Skocz do zawartości

nejmix

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525TDS 1997

Osiągnięcia nejmix

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dobra wymienie ta odme tylko nie moge zadnej znalezc na allegro do mojego 525tds.... A ten przewod gdzie ma byc podpiety?
  2. No dobra, dzisiaj rano znowu sie wzialem, odlaczylem przeplywke - bez niej jest chyba tak samo...., Dalej... odkrecilem to gumowe kolanko prowadzace do Egr'u i znowu caly zaolejony a czyscilem do wczoraj w dodatku na wlaczonym silniku jak odkrecam korek wlewu oleju to chlapie na zewnatrz.. co to moze byc, odma czy turbo? Pozniej zaczalem znowu inspekcje tych wezykow od podcisnienia i oto co zobaczylem.... http://rievasoccasions.nl/a4.jpg Ten przewod z czerwonym paskiem wcale nie byl do niczego podlaczony... tylko trzymal sie na scisk... wydaje mis ie ze te z niebieskimi paskami sa do sterowania egr, ten z bialym idzie w poblize chlodnicy....to ten czerwony jest od turbo? Jak przykladam do niego palec na wlaczonym silniku to czuje jak troche ciagnie to podcisnienie. Co moglo sie dziac gdy ten przewod byl dolaczony?
  3. Dzisiaj rozebralem prawie caly dolot...odkrecilem intercooler i zdjelem caly przewod az do egr. Intercooler w srodku raczej byl czysty, byly w nim sladowe ilosci oleju, w tych przewodach dolotowych tez tylko mokry osad na sciankach, wyczyscilem egr i te przewody, wymienilem filtr powietrza i nadal jest to samo, auto przy ruszaniu nie ma mocy do ok 3 tys obrotow i rusza mulowato jakby reagowalo z opoznieniem na nacisniecie pedalu gazu. Zabralem sie za sprawdzanie wszystkich przewodow i znalazlem dziwna rzecz... Zdjelem jeden z tych przewodow i ta rurka na ktora byl wsuniety byla cala zalepiona jakby jakims piaskiem ( ten przewod akurat wchodzi gdzies gleboko pod silnik, nie wiem do czego idzie) Widac to na zdjeciu: http://rievasoccasions.nl/a3.jpg Ma ktos jeszcze jakies sugestie? i od czego moze byc ten przewod? udroznilem to troche tak ze lekko mozna w to dmuchnac.
  4. No dobra ale mi jeszcze silnik muli, mam ten samochod kilka lat, kiedys jak ruszalem z miejsca to asc migalo(automat), teraz to lipa
  5. Ok, dzieki na pewno zrobie wszystko tylko tutaj kilka pytan. Plukanie rur i ic to pestka - dam rade -Wymiana odmy, wiem gdzie jest druciany filtr ale na allegro nie moge znalezc samej odmy do mojego silnika. wpisywalem tez separator oleju i 0 wynikow. -Konwerter cisnienia to inaczej przetwornik cisnienia? -przewody podcisnienia sie wymieni, filtr powietrza jest na swoim miejscu -A AGR moze byc narazie zaslepiony zamiast go wymieniac? prawdopodobnie to elektrozawor sterujacy nie dziala (blad egr na kompie) a to drogie cholerstwo nie wyrobie sie z kasa na wszystko na raz. Turbo tez sprawdze obowiazkowo, wyczytalem ze na poczatku trzeba sprobowac poruszyc palcem wirnik i sprawdzic czy nie ma na nim luzu, ale jak sie do tego turbo dostac, dam rade w domowym garazu?
  6. Witam jestem prawie szczesliwym posiadaczem 525 tds w automacie z 97 roku z przebiegiem ponad 300tys. Mam kilka problemow, z ktorymi chcial bym sie uporac. A mianowicie: 1 Auto z miejsca (zaznaczam ze to automat, skrzynia byla naprawiana 2 lata temu) nie chce sie bardzo rozpedzac, stoje daje gazu a ono tak mulowato zaczyna isc do przodu jakby na poczatku nie mialo mocy, dopiero kolo 3 tys obrotow zaczynam czuc ze idzie. Tym gorzej sie zbiera im wiecej osob siedzi w srodku, roznica dwoch osob juz jest odczuwalna.... Wyczytalem na forum ze niektore sa takie mulowate przez niedzialajacy zawor EGR(na kompie wywala mi blad egr). Poszedlem dzisiaj rano do garazu i zaslepilem EGR tak jak radzili to na forum. A mianowicie wsadzilem monete 2pln w ta metalowa rurke co dochodzi do niego z lewej strony( od lewej stojac przed samochodem) i zaslepilem srubka ten miekki przewod, ktory wchodzi w egr od prawej. Zastanawialem sie dlaczego ten egr jest caly osmolony od zewnatrz wiec zdjelem ta gruba gumowa rure ktora wchodzi do niego od strony intercoolera i co zobaczylem? cala ta rura jest wymazana od srodka olejem jak to widac na zdjeciu. http://www.rievasoccasions.nl/a2.jpg Domyslam sie ze to turbo tak rzuca olejem (Troche jeszcze dmucha jak daje gazu to przewod sie robi twardy) Pojezdzilem troche z tym zaslepionym egr'em i czulem ze troche lepiej sie zbiera nawet na piasku asc mi zamigalo ze dwa razy jak ruszalem, pojechalem znowu do garazu i zobaczylem ze z tamtego miejsca chlapnelo troche czyms czarnym chyba olejem bo wszystko wczesniej powycieralem na okolo jak go zaslepialem. Zaznacze ze pompa mi ostatnio troche zaczela przepuszczac ale obroty sa zawsze stale nic nie faluje. Co mam z tym zrobic? chcialbym sie juz z tym uporac i miec z glowy. Z gory dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.