Skocz do zawartości

Adrian1031

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrian1031

  • Urodziny 05.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730 IA 218ps
  • Lokalizacja
    okolice Myszkowa

Osiągnięcia Adrian1031

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co chłopaki mi robili to wyglądało jak odpowietrzanie hamulcy ale to raczej nie pomoże na zbyt długo. U mnie to pomogło na kilka dni i znów było to samo. Po przepompowaniu jest podobnie. Jak mi się tak zrobiło to czytałem gdzieś że padają jakieś gumki w pompce. Niestety nie zrobiłem bo mi Bunia ziug zrobiła i poszła do kasacji. Jeździłem z tym pół roku i się nie pogorszyło więc chyba nie masz się co martwić. Pozdrawiam
  2. Raczej tylko musisz odpowietrzyć sprzęgło. Jak wsiądziesz do auta to wciśnij szybko sprzęgło do końca i puść z 10 razy. Powinno pomóc na jakiś czas. Pozdrawiam Adrian1031
  3. Łukasz ile Cię wyniósł cały zawias?
  4. Mam podpięty reduktor KME gold: zasilanie przed silniczkami a powrót jest ok 10 cm pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Problem jest taki że jak temperatura spada poniżej 1*C to zaczyna się problem z przełączaniem na gaz. Im niższa temperatura tym później się przełącza. Gdy było -20*C to jak już się przełączył to wogóle nie chciał jechać a w aucie miałem upał. Termostat trzyma na 90*C cały czas. Szukam przyczyny i nie wiem czy źle wpięty reduktor czy może pompa wody pada, chociaż temperaturę trzyma dobrą cały czas. Pozdrawiam
  5. Jak wyłączysz wentylator to po kilku, kilkunastu sekundach słychać jak sie zamykają klapki jedna po drugiej przez pare minut. Napięcie powinno być takie jak obecnie akumulator daje + - 1V, a przy włączonym ogrzewaniu w granicach 0V.
  6. Klapy przy wyłączonym ogrzewaniu powinny się zamknąć. Sprawdź sobie jeszcze napięcie przy elektrozaworach, jeżeli przy wyłączonym nawiewie nie dochodzi napięcie to może być coś ze sterowaniem a w przeciwnym razie to elektro do wymiany. Jeśli chcesz mieć działającą klime to najpierw zrób z tym bo ona nie da rady ogrzewaniu nawet jak będzie sprawna. Pozdrawiam
  7. Kolego a jaki masz silnik? M60 czy M30 Ja u mnie w M60 wczoraj czyściłem silniczek krokowy bo też miałem takie objawy, gdzieś od 70 stopni silnik zachowywał się jakby gubił zapłon. Dziś po rozgrzaniu pracuje w miarę dobrze. Zobaczę jak więcej przejadę. Pozdrawiam
  8. Adrian1031

    Tylny zderzak!

    Kolego musisz zdjąć tą chromowaną listwę od góry (trzeba ją delikatnie przesunąć w stronę auta następnie podważyć delikatnie śrubokrętem) pod nią są 2 śruby, wykręcasz i wysuwasz zderzak do tyłu. Pozdrawiam Adrian1031
  9. Kolego miałem ten sam problem u siebie. Nie wieszają się silniczki tylko wyciąga pancerz linki i linka wyskakuje. Do sterowania oparcia służy jeden silniczek ma on 2 wyjścia na linkę. Znajduje się on pod siedziskiem. Wystarczy wykręcić go, wyjąć linkę z prawej lub lewej strony (z doświadczenia wiem że będzie to prawa) i skrócić pancerz o kilka mm, ustawić siedzenie i poskładać. Jak będziesz potrzebował pomocy to pisz postaram się zrobić zdjęcia. Pozdrawiam Adrian1031
  10. Kolego jak chcesz zachować oryginalny wygląd to poszukaj sobie z modelu e32 tylko z wyjściem na zmieniarkę i dokup zmieniarkę, chyba że masz takie radio do tylko zmieniarka. Rozmawiałem ze znajomym elektronikiem, który się tym zajmuje to powiedział mi że oryg z cd nie ma sensu kupować, ponieważ lasery są już dość wysłużone i nie działają jak należy po tylu latach. Taki zestaw trochę kosztuje ale wygląd jak należy. Ja przynajmniej jak będę miał kasę to tak zrobię bo też mam kasetę a wystarczy mi jak to gra. Mam seryjnie 10 głośników ze wzmacniaczem. Pozdrawiam Adrian1031
  11. Jeśli chodzi o opóźnienie jednej względem drugiej to tak. Jeśli chodzi o wykres na lpg jest delikatnie koślawy, ale to jest sprawa delikatnego strojenia. Jeszcze jedna sprawa(może ważna) : Błąd nr 210 komp nie wiedział za co odpowiada.
  12. Właśnie o to mi chodzi. Jedna sonda u mnie jest wolniejsza i moje domysły są takie ze jedna połowa sinika musi ciągnąć to drugą lub odwrotnie bo niestety nie uda się żeby pracowały na przemian. Wymienię sondę i postaram się wkleić wykresy jak tylko znajdę trochę czasu. Jak jedna była spalona to było spalanie na poziomie 22-23l. . Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam
  13. Moja niunia od miesiąca ma gaz. Sekwencja KME do ok 400km. Problem jest następujący: jeździ słabo na gazie i pali 17-18l przy normalnej jeździe, przy jeździe jak ostatnia du.. i na trasie ok 15l. Ekonomizer pokazuje od 10 do 15l. sprawdzaliśmy ostatnio przebiegi sond: przy przebiegu 3 sinusoid druga ma 2. Czy to jest przyczyna tych sond czy może gazownika? Nie wiem już czego mam się złapać. Na PB chodzi jak pocisk. Silnik M60b30. Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedzi
  14. Kolego a jak chodził na PB tez go tak muliło czy było raczej w porządku? U mnie widzę podobny problem tylko ze to M60 Pozdrawiam
  15. Chyba jednak pojadę. Chodzi mi głównie o skrzynie ale skoro piszecie że nie powinno się nic stać to nie będę się przejmował. Zresztą gość sam płaci za to. A jak nie pojadę a będzie kulała to może mnie zbywać że chciał a nie byłem. Jak będę miał wyniki to wstawię na forum. Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.