Skocz do zawartości

BamBam

Zarejestrowani
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    '09 e92 320d coupe
    bylo: '00 e39 530d t, '94 e34 520i t lpg, '97 e36 316i compact, '94 e34 525 tds,
  • Lokalizacja
    Zgorzelec

Osiągnięcia BamBam

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

0

Reputacja

  1. bylem w serwisie i okazalo sie, ze paprochy juz probowaly zresetowac inspekcje klockow bez komputera. okazalo sie, ze jeden czujnik byl laskaw sie skonczyc i konieczna byla wymiana.
  2. Dzieki Hm,no to na filmiku masz co i jak tylko z hamulcami to ostroznie ,kasujemy tylko po wymianie czujnika lub na chwile go odłacz-potem podłacz i dopieru kasuj inspekcje serwisowa z klockami hamulcowymi. Masz bardzo ładne zuzycie paliwa :cool2: czytaj niskie-stosujesz jakis dodatek typu modyfikator czy tylko diesla lejesz??? :?: :?: :?: :?: :?: zdecydowalem, ze podjade na kompa, bo sam to zaraz cos namieszam. co do paliwa, to tankuje zwyklego diesla w de i jezdze glownie na trasie. ostatnio mialem wiecej km po miescie, co odrazu odbilo sie na spalaniu :) nie stosuje zadnych dodatkow.
  3. Dzieki
  4. witam pytanie mam nastepujace: jak moge ustawic samodzielnie, bez udzialu zewnetrznego komputera, interwal serwisowy na wymiane klockow hamulcowych? po wymianie nie zostalo to ustawione i obecnie swieci i denerwuje :). panowie w warsztacie nie wiedzieli jak... dzieki
  5. troche mnie przerazil temat i rzucilem okiem w realoem i oto co znalazlem dla mojego auta (rok 2009) http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=WD11&mospid=50161&btnr=11_4101&hg=11&fg=40 Wyglada na to, ze w 06/2008 zostaly wymienione kolektory ssace. czy ktos z obecnych mial klopot z tym tematem w silniku z 2009 roku?
  6. u mnie sprzeglo lapie dobrze, bez opoznien. dzis rano sprawdzilem, problem przy ruszaniu oraz dlawienie, od ktorego zaczalem ten watek pojawia, pojawia sie na cieplym motorze (skakanie). czy ten zaworek mozna wymienic na nowy?
  7. dzieki za informacje :)
  8. do 1 - u mnie nie telepie na biegu jalowy, ale przy delikatnym ruszaniu auto nieprzyjemnie sie trzesie. do 2 - takie dziwne skoki tez wykonuje... kurna, tak z ciekawosci, drogi taki zestaw jest, bo domyslam sie, ze warto wymienic to ze sprzeglem...
  9. jak pisalem, limo bylo z 2006 roku i mialo stare opony, obecnie mam rofy (lato/zima) z 2011 roku.
  10. czyli objaw przypominajacy dlawienie tez mozna zapisac na konto padajacej dwumasy?
  11. wlasnie tak utrzymuje. co do pytania ponizej, przy podobnej jezdzie (autostrada, predkosci od 140 do 180 przez dluzsze odcinki), to na 16 rf (silnik 163km) auto spalilo mi 7 litrow, a na 17 rf (silnik 177km) pali mi ponizej 6. czytalem, ze nowe rf nie sa juz tak twarde, moze to stad poprawa komfortu.
  12. a jak rozpoznac jednoznacznie te objawy? co jeszcze zauwazylem, to czasami szarpie przy ruszaniu, np. podczas korka na autostradzie, gdzie trzeba skokami podjezdzac, to auto szarpie i drzy. czy to moze oznaczac, ze sprzeglo i dwumasa sie konczy?
  13. mialem okazje jechac limuzyna 320d z 2006 na Run Faltach 205/55/16 i bylo bardzo nieprzyjemnie. auto trzymalo sie drogi ale bylo bardzo twarde (zawieszenie normalne) i kazda poprzeczna nierownosc (laczenie mostow itp) byla bardzo wyczuwalna akustycznie, twardymi uderzeniami opony o przeszkode i komforcie jazdy (auto podskakiwalo, jakby nie mialo amortyzatorow). obecnie mam letnie continentale 225/45/17 i zimowe conti 205/55/16. obie opony rf i powiem, ze jestem zadowolony. mimo, ze auto jest lekko obnizone (coupe) to komfort jazdy jest nieporownywalnie lepszy niz w limo na starszych oponach. po zmianie na zimowe tez jestem zadowolony, bo komfort jazdy na tym nie ucierpial. sa jedynie, zgodnie z przewidywaniami, glosniejsze. trzymanie sie drogi jest w porzadku. dodam tylko, ze opony nie scieraja sie mocno - na letnich zrobilem ok. 20tys i bieznik pozostal prawie nienaruszony. w niemieckim ATU cena za letnia opone, w promocji, wynosila 133euro.
  14. witam od kilku dni obserwuje dziwne zachowanie samochodu przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu. dzieje sie to niezaleznie od biegu i obrotow. jak puszczam gaz, np. aby dojechac do auta przede mna auto leciutko sie dlawi, jak dodam lekko gaz, aby ciut podjechac, to tez sie pojawia dlawienie. auto jezdzi na niemieckim paliwie i ma DPF. czy ktos mial do czynienia z podobnymi objawami? dzieki bb
  15. ja mam pytanie - czy ktos uzywal zestawu naprawczego do opon typu RF? w warsztacie w Niemczech powiedziano mi, ze nie wolno uzywac, handlarz w Polsce mowi, ze mozna, bo opona jest taka sama jak normalna, poza znanymi roznicami :/ nie mam ochoty bawic sie w zakup dojazdowki, a zestaw mam w bagazniku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.