Skocz do zawartości

przemo768

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 520i Touring 1998r, E38 740d 2001r.

Osiągnięcia przemo768

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tuleje wybite, magiel ma delikatny luz i stuka, tarcze też są już do wymiany...Chodzi o to od czego zacząć, gdyż nie wyrobię finansowo wsadzając jednorazowo tzn w miesiąc 1500 zł za przekładnię, za tuleję 150 + jakieś 150 za ściągacz i 600 zł(robię sam-tak lepiej bo doś mam tych "szpecialistów") za tarcze i klocki, gdyż sumując wyjdzie mnie to 2400zł. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że bedzie trzeba to wszystko zrobić, ale pomału tak po miesiąc na jedną z rzeczy. Dzięki za podpowiedzi!
  2. To są 3 opcje...............Od której polecacie zacząć naprawiać?? bo zaczynają te turbulencje mnie wkurzać tym bardziej, że latam z Bydgoszczy do poznania 2 razy na tydzień i mnie krew zalewa.
  3. Czyli mówicie, że bez wymiany tulei, przekładni, tarcz się nie obejdzie? Ale czy tarcze mogą aż tak strasznie walić i stukać, miałem kiedyś krzywe i tylko trochę telepało. Wpakuję chyba ze 3 tys, żeby to śmigało a później gdzieś za rok sprzedam za jakieś grosze bo są przecież igły z niemiec z przebiegiem 150tys, a mój ma już chyba 265tys. Żal :cry2:
  4. Tak też zrobię, najpierw wymienię tuleje i zobacze czy trzeba będzie majstrować z przekładnią. MOD EDIT: Wcześniej proszę poprawić tytuł wątku na regulaminowy
  5. Pytałem się o regeneracje, i wszędzie robią tylko uszczelnianie i szlif, tylko nieliczne warsztaty wymieniają listwe, no ale wtedy koszt to ok 1300zł. Jeśli chodzi o używkę to boje się, że będzie z nią coś nie tak, bo to jest częsta przypadłosć. Chyba, że ktoś posiada dobrą i sprawną na sprzedaż? :)
  6. Uderzanie jest i w zawieszeniu i na kierownicy. Jak puszczę kiere i hamuję to kierownica lata mocno na boki, a odziwo jak wcisnę mocniej hamulec to jest super. Jeszcze jak sprawdzałem maglownice to było słychać stuki na postoju przy skręcaniu kierownicą,( wjechałem na kanał).
  7. Musisz odpowietrzyć! Tzn. na zimnym silniku inaczej się tylko nastresujesz. Trzeba to zrobić dobrze inaczej będzie Ci wywalać cały czas.
  8. Zraziłem się co do regeneracji, może miałem pecha te 2 razy :norty: Ogólnie zawias z przodu ok prócz tych tulei. Jednak cały czas chodzi mi po głowie ten magiel....i nie chce mi sie wierzyć, że takie skutki mogą dawać same tuleje. Myślę, że wymienię najpierw tuleje a później jak to nic nie da to spróbuję z tym maglem walczyć(znowu). Jak hamuję to słysze i czuję takie uderzanie i staje się to uciążliwe, jest to naprawdę mocne.
  9. Witam. Posiadam auto z 98r, 2.0 benzyna, kombi. Mam poważny problem z biciem kierownicy gdzieś od roku czasu. Problem pojawia się przy hamowaniu z dużej prędkości tak od 90km/h wzwyż. To nie jest zwykłe trzęsienie, to normalnie wali, słychać stuki i rzuca kierownicą, ale jak mocniej wcisnę pedał hamulca to ustaje. Wymieniłem tył tzn. 4 tuleje tylnej belki na oryginalne, od tego trzeba było zacząć aby móc robić inne rzeczy. Ponadto sprawdzałem przekładnię i jest luz pionowy(nieduży). Tuleje wahacza przedniego również muszę zrobić. Oprócz tych dwóch rzeczy wszystko nowe w zawieszeniu i 100%sprawne. Czy z przekładni jest możliwe potężne bicie, czy raczej będą to tuleje? Pytam się, gdyż zakup nowej przekładni jest bardzo drogi, a nie chcę inwestować w coś nadaremno, gdyż jest to stary samochód. Regenerowane przekładnie przerabiałem już w 2 modelach BMW i dwa razy była to tragedia za którą zapłaciłem chyba po 700 zł za jedną przekładnię. Jak wymieniam części to już tylko na solidne firmowe! Być może macie inne sugestie odnośnie tego łomotu przy hamowaniu. Jednakże proszę nie mówić o wyważaniu kół, tarczach i śniegu na kołach(już to przerobiłem), to są pierdoły a nie bicie kierownicy tak jak u mnie. Pozdrawiam
  10. Nie nie mam gazu. Jak sprawdzić na inpie sondę i położenia Vanosa?? Też wykluczam katalizator bo leję przez ostatnie 3 miesiące 98 na BP, ogólnie staram się lać dobre paliwo. Dzisiaj trochę pojeżdże, zmierzę ile ma do setki itp.
  11. Kupujcie tylko oryginał na podróbki wydacie 2x więcej kasy niż to warte! Sam to przerabiałem z podróbami
  12. Mam inpe i postaram się to zrobić, jak zbadać katalizator??
  13. Witam wszystkich. Posiadam BMW e39 2.0i, silnik M52, przebieg to 250 000. Od niedawna mam problem z mocą auta na niższych obrotach, nie jest to drastyczne ale przeze mnie odczuwalne. Byłem u 2 mechaników, jeden powiedział, że kończy się sprzęgło, drugi, że wszystko ok. Dodam, że znam objawy uszkodzonego sprzęgła jednak nie mogę stwierdzić, że jest to właśnie to. Ostatnio podejrzenia padły na Vanosa. Auto zrobiło się bardziej mułowate nie ma takiej mocy. Może miał ktoś podobny problem?????? Przyśpieszam i obroty idą do góry ale jakoś buczy silnik a auto słabiej ciągnie ale ciągnie.(nie skaczą mi obroty na biegu jałowym) Ma ktoś jakieś sugestie co to może być oraz jakie są prawidłowe ustawienia Vanosa, chciałbym go sprawdzić , z góry dzięki!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.