Skocz do zawartości

majkel555

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530 2003
    e92 320 2007

Osiągnięcia majkel555

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Majkel orientujesz się może czy ten chłopak który robił Ci auto wymieniał całą wiązkę czy tylko łatał tą uszkodzoną ? Czy chodziło o wiązkę przy lewarku jak u mnie czy może inną? Jeśli zakładał nową daj namiar gdzie była kupiona ... Latał gdzieś w samochodzie ja sam kupiłem nowy lewarek o założyłem ale to nie było to ;/
  2. AUTO GOTOWE. BYŁA GDZIEŚ PRZERWA W INSTALACJI IPOD WPŁYWEM ZWARCIA SKRZYNIA WARIOWAŁA CHŁOPAK SIEDZIAŁ 3 DNI ALE ZNALAZŁ FINAŁ TAKI ZE ZOSTAWIŁEM TYLKO 600 ZŁ :) A NIE JAK MÓWILI W WARSZTACIE OD SKRZYŃ ZE TO MECHATRONIK I KOSZT 4500 ZŁ :evil:
  3. ok powiem mu zęby od Tego zaczął. sam niestety tego nie ogarnę nie znam się na naprawach takich rzeczy :) a tak z ciekawości z kat masz kolego taką wiedzę ?? :))
  4. już wszystko wiadomo to nie jest problem ze skrzynia tylko gdzie na kablach jest przerwa która to powoduje w poniedziałek auto daje do elektryka dodał bym foto z diagnozy tylko nie wiem jak :)
  5. tak tak dokładnie to jest to i ten moduł jest w środku w skrzyni. jutro napisze co mi powiedzieli a z kat jesteś ??
  6. tam niestety nie ma sterownika juz wczesniej patrzylem jest tylko jeden od silnika drugiego nie widzialem niestety
  7. a powiedz kolego kto Ci programował skrzynie??? z tego co słyszałem to każda skrzynia mam przypisany swój vin i nie da się tego zmienić prawda jest to ??
  8. bylem właśnie w sosnowcu i koleś powiedział ze mechatronik padł i koszt naprawy 4500 zł ( troche duzo ) w piątek mam podjechać właśnie do pałki rano na diagnozę komputer od skrzyni jest w środku samej skrzyni podobno tak mowil ten ze sosnowca
  9. Lewarek zmiany biegów juz zmieniłem i dalej to samo. Jutro rano jestem umówiony u magikow od skrzyń w sosonowcu zobaczymy co powiedzą. Napisze jak sie czegoś dowiem
  10. WITAM MAM BMW E92 W AUTOMACIE 177KM 2.0 D 2007r. 158 TYŚ PRZEBIEG OD JAKIEGOŚ CZASU MAM TAKI PROBLEM. PODCZAS JAZDY NA LITERCE (D) PRZY MOCNYM NACIŚNIĘCIU GAZU SKRZYNIA SAMA PRZECHODZI W TRYB MANUALNY I PRZERZUCA BIEGI POKAZUJĄC NA MONITORZE ( M.2 NP) I ZĘBY ZNÓW PRZESZŁA W TRYB (D) TRZEBA RUSZYĆ DRĄŻKIEM NA SPORT ALBO (N) MIAŁ KTOŚ TAKI PROBLEM ?? CZY TO WINA STEROWNIKA SKRZYNI MOŻE OLEJU CZY TEŻ SAMEJ SKRZYNI JESTEM Z ŚLĄSKA MOGĘ PODJECHAĆ JAK BY KTOŚ MÓGŁ POMÓC W DIAGNOZIE I NAPRAWIE :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.