to samo i tak się męcze ciągle jak autko się nagrzeje to sytuacja powtarza sie. Jeszcze jedno co mnie zastanawia to to że gałka zmiany biegów jak i ten podeścik pod piopielniczką sporo się nagrzewa powiedział bym nawet bardzo. P.S. jest to e34 wersja 525 ale z silniczkiem 2.0 najprawdopodobnej ktoś nie wymieniał skrzyni biegów tylko sam silnik :cry:
  12. Ale czy te komunikaty mają się też nie wyświetlać po przekręceniu kluczyka ? Czy popsute są te które wyskakują w trakcie jazdy. Bo podczas przekręcenia zapłonu tych napisów sporo tam przelatuje a podczas jazdy tylko tur offen i faktycznie czujniki dzrzwi nie działają . Dziekuje za pomoc . Prosze o inne informacje również na ten temat. Pozdrawiam
  13. Witam Tydzien temu kupiłem e-34 z 91 r. 525 ale z wstawionym silnikiem 2.0 no i z LPG . Ale niestety bumkę ktoś skrzywdził i muszę jej w Tym pomóc. Mam kilka kłopotów , proszę BARDZO O POMOC ! 1. Rano gdy odpalam ją na benzynce to nie moze wejść na obroty i strzela coś pod maską ale te wystrzały są takie jakby zbasowane . Raz tylko strzeliło porządnie . Byłem na regulacji i powiedzieli że nie wiedzą co zrobić a z przepływomierzem wszystko ok. Na gazie też huśta na obrotach ale za to chodzi. 2. Problem z wycieraczkami. Nie działają . Auteczko spędziło cały dzieńu elektryka i on stwierdził że padł moduł LKM-L , z tego co się orientuję to ten moduł odpowiada za światełka. 3. Czy komunikaty wyświetlające się na desce , z sygnaturą + na końcu oznacze że jest wszystko oki ? Czy że to wszystko jes do naprawy np. Tur offen , ciągle to wyskakuje nawet podczas jazdy ale z + na końcu. 4. I ostatni problem czy ktoś zna jakiśfachmanów z dolnego śl. najlepiej Legnicy i okolic . BLAGAM POMÓŻCIE BO SERCE KRAJA MI SIE JAK TA BUMKA CIERPI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.