Skocz do zawartości

Jarek Gliwice

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia Jarek Gliwice

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mateusz? Koledzy we wcześniejszych wypowiedziach mówili że obok uszczelki klosza znajdują się cztery wywietrzniki przez które i tak dostaje się wilgotne powietrze do środka. Czy ty je zostawiłeś tak jak były czy również obficie zasmarowałeś w silikonowym szale :roll2: ??? Zastanawiam się czy nie spróbować starannie wysuszyć reflektory w środku by następnie z pomocą silikonowego szaleństwa nie uszczelnić wszelkich otwotów wentylacyjnych, szpar i uszczelek tak aby nie miała prawa dostać się do wnętrza żadna nawet najmniejsza ilość H2O. Z drugiej strony zastanawiam się czemu Niemcy zostawili otwory wentylacyjne i czy przypadkiem tak nie jest lepiej dla reflektorów. Wychodzi na to że założyli że nie da sie uszczelnić reflektorów hermetycznie więc tzreba było zostawić otwory wentylacyjne by nadmiar wilgoci mógł wydostawać się na zewnątrz?? Co szanowni koledzy o tym sądzą? Może warto spróbować zamknąć reflektory hermetycznie? Pozdrawiam
  2. Witaj! U mnie w firmie na parkingu stoi czerwony sedan E36 identyczny z moją Niunią. Jedyną różnicą między tymi autkami są właśnie tylne lampy. Ja mam fabryczne standardowe piętnastoletnie a w tym drugim autku są owe nieszczęsne lexusy. Od dłóższego czasu noszę się z zamiarem zmiany tylnych lamp na nowe z białymi migaczami (bo z przodu już są tzw. grafitowe :) ) więc przyjżałem się tym lexusom no i niestety muszę Ci powiedzieć, że ujmują autku elegancji i lepiej wygląda moja Niunia w fabrycznych lampkach :) Zrobisz jak uważasz lecz pamiętaj że ja postawiłem oba auta obok siebie i miałem możliwość porównania i moim zdaniem są niewłaściwe do tego samochodu. Pozdrawiam ps. jak kupię i zamontuję biało czerwone lampki postawię się obok tej Nuiuni z lexusami, cyknę zdjątko i postaram się je tu jakoś wkleić .
  3. Nic nie pisz o uszkodzeniach! Brak uszkodzeń = brak oględzin = brak kłopotu. Nie istnieje cennik ogólno europejski na samochody i możesz kupić auto za 5000 i za 5 eu i nic to nikogo nie obchodzi * papiery daj agencji celnej a oni już załatwią resztę za ciebie za 30 zł i nie bedziesz się nikomu z niczego tłumaczył, tylko nie pisz na umowie o żadnych uszkodzeniach i już. *pod warunkiem że wytłumaczysz sprzedającemu że na umowie bedzie 50 eu i już! Dla niemca nie gra roli za ile sprzeda auto bo on tego nie zgłasza w urzędzie skarbowym i nikogo to tam wogóle nie obchodzi :) Jedyne co może zrobić nasz celny to zadzwonić / napisać list z zapytaniem do poprzedniego właściciela za ile sprzedał swoje auto i dlaczego za tak mało a on wtedy poinien powiedzieć " bo ja żyję w WOLNYM KRAJU! i tak mi się podobało :))" pozdrawiam Jarek
  4. Witam wszystkich. Mam również problem z chłodzeniem i objawy bardzo podobne ale z tą różnicą że mi się auto grzeje tylko na wolnych obrotach ale niezależnie czy stoję czy jade 120 na piatce. Na postoju zauważyłem że gdy pochodzi na wolnych obrotach zaczyna lecieć zimne powietrze z ogrzewania zamiast gorącego i w tym samym momencie wskazówka teperatóry zaczyna lecieć ku górze ale jeszcze powyzej 3/4 tych nie wzrosła. wydaje mi sie ze to raczej napewno pompa a nie wisko ale nie znam się na tym i nie wiem zabardzo jak zdiagnozować tą pompę szczególnie że w poździerniku wymieniona została na nową za 160 zł. Mój mechanik upiera się przy wisku. co robić? jak sprawdzić tą pompę? jeśli to wisko to jak moge sprawdzić czy nagrzane wisko "odpowiednio" zasprzęgla jaką siłę doi trego przyłożyć ? wydaje mi się że kręci się ciężej na zagrzanym silniku niż na zimnym ale czy wystarczająco ? pozdrawiam zainteresowanych i dziękuję za wszelką pomoc :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.