Skocz do zawartości

wesolyChojnice

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wesolyChojnice

  • Urodziny 17.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    już jest e46 316i
  • Lokalizacja
    Chojnice

Osiągnięcia wesolyChojnice

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzięki postaram się coś znaleźć, jadę w sobote na zlot BMW więc pogrzebie pod maską kolegów, może mają taką samą...
  2. tylko że mnie by interesował nr spisany z właśnie tej części bo na allegro jest dużo takich ale nie wiem czy to akurat są te same/// albo no jak by ktoś mógł zdjęcie...
  3. panowie byłem drugi raz na komputerze ale już u innego gościa, i wstrzymał mnie z zakupem sond... ale po przebadaniu okazało się że miałem wymieniany przepływomierz powietrza i został wymieniony nie na oryginalny Bosch tylko na jakiś inny zamiennik... i tu dziwna sprawa bo komputer pokazywał że on w ogóle nie pracuje, dopiero na wysokich obrotach zaczął wdmuchiwać powietrze, czy ktoś z was zaobserwował takie zjawisko, i tu akurat ważne: Czy ktoś z was ma 316i z 1999 roku z silnikiem 1.9 poj. jeżeli tak prosił bym o nr oryginalnego przepływomierza Bosch bo muszę kupić oryginalny a nie wiem jak go znaleźć żeby był to konkretnie ten którego szukam, dzięki z góry (oczywiście to pytanie tylko do posiadaczy oryginalnej części i tego modelu)...
  4. no właśnie bo elektryk mi powiedział że jak komputer pokazuje złe napięcie sondy to nie do końca jest powiedziane że akurat ona ma wine...
  5. no ale za 100zł robie 150km w mieście 50tyś gdzie nie ma za dużych korków, ale jak ja mam 2tyś obrotów a spalanie na 20l to coś nie tak, poprzedni właściciel nie dokładał tego przycisku, jest on ori ale z tego co powiedział jest on zablokowany i trzeba go przez komputer odblokować, mówił że to koszt 50zł z tego co się orientował..
  6. na zegarze bo nie mogę komputera przełączyć :( no i głównie po tym ile zaleje i ile na tym przejadę... za 100zł jakieś 150km
  7. mam nadzieję że o to tylko ako, a co do tego czujnika, zobaczę jak się będzie powtarzało to znajdę ten czujnik i go przeczyszczę. dzięki kolego a masz coś do powiedzenia na resztę dolegliwości ??
  8. witam panowie, postanowiłem założyć nowy temat bo opiszę obszernie co się stało z moim BMW. na początku dodam że byłem podłączyć ja na komputerze i zostało stwierdzone że mam do wymiany sondy lambda, koszt: (1 sonda 400zł druga 320zł) są to normalne ceny co sądzicie? są to niby jakieś chińskie zamienniki, co do ori firmy Bosch jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało cenowo. Pali mi strasznie dużo bo 16 litrów w mieście, dam na przykład taką sytuacje że jak mam np 2 bieg i 1500 obr to pali 18l, a jak mam 2000obr to pali 20l. Na 3 biegu podobnie, jak mam 1500 obr to pali 16l, a jak mam 2000obr to pali 18l. wydaje mi się że to za dużo jak na 105 koni. Nie mam niestety możliwości porównać jej u siebie w mieście bo nie znam nikogo kto ma taką samą 316i.. ogólnie mi na obrotach nie skacze jakoś wariacko, tak o 100tyś na zimny, na ciepłym tak o 150tys, co mnie zastanawia to to że nie kiedy śmierdzi benzyną a nie kiedy się dławi, przy zmianie biegu nie przyśpiesza od razu, muszę odpuścić trochę pedał gazu bo się dławi i po chwili czuje przypływ mocy.ogólnie ciśnienie w silniku jest dobre tak powiedział mechanik, tylko świece wyglądały jak zalane benzyną. jeszcze jak na zimnym silniku odpaliłem i odkręciłem korek wlewu oleju to strasznie chlapie olejem co pierwszy raz zauważyłem bo w poprzednich samochodach tak nie robiło, i się zadusił sam, po prostu zgasł... a teraz wczorajsze jej wybryki: wsiadam wiec wczoraj wieczorek do auta, odplam a tu nic, rozrusznik nie chodzi, gdy go przekręcam słyszę tylko taki przeskok jak w normalnym zamku od drzwi w domu, światła się zapalają a mam je wyłączone, kontrolka ABS i ESP też nie gaśnie... nie wiem co robić, ze szwagrem pchnęliśmy go i po wrzuceniu 2 biegu odpalił, na początku światła drgały tak jak by nie dostawał odpowiedniej dawki prądu, w środku i na zewnątrz, po chwili problem ustał, przejechałem kawałem wszystko było ok, tylko zapaliła się kontrolka zmiany oleju ale na żółto, po chwili zgasła. Kolejny dziwny przypadek przy parkowaniu 5km/h przy pełnym skręcie w lewo załączył się ABS nie wiem czemu, sucho było, nie dodawałem gazu więc nie miał jak zerwać przyczepność, zapaliła się kontrolka ABS i ESP, i nie chciała się wyłączyć, dopiero po ponownym uruchomieniu silnika i przejechaniu 200metrów kontrolki zgasły... a i jeszcze jedno, panowie nie wiecie może co zrobić z tym przyciskiem wielofunkcyjnym od komputera? ten przełącznik po lewej stronie kierownicy na kierunkowskazie bo mi nie działa i przez cały czas pokazuje mi temperaturę, przebieg i ilość przejechanych kilometrów od momentu wykasowania ich... Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC I DOBRE RADY PO ZA TYM FAJNIE SIĘ JEŹDZI BMW :)
  9. witam, posiadam takie e46 316i i ja jakoś nie widzę głośnego dźwięku w swoim, postaram się nagrać w dobrej jakości i zamieszczę link...
  10. no właśnie kolego dało się zwiększyć moc?
  11. jak by mógł ktoś się wypowiedzieć i odświeżyć temat byłbym wdzięczny... :)
  12. hm.. no ciekawie tu panowie piszecie, ja właśnie nie parę dni jadę oglądać e46 316i i jak nie wyjdzie nic dziwnego to będzie mój.. i właśnie też chciałbym mu zwiększyć moc na te 118 koni... a i wracając do pojemności, znalazłem strone na której jest opisany ten silnik z 316i: http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/271/e46_316i.html tu jest pojemność: 1895 ccm3 http://ziomal.resmoto.com/opisy/dane/e46_316i_sedan_98-01.html a tu: 1596 i wydaje mi się że chodzi o ten sam model....
  13. hm co do cen jakie podajecie panowie no fakt są spore ale też jestem w stanie zrozumieć to skoro 3l diesel ma 196 koni to jest co się psuć... zrobiłem małe rozpoznanie w moim mieście, skoczyłem do urzędu rejestracji pojazdów i nabyłem odpowiednia informacje kto zakupił ostatnio w moim mieście jakichś z modeli 320d lub 330d z roku od 1999-2001, okazało się że znajomy szwagra... po oglądzie samochodu nie zauważyłem w nim żadnych wad ale powtarzam nie jestem mechanikiem, jest to kombi z 2001 roku model 320d z przebiegiem 250tyś za 17,500zł kupiony w PL... ten gość ma go 5 miesięcy, oprócz wymiany oleju i filtrów nie robił nic, w nie dalekiej przyszłości czeka go wymiana hamulców przód.. nic nie szarpie, obroty nie spadają, przyśpiesza na każdym biegu wydaje mi się normalnie, na wsteczny też nic nie szarpie a ni nie drga.. fakt honda to to nie jest te 136 koni ale i tak cieszy!!! więc nie wiem czy po prostu trafił na dobrego sprzedającego czy po prostu to wszystko o czym piszecie po psuje się od razu, kontakt do gościa mam, obiecał że da znać jak będzie coś naprawiał (a z resztą pracuje z moim szwagrem więc już on się dowie co a tą BMW)... zdążyłem się zorientować że 330d za 17 tyś nie kupie :( będę musiał dozbierać...
  14. no 330d to już by marzeniem było :) a z kasą to jak z kasą, też by się znalazła jak i model by przypasował... było by od kogo pożyczyć!!! jeżeli to spalanie nie jest aż tak dużo większe to chyba naprawdę poważniej zacznę myśleć o 330d ( tylko szkoda że tam mało ich na sprzedasz jest ) a więc pozostaje czekać... PS. jak by ktoś miał modele tych samochodów o których wyżej pisaliśmy to proszę pisać wasze zdanie, na pewno przeczytam i odpiszę, w sumie moja ciekawość została usatysfakcjonowana, teraz wystarczy znaleźć odpowiedni model i go dokładnie przejrzeć... a i czy ktoś z was kupił na przełomie ostatniego roku takie BMW z modelu 330d i 320d, jak tak proszę o info co wymienialiście na mus od razu DZIĘKI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.