Skocz do zawartości

maydayino

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maydayino

  • Urodziny 03.02.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i 1986
    E46 320Ci 2000

Osiągnięcia maydayino

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podłączyłem przepływkę, pokasowałem błędy i adaptację...niestety odpalił i zaraz zgasł. Odłączyłem znowu przepływkę odpalił, pracował na wolnych obrotach do rozgrzania, przejechałem się. Wszystko jest w porządku oprócz schodzenia z obrotów bo spada do ok 500obr. W trakcie pracy silnika podłączyłem przepływkę, obroty lekko spadły i zaczął chodzić lecz po dodaniu gazu dławi się i gaśnie. W trakcie pracy silnika z podłączoną przepływką nie idzie skasować błędu 8 air flow meter - ks ground or open circuit, błąd statyczny. Błąd kasuje się tylko przy zgaszonym silniku, lecz po odpaleniu wraca. Ilość powietrza na biegu jałowym 0 kg/h. Sprawdziłem przejście na przewodach i od wtyczki do samego kompa nie ma przerwy. Profilaktycznie przeczyściłem styki. Obstawiam, że przepływka od półrocznego postoju padła :mad2: Gdzieś w necie wyszukałem na jakimś forum, że może to być wina pompy paliwa, ale czy wtedy wkręcałby się na obroty i miałby moc przy odłączonej przepływce?
  2. Witam. Pacjent to M54B22...samochód od pół roku stał nieużywany. Odpala od strzała, ale za chwilę gaśnie. Czasami obroty potrafią skakać przez chwilę od 500 do 1000, ale prze max 3 sekundy. Czuć paliwem jak przy zbyt bogatej mieszance. Po dodaniu gazu ma trudności z wkręcaniem się na obroty. Po podłączeniu kompa błędów brak. Odłączyłem przepływkę, silnik pracuje w miarę normalnie bo przy schodzeniu z obrotów schodzi trochę za nisko ale wraca do 640 obr/min i ładnie trzyma. Paliwa nie czuć. Przejechałem się, aż do rozgrzania silnika i podłączyłem przepływkę i niestety na ciepłym to samo. Myślę, że przez odłączenie przepływki wszedł zapewne w tryb awaryjny. Podłączyłem kompa i posypały się błędy, ale czy w ogóle jest sens na nie patrzeć skoro pokazały się tylko na odłączonej przepływce? 103 Control vanos mecanical intake 228 lambda control tolerance bank 2 227 lambda control tolerance bank 1 241 burning fail cylinder 4 239 burning fail cylinder 2 240 burning fail cylinder 3 242 burning fail cylinder 5 8 air flow meter Macie jakieś pomysły co to może być? Pół roku temu wszystko było ok...
  3. Witam Dzisiaj wymieniłem odmę. Odma nowa (oryginał) reszta bardzo dobrze wyczyszczona wraz z bagnetem. Stara odma była bardzo zapchana majonezem, ledow powietrze przepływało. Chciałem wymienić olej ale wolałem sprawdzić na starym czy jest wszystko ok. Odpaliłem auto no i kopci, pomyślałem, że zaciągnął do kolektora dolotowego trochę oleju i musi się wypalić wraz z tym który się zebrał w rurze wydechowej. Rozgrzał się i po czasie kopcenie zmalało ale kopci dalej. Po przegazowaniu kopci więcej chociaż nie czuć spalonym olejem tylko takim białym dymem który ma zapach jakby z pieca. Zgasiłem go i po pół h poszedłem znowu odpalić i o dziwo nie zakopcił nawet po przegazowaniu, ale zaczął chodzić jakby nie palił na jeden garnek Zapaliła się kontrolka od błędów, zgasiłem go i odpaliłem ponownie, unormowała się praca silnika i po chwili zaczął znowu kopcić, na wolnych niedużo, po przegazowaniu kłęby jasnoszarego dymu. Dodam, że płyn chłodniczy w porządku i miękkie przewody a oleju ile było tyle jest. Macie jakiś pomysł? Witki mi opadają po woli:D Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
  4. Witam ...dzisiaj wsiadłem do auta po 1 dniu postoju, odpaliłem, ruszam jak gdyby nigdy nic, a w lusterku wielka chmura dymu. Przechodnie patrzą na mnie jak na idiotę, zrobiłem rundkę w koło komina, im więcej gazu tym większa chmura dymu, do tego smród spalin z olejem. Oleju jest na minimum, płyn w chłodnicy na maksa, przewody miękkie. Ma problem z wkręceniem się na obroty i z odpalaniem. Auto mam od 8 miesięcy i ma przejechane niby 230tys. Ładnie rwało do przodu i nie było zamulone. Wcześniej zauważyłem tylko jasne spaliny o nijakim zapachu a z racji tego, że temperatura na zewnątrz jest poniżej zera nie robiło to na mnie wrażenia tym bardziej, że większość aut tak ma zimą. Latem nic nie było widać. Oleju brał jakieś pół litra na 3tys ale to podobno norma w M54. Nigdy go nie katowałem poza jednym spotkaniem na parkingu kiedy spadł pierwszy śnieg (parę bączków). Moja pierwsza diagnoza to uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica. Ale dlaczego tak nagle i w takiej ilości? Być może to co innego więc proszę o pomoc? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
  5. Witam Posiadam E46 Coupe i kiedy zamykam drzwi z pilota wszystko jest ok, ale kiedy otwieram nie otwierają się drzwi kierowcy i muszę za każdym razem używać kluczyka by wejść do samochodu. Używając przycisku centralnego zamka wewnątrz samochodu jest identyczna sytuacja. W felernych drzwiach słychać, że zamek pracuję przy otwieraniu, ale nieodryglowuje zamka. Czy może być to wina modułu komfortu, czy to wina zamka w drzwiach?. Jeśli tak to da się to jakoś naprawić (zamek, moduł), czy wchodzi w grę tylko wymiana? Dodatkowo kiedy samochód jest zamknięty i użyję przycisku z pilota aby otworzyć klapę bagażnika, klapa otwiera się, ale nie mogę jej zamknąć. Dopiero po ponownym naciśnięciu przycisku otwierania klapy bagażnika można ją zatrzasnąć. Dodam, że samochód jest wyposażony w fabryczną instalację alarmową bo nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz działanie centralnego z przycisku który jest wewnątrz samochodu bo wczoraj pisząc ten post nie byłem pewien no i drzwi kierowcy nie zamykają się ani nie otwierają także przepraszam za błąd;) Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.