Skocz do zawartości

apokalipton

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BRAK

Osiągnięcia apokalipton

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Eeee serio to koniecznie musze dodac do listy :) dziekuje :) W piatek juz bede u dealera poraz 2 :) W piatek ide dokonczyc formalnosci :) i mam nadzieje ze szybo mi "zrobia" moje pierwsze NOWE AUTO :)
  2. Ja olej zawsze wymieniałem co 10 tys :) w skrzyni (automacie co 30tys) w manualu co 20 tys. i tak samo bedzie tym razem. tak zgadzam sie z toba ale na szczescie jest to pojedynczy przypadek. A ja nie pisalem nic takiego mowilem ze zamiast x6 wole kupic e90 i jimny. Co do auta to juz decyzja podjeta ( nie wytrzymam dluzej "wspolpracy" z pkp! ) Dziekuje wam wszystkim za wypowiedzi zdecydowalem sie na e91 2.0 Sportowe fotele podgrzewane Webasto BiXsenony Naglosnienie Hardan kardom Rekaw na narty Oraz Ogrzewanie Kierwonicy Kolor niebieski montego met. (najprawdopodobniej) suma 202 Tys. :) Temat uznam za zamkniety, wszystkie informacje znalazlem juz na forum i wasze odpowiedzi były bardzo pomocne. Na pytanie dlaczego E91 odpowiem ze nieraz kazdy musi przewiez cos wiekszego :) Teraz ladnie napisze do moderatora o zamkniecie tematu Jak juz autko bedzie ladnie stalo pod blokiem to oczywiscie pochwale sie nowym nabytkiem.
  3. Fakt 3 litry i cabrio nie ale e90 3.0 co do cennika bmw to ostatnio jestem u nich stalym gosciem ( ciekawe dlaczego ) :P Tutaj poruszyles bardzo istotna kwestie jak dla mnie ( dlatego wole e90 niz c-klase ) prowadzenie, wiem bo prowadzilem (e46) i czytalem o tym ze jest to najlepiej prowadzace auto sie w klasie, i teraz jak pod tym wzgledem wypada bmw f10 ? hmmm najlepiej bedzie samemu sie przekonac. umowie sie niebawem na jazdy. Powiem ze faktycznie dobra opcja do przemyslenia tylko zostaje jedeo ale jak juz wyzej wspomnialem czy auto bez dachu na wroclawsko gdansko warszawskich "udogodnieniach" da sobie rade, najchetniej bym chcial zeby osoba majaca cabrio sie wypowiedziala. Jak bym testowal to auto to byl bym bardzo subiektywny poza tym na jezdzie testowej nie wszystko mozna zauwazyc :) dlatego powstaly fora :mrgreen: I chyba wolalbym Nowke :)
  4. Bardzo cenna uwaga, nie wiesz moze czy jest to czeste zjawisko w tych silnikach ? bo jezeli to jest to pojedynczy przypadek to raczej w kazdym aucie moze sie zdarzyc. natomiast jak to jest np u 15% aut to fakt powazny defekt. Napewno twoja rade wezme pod uwage. Co do trwalosci diesli ja wierze tylko ze stare diesle sa trwale 1mln km a on nadal jedzie :) nowoczesny ropniak ma tyle "bajerow" wloskie patenty (coman rally), ale nie oszukujmy sie jak nowoczesny diesel ma wytrzymac tylko 200 tys km to lepiej kupic dwa auta innej marki ( moje skromne zdanie mam nadzieje ze nikogo nie urazilem ) i odrazu pytanie do innych uzytkownikow z silnikiem 2.0 zdarzylo sie wam "wtknol gire" ?
  5. Dziekuje za linka :) Rozumiem twoje watpliwosci, moje poprzednie auta lacznie byly warte max 12 tys (obecnie) a chce cos 20x drozszego, ale raczej nie kazdy siedzi w domu calymi dniami i mysli jakich podpuszczac innych urzytkownikow :) Uwierz mi ze ibiza z 98 w 2004 roku nie byla taka tania :) nx juz tak :) natomiast graty w nim nie :) co do opla wartosc sentymentalna Powiem ze nie zastanawialem sie nad taka opcja wiesz moze czy 2.0 dobrze radzi sobie z autkiem tej wielkosc? ale powiem Nie uznaje aut typu suw zamiast x6 335d wole kupic 3 335d i do tego rasowa terenowke suzuki jimny Dziekuje wam za pomoc :) Co do funduszy to mysle zeby zmiescic sie w 200 tys w tym 100 tys wplaty wlasnej reszta leasing
  6. Mam na imię Piotr i pisze z pozoru banalnym pytaniem. Mianowicie chce kupic bmw 3 ale nowe (na firme) niestaty musze ropniaka, dlaczego niestety hmmm pewnie dlatego ze zawsze jezdzilem na pb :), a dlaczego ropniaka 70-80 tys rocznie. Zastanawiam sie kombiak vs sedan vs cabrio (kolejnosc przypadkowa) :) tak wiem spora rozbieznosc od auta wymagam przede wszystkim wytrzymalosci i duzego zasiegu na zbiorniku (tez argument dlaczego diesel) Moje trasy to nie tylko polska, ale tez bardzo czesto Paryz, Mediolan, Barcelona Moj pierwszy dylemat to ktory silnik wybrac ? 7 dieslow w sedanie 6 dieslow w kombi 3 diesle w cabrio Oto pierwszy moj dylemat 2l czy 3l, dodam ze autem chce sie poruszac max 5 lat wiec w najgorszym wypadku auto bedzie mialo 400 tys przebiegu. i czy silnik 2l spokojnie zniesie taki dystans ? (kiedys ktos mi przedstawil opinie logiczna ze duze silniki sie mniej mecza i sa przez to wytrzymalsze). Nastepny zasadniczy dylemat to skrzynia w mojej karierze mialem 3 auta Seata ibize 1.6 LPG manual, Nissan 100NX 2.0 sr20de manual i opla kadeta 1.3 Automat (auto dostalem od ojca jak ktos wymusil pierwszenstwo na nysie) Kadet w chwili zezlomowania mial 750 tys km i skrzynia nigdy sie nie popsula wiec wierze ze automaty sa dobre :) I tutaj moj dylemat czy manual czy automat (biegow czesto nie zmieniam bo duza czesc jazdy to trasa) zatem prosze uzasadnic dlaczego taka skrzynia wg was jest lepsza :) Przejdzmy do kwesti audio jechalem bmw e46 i sprzet grajacy byl tylko z nazy, radio gralo wg mnie fatalnie.Moje pytanie czy bmw montuje jakis fajny system naglosnieniowy np. BOSE, Harman Kardon ? Dodatki: czyli co wg was powinno sie znalesc co dla was jest bardzo praktycznie szczegulnie na dlugich trasach? I teraz ostatnie pyt. do posiadaczy kabrioletow jak sztywnosc nadwozia ? jak autko sobie radzi na polskich drogach bez dachu? z gory dziekuje za pomoc. ps. Przepraszam jeszcze za brak polskich znakow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.