Skocz do zawartości

stynek88

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 525i m50b25

Osiągnięcia stynek88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no własnie tak myślałem... a co mogło sie jeszcze stac po wpadnięciu podkładki malutkiej do komory spalania? może to nie zawory tak klekoczą?
  2. witam. moje pytanie takie jak w temacie... ponieważ wpadł kawałek metalu do kolektora ssącego i wleciał do komory spalania i wyleciał jednak słychac bardzo głośne klekotanie prawdopodobnie wykrzywiło mi któryś z zaworów... i teraz czy moge je zdjąc poprzez pokrywe zaworów? czy wyciąga sie je dołem bo juz same nie wiem
  3. a tym problem ,że zawsze tankuje tylko i wyłącznie na tej stacji i nie było nigdy żadnych problemów...
  4. WITAM PROBLEM JEST TAKI, ŻE PO TYCH DUŻYCH MROZACH ZATANKOWAŁEM BENZYNE NA OKTANIE U MNIE W MIEŚCIE I JAK JADE TO JADE CIĄGNIE NORMALNIE JAK CIĄGNEŁA WCZEŚNIEJ JEDNAK NA WOLNYCH OBROTACH POWOLI PRZYGASA AŻ PO PARU SEKUNDACH CAŁKOWICIE ZGAŚNIE AUTO JEST NA GAZ I NA GAZIE JEST DOBRZE TRZYMA RÓWNY 1000 OBROTÓW I ANI WIECEJ ANI MNIEJ. CO MOŻE BYC TEGO PRZYCZYNĄ? FILTR PALIWA? POMPKA? ZŁE PALIWO? PROSZĘ O POMOC
  5. WITAM. TAK JAK W TEMACIE... WSTAJE RANO DO PRACY I NAWET ALARM NIE DZIAŁAŁ MUSIAŁEM OTWIERAC RĘCZNIE... KOMPLETNIE ROZŁADOWANY AKUMULATOR... DAŁEM DRUGI I NA DRUGI DIZIEŃ TO SAMO... ŚWIATŁA WYŁĄCZONE RADIO TEŻ NAWET ALARMU NIE ZAŁANCZAŁEM NA DRUGI RAZ I TO SAMO... AUTO STOI ZAMKNIĘTE I ROZŁADOWYWUJE AKUMULATORY O CO CHODZI?
  6. jestem pewien, że to wina szerszych opon. przerabiałem to nie raz i zawsze tak niestety będzie się działo na polskich drogach zwłaszcza w miastach gdzie są koleiny
  7. tak zgadzam sie z tym, że co uniwersalne do każdego auta tym bardziej z allegro to ścierwo. poza tym coś takiego jak stożkowy filtr powietrza w samochodzie bez turbiny nie daje kompletnie nic! i nie mowie o turbo filtrach z allegro tylko juz ogolnie. jezeli ktos ma 115 czy 150 a nawet te 192 konie to mu to nic nie da. to sie stosuje w wyżyłowanych silnikach turbinami po 600 koni. pozdrawiam
  8. stynek88

    518i na gazie

    ja miałem manualny gaz w swojej 5 kiedyś i nigdy nie przełączyłem na gaz jeżeli silnik nie miał przynajmniej tych 70 stopni czyli juz prwie na śrdoku. nie ma co ustawiac żeby wczesniej sie przełanczał szkoda silnika :) gaz + bmw + zimny silnik(opcjonalnie danie mu w pizde) = peknieta głowica
  9. powiem tak: macie racje wszyscy u góry ale... np kupienie saego filtra kompletnie nic nie daje, tak jak np strumiennica... dlaczego? bo co to za sens szybciej Ci zassa powietrze ale co z nim zrobi? zje? musi go tak samo szybko wypuścic :) wiec jeżeli ktos zmienia sam filtr to nic mu to nie da... robic wszystko - czyli zaczynajac od filtra, doloty konczac na kolektorze strumiennicy i tlumikach przepustowych to faktycznie można pcoczuc małą różnice w mocy silnika ponieważ jest mu dużo lżej pobrac te powietrze jak i wydalic bo tłumiki jak i katalizatory nie oszukując sie zamulają samochody poprzez opór dlatego w f1 nie ma tłumikow :) albo nie robic kompletnie nic bo to nie ma sensu. łańcuch jest taki słaby jak jego najsłabse ogniow - tuttaj jest tak samo wymienimy wszystko dosłownie wszystko a mamy końcowy tlumik eryjny ktory wszystko hamuje to po co nam to. pozdrawiam
  10. powiem tak: macie racje wszyscy u góry ale... np kupienie saego filtra kompletnie nic nie daje, tak jak np strumiennica... dlaczego? bo co to za sens szybciej Ci zassa powietrze ale co z nim zrobi? zje? musi go tak samo szybko wypuścic :) wiec jeżeli ktos zmienia sam filtr to nic mu to nie da... robic wszystko - czyli zaczynajac od filtra, doloty konczac na kolektorze strumiennicy i tlumikach przepustowych to faktycznie można pcoczuc małą różnice w mocy silnika ponieważ jest mu dużo lżej pobrac te powietrze jak i wydalic bo tłumiki jak i katalizatory nie oszukując sie zamulają samochody poprzez opór dlatego w f1 nie ma tłumikow :) albo nie robic kompletnie nic bo to nie ma sensu. łańcuch jest taki słaby jak jego najsłabse ogniow - tuttaj jest tak samo wymienimy wszystko dosłownie wszystko a mamy końcowy tlumik eryjny ktory wszystko hamuje to po co nam to. pozdrawiam
  11. no właśnie też tak myślałem ale patrzałem na allegro to do wszystkich skrzyni jakie są prawie możliwe jakie można u mnie włożyc jest ta sama dźwignia chyba. w nastepny weekend pojade do mechanika niech rozbierze mi ten tunel zobacze tą dźwignie i przełożę bo ma drugą. Zastanawiam się tylko czy jest możliwośc, że skrzynia pojdzie na żyletki?
  12. też myślałem że mogło by być to jabłko ale wtedy wydae mi się, że działało by to wtedy w dwie strony czyli edynka i dwójka też by inacze wchodziły.a e wodziki to nie wiem ak to wygląda za bardzo heh :)
  13. gaz ma o wiele większą temp. spalania niz benzyna i jak jest silnik zimny a na gazie sie da mu na obroty to wiadomo sie robi taka różnica temperatur ze materiał nie wytrzymuje:) to tak jak do słabego szkła sie wleje od razu wrzątek, zauważ nawet to: odpal auto na benzynie i niech na biegu jałowym dojdzie wskazówka do 90 stopni:) u mnie zajmnie to z jakies 15-20 minut napewno a na gazie? o połowe krócej.
  14. aha ok. mój kolega takk miał kiedyś ale przyczyną było to, że na zimnym silniku na gazie zaczął go zacierac i głowica poszła do wymiany. zbyt duża różnica temperatury i głowica minimalnie pękła, praktycznie nie widzialne to było gołym okiem trzeba było sie bardzo przyjżec jednak powietrz łapało i taki był własnie objaw że na zimnym silniku dało sie jechac jakies 2-3 minuty do momentu jak sie nie nagrzał i gasł
  15. masz z gazem czy bez?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.