Skocz do zawartości

lgorek

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia lgorek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hello Nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale nie mam pojęcia gdzie to dac. Mam pytanei czy jest możliwe podłącznie bezpośrednio sterownika z E39 lub inego bezposrednio pod interfejs diagnostyczny. Mam praktycznie wszystkie czesci elektroniczne z E39 ale chcialbym podłączyć pod diagnostyczny program aby zobaczyc czy sie dobrze laczy. W niektorych filmikach widzialem ze maja tak zrobione. Dlatego pytam sie czy ma moze ktos schemat jak to zrobic ??
  2. Hello Mam problem w X5 E53 dokładnie tak że lusterka nie działają, na składanie oraz na ich ustawienie zarówno prawe jak i lewe. W DIS'ie wywala błąd jeżeli można to tak nazwać ZKE-B1 GM: Motor, mirror retraction, driver's door, short circuit Exterior rearview mirror, driver's side zkv O co tu biega ?? Dodam że lusterko było wyciągane z samochodu i odpinane. W należy zrobić adaptację jeżeli tak to gdzie się to robi w DIS'ie
  3. Poradziłem sobie z tym DDE EWS zrobiłem adaptacje nawet już nie pamiętam gdzie dokładnie i błąd znikł. Ale chyba było to w "Control Unit Function" lub "Function Selection". Szukajcie coś związanego z EWS. Po tym zabiegu auto zapala jak dawniej. Wszystko zrobiłem z DIS'a Zostały mi tylko dwa błędy 41F DDE - ten od tego wentylatora 70 MRS - muszę wyłączyć matę ale tym się jutro zajmę. Tydzień temu auto przestało żyć, 4dni temu porzyczyłem DIS, 2 dni pierwszy raz temu włączyłem DIS'a, a dziś wszystko już praktycznie w normie :D
  4. poradzilem sobie Moje Uwagi Od srodka nie dostaniesz sie do zamka masakra tam jest. Pierwszy sposob jak otworzyc tylnia klape rozwiercajac otwor pod rejestracja, u mnie na klapie byly pod rejestracja takie dwa mocowania chyba na wkrety i jezeli rozwiercimy (troszke nizej niz on jest) ten blizej zamka kluczyka, to ukaze sie nam ciegno od kluczyka i teraz pozostaje pocno pociagnac. Drugi sposob to wywiercic otwor tam gdzie znajduje sie zamek, tak aby wydziec ciegno, po czym przezowamy srubokretem i otwarte
  5. sprawa wyglada dokladnie tak ze auto ma spalone wnetrze, silnik i bagaznik jest dobry. Dlatego wszystkie proby odpadaja typu podlacz zasilanie, jedynie jakimis sposobami bardziej silowymi.
  6. A czy takie ustawienai mozemy zrobic poprzez DIS ?
  7. Hello Mam pytanie jak otworzyć bagażnik w E60 sedan bez kluczyka i akumulatora (ogólnie zasilania), mam dostęp do środka bagażnika ale to nei dużo daje nie mogę nic zrobić. Czytałem na forum o podobnym przypadku ale u mnie nie mam ani kluczyka ani pilota ani pradu dlatego musze otworzyc bagaznik recznie. Któredy ida kable do zamka i jak można się dowiedziec które konkretnie to są. Bo jezeli bedzie sie dalo to podlacze aku tylko zamka aby go otworzyc tylko nie wiem ktory ma to byc przewod. Jakie macie propozycje otwarcia bagaznika aby nie uszkodzic za bardzo samochodu, zakladam ze w 100% bez uszkodzen nie bedzie sie dalo go otworzyc.
  8. Witam dzisiaj probuje dalej to zrobić ale wyskakuje mi cały czas taki błąd Requested control unit: 'D50M57D0/v1.00,D50M57A0/V4.00,D50M57A1/V4.00, D50M57C0/V2.00,D50M57B1/V4.00,D50M57E1,V.5.00,D50M57E0/V5.00' not found. Control unit found: 'D60M57D0'. Program will be stopped! Z tego wynika ze mam D60M57D0, czy dobrze mysle oraz jak sie z nim polaczyć.
  9. inpy sprawdzilem kilka wczoraj sciaglem jeszcze kilka dzisiaj bede testowal ale wersja to 5.0.1 i 5.0.2 tylko chyba w roznych konfiguracjach ciezko powiedziec mam nawet taka co pokazuje model F01. Czy w inpa mam sie laczyc do X53 ?? A gdzie dokladnie w DIS to jest moze ktos wie ?? bo opcji jest bardzo duzo a jeszcze dokladnie nie wiem gdzie co jest.
  10. dzieki za szybka odpowiedz Dzisiaj próbowałem z inpą ale mam problemy są jakieś błędy przy komunikacji, nie robiłem dokładej fotki fotki ale coś taki błąd był: IFH-0006: Command not accepted. Program will be stopped. Requested control unit: DDE40KW0 not found. Control unit found. Program will be stopped Api ResultText: Error #16 IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED API job error or no such result Continuer script processing ? Z tego co pamiętał gdy wybrałem silnik wysypywał błąd. Połączyłem się chyba tylko z E86 ale później coraz gorzej bo pojawiło się wszystko po niemiecku. Ogolnie masakra Czy nie da się tego zrobić w DIS jakoś bardziej przypadł mi do gustu. Oraz mam pytanie ponieważ muszę wymienić navi, tzn tą część w desce rozdzielczej i moje pytanie czy należy je kodować robić adaptacje a jak tak to w którym miescu DIS'a to szukać ??
  11. Witam Jestem nowym użytkownikiem bmw x5 3.0d w automacie z 2005, wszystko było by ok jakby nie jeden problem. Auto w jeden dzień zapala w drugi już nie. Piszę odrazu że prawdopodobnie stało się tak od słabego akumulatora ponieważ było auto u lakiernika i się rozładował, naładowany akumulator został wpięty do auta wszystko ładnie działało. Rano przychodzę a tu lipa. Nie zapala. Kręci silnikiem aż do rozładowania aku i lipa. Załatwiłem sobie DIS'a i zczytałem błędy. 4A63 DDE: EWS tampering incorrect random code Fault currently present Fault does not couse the warning lamp to light up SAE diagnostic trouble code -- Frequency 6 Logistics counter 40 .... Robiłem różnego rodzaju kombinacje o które prosił mnie DIS jednak dalej lipa. Również robiłem Alignment EWS-DME i EWS-DDE jednak jeden z nich woogole nic nie zrobił Identified DME control module cannot be aligned via the selected path with the EWS control module! Use correct patch DME PROGRAMMING. a drugi. DME For the part number basic control unit 7801175 not data available in the loaded program. Select control unit: Czy da się to zsynchronizować bo podobno to należy wykonać. Drugi mam 41F1 DDE: Electric fan, activation - co oznacza ten błąd, nie mam panelu klimatronika czy może to być od tego ?? Ostatni to 70 MRS: Seat occupancy detector - z tego co się dowiedziałem jest to mata nacisku na i mam pytanie czy da się to wyłączyć, bo podobno lubi się to psuć. Czy jedynym wyjściem jest kupno sprawnego ?? Czy przez to świeci mi poduszka na desce ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.