Skocz do zawartości

artekE34

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artekE34

  • Urodziny 16.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e34 525i 1994 e36 318i 1998 E34 525tds 1993 e46 330d 2001 e36 316i 1995 jest e36 323i 1995
  • Lokalizacja
    Ostrołęka

Osiągnięcia artekE34

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Swoja drogą to ja w zeszłym roku cierpiałem na TRX. Masakra ze znalezieniem czegokolwiek w mojej okolicy.. trzymałem je z rok i w tym czasie caly czas szukałem jakichś gum w rozsądnych pieniądzach. Nic! Wystawiałem je nawet na forum za jakąś śmieszną kasę, allegro itd. Zero zainteresowania, a powiem, że mój komplet wyglądał też jak nowy... no i czekając tak i czekając oddałem je na złom. Zajmowały kupe miejsca i tyle. Szkoda, bo fura prezentowała się na nich fantastycznie.
  2. Kolego jutro Ci dam znać bo nie jestemm pewien czy mojemu znajomemu zostal prawy... ale auto bylo z 2003 roku i w ladnym stanie lampa. ale z tego co wiem to koszt bedzie okolo 700 badz 750 zl.
  3. Kwestia 195/65 r15. to nie jest opona dla BMW 5. i juz nie ze wzgledu na szerokosc opony , a na wysokosc. Jesli chodzi o konkrety to jest tak 205- szerokosc w mm. 65 (65 procent z 205 mm) Czyli wiadomo , ze przy 195 zmniejszy sie profil opony. Nie polecam takich zabiegow.. bo i glupio wyglada i oszukuje predkosciomierz. Wracajac do tematu bierz te 205 czy 215 jesli masz je za nieduze pieniadze do zdobycia , a sa w dobrym stanie
  4. Kolego 205/65 R15 to idealny rozmiar zimówek do BMW 5. Praiwe tak samo sprawdzi sie 215/65 choc w sumie przy tej szerokosci (czyli 215mm) odpowiedniejszym bylby profil 60. Ale o oponach 210/65 R15 to chyba jeszcze nikomu nie slyszano...
  5. nie musisz rejestrować pojazdu na siebie. wystarczy opłacona umowa w urzędzie skarbowym. a kupujący musi otrzymać od Ciebie dwie umowy- czyli normalnie między Tobą a nim i także umowę między Tobą, a wcześniejszym właścicielem. nic tu więcej nie potrzeba :P
  6. jaki dowcipny ten "kreciatko"... hmm w takiej sytuacji to polecilbym zastosowanie czegos w stylu valvoline 10W60.. bedzie chyba najodpowiedniejszy.. nie ma sie co brac za remont silnika:) chyba, ze nie bedzie zadnej poprawy- wtedy rzeczywsicie warto zrobic przeglad i dowiedziec sie co moze byc przyczyna
  7. moja bunia dostała w p...ę;) ale dopieor jak sie rozgrzała... czasem lubi ostro, a w takie święto. aaa i bym zapomniał- rzecz jasna pucowanko:) musi lśnić!:D
  8. Powiem tak: silnik taki jak poszukujesz, kolor , wersja i ogolnie pakiet sa naprawde fajne. Cena nie odstrasza. Szkoda tylko , ze nie widac wnetrza. Jedyne co naprawde gryzie w oczy to spasowanie elementow karoserii. glownie chodzi mi o lewy blotnik przod i maska. Reszta "na oko" jest fajna..
  9. artekE34

    Bmw e34 2.4 td

    odnalazłem tu ciekawą ofertę. Kolega z forum chce sprzedać swoje autko. Wydaje mi się, że o niebo ciekawsze. I jest jeszcze fotel!!:D http://otomoto.pl/bmw-524-srodek-jak-nowy-zdjecia-C17349756.html Jeśli już e34 w dieslu za niezbyt wielkie pieniądze to bardziej skupiłbym się na tej. Odnośnie eksploatacji e34 w dieslu to bywa rożnie. Ilu posiadaczy tyle opinii. Powiem tak- na pewno to że auto nie chce odpalić w duże mrozy nie musi być przyczyną wady silnika. Czasem świece zawiodą, a czasem akumulator. Ale prawda jest taka że warto uważać przy wyborze takiego auta. Ogólnie to naprawdę polecam ten model BMW bo jest nieziemsko komfortowy jak na wóz w takim budżecie!:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.