Skocz do zawartości

geroute

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i

Osiągnięcia geroute

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. no z tym oszczędzaniem to nie jest tak do końca że szukam oszczędności nie wiadomo jak, po prostu nie jestem jakimś obeznanym w tym tematach dlatego wolę popytać co i jak żeby tak jak kolega wcześniej wspomniał nie wydawać kasy bez potrzeby, tym bardziej że jest to mój pierwszy samochód marki bmw, co do sprzęgła to jazda na poprzednim była fatalna, ślizgało na maksa etc :/ wiec ciężko było by wyczuć cokolwiek... teraz wiadomo jazda jest lepsza jednak drażni mnie to szarpanie przy zmianie ... nie jest to może nie wiadomo jak mocne jednak wyczuwalne i denerwujące ... tak jak pisałem wcześniej wymieniony został na nowy :) PRZEGUB ELASTYCZNY WALU, łączniki stabilizatorów też nowe, dziękuję za wszystkie rady jakiej firmy polecacie amorki na tyłu ? czy o takie tuleje chodzi http://allegro.pl/tuleja-tuleje-tylnej-belki-bmw-5-e39-e-39-meyle-i1502226987.html ? ta firma jest czytałem chwalona przy niektórych częściach czy takie tuleje można śmiało nabyć?
  2. no tak może i masz rację, byłem na diagnostyce zwracałem uwagę diagnoście na to żeby przyjrzał się tym tuleją bo przy kupnie sprzedający mówił iż lewa tylna tuleja będzie do wymiany, ale diagnosta jako tako nic nie wykukał :/ ale problem jak pisałem wyżej ewidentnie wyostrzył się po wymianie sprzęgła. Mam jeszcze pytanie czy przy wymianie tych tulei wymienia się wszystkie od razu czy można 1 ewidentnie uszkodzoną ? to samo pytanie mam odnośnie amortyzatora tylnego bo wykukałem że mam pęknięte oczko amora i trzeba będzie to zmienić, tylko czy można wsadzić 1 amor tylko nowy ?czy lepiej 1 ale używany ? dodam iż amortyzatory na diagnostyce wyszły bardzo dobrze.
  3. kolego a czy ty wymieniłeś te poduszki już i sprawa się poprawiła ? byłem niedawno na diagnostyce po zakupie samochodu, fakt sprzedający coś wspominał o jakiejś tulei tylnej czy coś takiego ale na diagnostyce nie wyszło nic podobnego właśnie ... w sumie zaczyna być słychać taki stukot z tyłu przy ruszaniu ...
  4. witam niedawno kupiłem e39 520i rok prod. 1997 czerwiec. do wymiany było ewidentnie sprzęgło. znajomy mechanik do którego mam zaufanie wymienił mi sprzęgło, przy okazji wyszedł jakiś element (przegub na wale napędowym czy coś takiego (nie znam się na tym)) po wymianie kompletnego sprzęgła (Sachs) - tarcza, docisk ,łożysko oporowe jazda nie jest zbyt fajna . otóż rusza się normalnie nie szarpie jak czytałem przypadki na forum to u mnie ruszanie z 1 jest ok, ruszam płynnie z 1 ale ciężko bez szarpania wrzucić 2 bieg, i tak samo 3 :/ z 4 i 5 już lepiej wchodzi bez szarpania ... wydaje mi się ze możne sprzęgło bierze za bardzo" od dołu" czy to może być tego wina ? można to jakoś wyregulować ? z mechanikiem będę dopiero widział się za tydzień dlatego chciałbym się coś więcej dowiedzieć wcześniej ... z tego co mówił mi mechanik kolo dwu masowe jest ok ... bez luzów itp pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.