Skocz do zawartości

dlesamek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 4.4

Osiągnięcia dlesamek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. LCM byl juz zakodowany, wiec raczej bedzie ok.
  2. Witam kolegow. Rece juz mi opadaja i koncza sie pomysly. Jakis czas temu spalil mi sie zarnik d2s w lewej lampie. Wymieniliem go, bylo ok po czym swiatla umarly. Lacznie z pozycyjnymi. W miedzyczasie oddalem auto do lakiernika. Przy okazji wymienil zarowke w pozycyjnych i zaczely swiecic. Po wyjezdzie od lakiernika auto polecialo do elektronika. Nie bylo wiadomo co jest, okazalo sie, ze 2 przetwornice siadly. Swiatla mijania odpalily sie ale dalej byl blad control lights. Kupilem moduly skretu o identycznych numerach bo okazalo sie ze conajmniej jeden jest zalany, a drugi profilaktycznie. Niestety czerwony blad CONTROL LIGHTS nadal sie odpala. Prosze o pomoc, auto jest unieruchomione od wrzesnia, wszystko juz w nim porobilem co bylo do zrobienia, a tesknie juz za jazda tym autkiem ;) Aha, dodam, ze swiatla po odpaleniu nie ida na dol a potem do gory tylko poprostu sie odpalaja
  3. Ja juz zglupialem, wymienilem pompe wody(grzal sie wczesniej) i teraz jakby zaczal lepiej jezdzic. Nie wiem juz czy muli czy nie... na codzien jezdze 4,4 333KM, wiec moze mnie to troche myli...
  4. Ok, to juz cos wiem o tym aucie. Wiec co moze byc powodem ze na niskich obrotach nie ma mocy? Zapomnialem dodac !! Cieknie z pod pompy wtryskowej, kropla po kropli. Moze to miec cos wspolnego?
  5. http://www.rkhome.pl/cars/bmw/79.JPG Zapozyczone z allegro ;)
  6. Witam !! Przeczytalem wiele tematów mówiących o braku mocy, w TDS'ie. Otoz moj dlawi sie od najnizszych obrotow i w momencie kiedy turbina sie wlacza dostaje mocy, wydaje mi sie takiej jakiej powinien. Zaczalem od zaslepienia EGR-nic to nie pomoglo. Nastepnie zaczalem sie zastanawiac nad przeplywka. Postanowilem sprawdzic odłączając kabel od niej. Moze jestem glupkiem i przeplywomierz jest ukryty gdzies w silniku, ale kiedy chcialem obrocic miedzy rurami cos co przypominalo przeplywomierz moim oczom okazal sie dziwny widok. Tam gdzie niby powinna byc wkrecana wtyczka(przynajmniej w niektorych bmw, nie wiem jak tds), tam byla nalozona GUMA zaslepiajaca...Kiedy ja sciagnelem - zero elektryki, nic. Wyciagnalem calkiem to ustrojstwo. Siateczki zadnej, a jedynie cos co przypomina wiatrak, ktory sie nie kreci. Tak powinno byc? Bo to troszke dziwna sprawa. Wtyczki nie moglem znaleźć, moze gdzies tam wisi, jest juz ciemno i nie za bardzo widac. Ktos moze mi powiedziec o co tu chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.