Skocz do zawartości

justin997

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: e34 m20b25, e34 2.5tds,e36 Coupe m42b18,e34 520 Touring 96r.
    Szukam e36 coupe ;)
  • Lokalizacja
    Bialogard

Osiągnięcia justin997

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Model :e36 Silnik :328i m52b28 193KM Przebieg :310 tyś Styl jazdy : 70% normalnie/spokojnie 30% agresywnie Użytkowanie : 70% miasto / 30% trasa Zużycie bieżące na l/1000km : ciezko powiedziec, ok 0.2l na 1-2tys km. Instalacja Lpg :tak Dotychczas : ELF COM... STI pół-syntetyk 10w40 W momencie kupna nie wiadomo na jakim oleju jezdzilo. Po ostrzejszej jezdzie zagraly szklanki. Na drugi dzien zmiana. Stary olej jak smola. Nie robilem plukanki, zalalem Elfa. Samochod sie wyciszyl i po agresywnej jezdzie zero objawow. Teraz po 9tys przy "pałowaniu" zagraja szklanki, po 2 min wyciszają się. Takze chyba pora na kolejna zmiane Chcę zrobić płukankę i nie wiem jaki olej zalać. Wlać syntetyk czy zostac przy semi? Pozdrawiam
  2. Model :e36 Silnik :328i m52b28 193KM Przebieg :310 tyś Styl jazdy : 70% normalnie/spokojnie 30% agresywnie Użytkowanie : 70% miasto / 30% trasa Zużycie bieżące na l/1000km : ciezko powiedziec, ok 0.2l na 1-2tys km. Instalacja Lpg :tak Dotychczas : ELF COM... STI pół-syntetyk 10w40 W momencie kupna nie wiadomo na jakim oleju jezdzilo. Po ostrzejszej jezdzie zagraly szklanki. Na drugi dzien zmiana. Stary olej jak smola. Nie robilem plukanki, zalalem Elfa. Samochod sie wyciszyl i po agresywnej jezdzie zero objawow. Teraz po 9tys przy "pałowaniu" zagraja szklanki, po 2 min wyciszają się. Takze chyba pora na kolejna zmiane Chcę zrobić płukankę i nie wiem jaki olej zalać. Wlać syntetyk czy zostac przy semi? Pozdrawiam
  3. Mialem podobnie w coupe. Sworzenie byly juz luzne, ale w sumie glowna przyczyna byly koncowki drazkow. Drgania pojawialy sie najpierw powyzej 140, a pozniej juz przy 90. Wymienilem i bylo po sprawie :D
  4. U mnie w e36 coupe 93r, jak i w e34 96r. prad z szyb ginie po otwarciu/zamknieciu drzwi. Jak nie otworze drzwi to okna moge caly czas otwierac i zamykac.
  5. A instalcje CA odlaczyles? Sprawdz jak bedzie sie zachowywala po resecie i bez car-audio. Warto zobaczyc czy bezpieczniki sa cale.
  6. Skoro na gazie chodzila to pewnie iskra jest. Byla proba zdjecia/zwrcia klem, zeby zrestowac komputer? btw. w takim przypadku tez mozna odpalic samochod od razu na gazie. W wiekszosci instalcji wystraczy wcisnac przycisk od przelaczania gaz/pb przed przekreceniem kluczyka i tak odpalac. Jednak grozi to zamarznieciem reduktora a nawet uszkodzeniem instalcji, gdy silnik jest zimny.
  7. Usterka zdiagnozowana - rozrusznik.
  8. Nie mam od kogo podmienic. To dlaczego bez problemu odpala na popych? Jak pierwszy raz mi sie to zdazylo to zdjalem klemy, zwarlem, itd. - Nie pomoglo
  9. Witam Pacjent: e34 Touring, m50b20TU + gaz stag300+, rocznik: 10/1995 jak w temacie, dzisiaj, pierwszy raz pojawil sie problem z odpaleniem samochodu. Zdarzylo sie to juz dwa razy. Proba odpalenia - w ogole nie kreci rozrusznikiem. Po przkreceniu na zaplon, wszystkie kontrolki sie zapalaja i odpowiednie gasną. Samochod bez problemu odpala na "pych" czy na zaciąg. Jak juz odpale bmw, to pozniej bez problemu odpala. W ogole dzisiaj zauwazylem dziwne zachowania. Nigdy wczesniej nic takiego lub innego sie nie zdazylo. 1. Rano zauwazylem, ze nie przelaczyl sie na gaz, gdzie wskaznik temp silnika byl na pierwszej bialej kresce. Zgasilem. Odpalilem od razu i przelaczyl sie na gaz, jakby nigdy nic. 2. Po przejechaniu 30km, zgasilem fure. Po 5 min wsiadlem, odpalilem, a tu obroty na 2,2tys, pofalowaly... i juz nie pamietam czy sama zgasla, czy ja zgasilem. Drugie odpalenie: weszla na obroty i od razu zgasla. Teraz juz nie pamietam, czy zapalila za 3 czy za 4 razem. Jak juz odpalila, to normlanie, jak zawsze, bez zadnego problemu. Dodam jeszcze, ze ta bmw posiadam od 2 m-c i w tym okresie nigdy nie miala problemu z odpaleniem. Temperatura zewnetrzna tez nie robi jej roznicy. Pod komputer nie dam rady jej podlaczyc, dopiero za 2-3 tyg. bede mial taka mozliwosc. Gdzie szukac problemu? Pozdrawiam
  10. Zapomnialem o tej metodzie. Sprawdzilem.. i tak nie dziala xD dziekuje za odpowiedzi :cool2:
  11. Dzieki za odpowiedz. Czyli moge kupic pilot na allegro i go zaprogramowac do swojego auta?
  12. justin997

    e34 96r. - kluczyk-pilot

    Witam, posiadam e34 520i 10/95r. Mam kluczyk z pilotem na dwa przyciski, ale niestety nie dziala. Wymienialem baterie, rozebralem kluczyk - raczej juz nic z niego nie bedzie. Czy moge kupic taki sam kluczyk i przelozyc plytke z niego do mojego kluczyka? Czy da rade go zaprogramowac? Moze ktos ma na odsprzedanie taki pilot? :D
  13. Aktualnie posiadam e34 520 96r. Ostatnio umylem silnik (troche glupio zrobilem) i zalalem swiece. Mialem podobne objawy. Brak mocy, przerywanie, na wyzszych obrotach troche lepiej. Nie chodzila na ktorys gar. Pomoglo przeczyszczenie swiec i cewek. Chyba 3 byly zalane. Po czyszczeniu lekka poprawa, dopiero po przejechaniu ok 20km przeszlo calkowicie. Przeczysc swiece, sprawdz w jakim stanie sa.
  14. Mozesz jeszcze zobaczyc jakie masz ET w 15' na zime i sprawdzic jak sie felga chowa w nadkolu. Wtedy bedziesz wiedzial ile masz +/- miejsca w nadkolu na zimowa opone :D
  15. justin997

    320d Ekonomizer ma full

    Na Twoim miejscu zrobilbym test zegarow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.