Skocz do zawartości

ctiv

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 1994r.
  • Lokalizacja
    Głogów

Osiągnięcia ctiv

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. rezystancja jest w normie:/ wydaje mi sie ze mam uwalony termostat, i silnik sie grzeje i gasnie, jednak wskazowka od temp, nie przekracza pionu, ale jak pomecze auto w momencie przygasania temp. zaczyna opadac i po jakims czasie wraca do pionu.
  2. swiece grzeja normalnie, wtrysk nie zapala sie, problem pojawia sie przy nagrzanym silniku :/
  3. Witam wszystkich, coś mi się w mojej perełce popsuło :/ zacznę od początku, urwał mi się jeden kabelek przy wtyczce od wtrysku sterującego co powodowało brak mocy, auto potrafiło zgasnąć przy wyprzedzaniu itp, zlutowałem zabezpieczyłem, wszystko ok, jakoś 2 lub 3 dni temu jechałem sobie auto miało temperaturę w normie czyli w pionie, i zaczął się cyrk, silnik zgasł, odpaliłem zaczęło nim telepać i znowu zgasł, i tak parę razy, odczekałem odpaliłem i pojechałem do domu, następnego dnia to samo, problem pojawia się tylko przy nagrzanym w pion silniku, płyny w normie, po podpięciu pod INPE parametry są chyba OK silnik przy 80 stopniach ma dawkę 3,56 kąt wtrysku oscyluje ok 3,01 w sterowniku silnika błędów brak. pytanie o co kaman? niżej daje filmiki z dzisiejszego grzebania, w pierwszym auto gaśnie pod koniec filmu samo z siebie w drugim zaraz na początku telepie itp, słabo słychać ale wprawne ucho poradzi sobie, dzięki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam zapomniałem napisać że obrotomierz oszukuje więc nie ma co patrzeć na niego w INPA na jałowym jest ok 705 obr/min http://www.youtube.com/watch?v=MpP2Ll1- ... e=youtu.be
  4. e34 TDS interpretacja błędów przez @ctiv » 07 Lut 2013 18:08 witam, ostatnimi czasy auto mi swiruje, np jade sobie chce gwaltowniej przyspieszyc a tu zonk gasnie i skrzynia w tryb awaryjny, podpiolem auto pod INPE i oto co wyszlo sterownik silnika 124 needle lift sensor (czujnik wzniosu iglicy) ale co moglo sie skopac. sterownik skrzyni 16 turbine speed sensor 100 gear check 43 engine speed signal n-not ktos mniej wiecej wie o co chodzi i gdzie zerknac w aucie zeby zlikwidowac usterki? dodam tylko ze wczesniej nie bylo zadnych bledow i pojawily sie nagle. pozdrawiam
  5. ctiv

    Problem z immo w e34

    immo jest w sterowniku silnika, tak zwany EWS jest podpiety do tego, nawet po odlonczeniu owego EWS silnik nie odpali przez zadne mostkowanie, trzeba przekodowac pewna kosc w sterowniku, ale mysle ze rozmowa zbacza troche z tematu. itak za duzo powiedzialm. pozdrawiam
  6. ctiv

    Problem z immo w e34

    gdzie wyczytaliscie ze immo odblokowac mozna za pomoca zmostkowania przekaznikow itp, ?? wydaje mi sie ze bzdury piszecie, immo jest w sterowniku silnika a wiem to bo sam sciagalem i dopiero silnik odpalal.
  7. ctiv

    Problem z immo w e34

    rozbierz tapicerke pod nogami kierowcy i po kablu od tej diody szukaj puchy z alarmem i wypnij, albo :) moze smiesznie zabrzmi przyloz do tej diody jakis maly magnes tak jak przykladasz kluczyk, moze masz jakis lipny i tani alarm od chinoli a te wlasnie tak sie wylanczalo phehe, widzialem sam na wlasne oczy jak bylem z kuzynem we wrocku i zgubil kluczyki jedyne jakie mial, zadzwonilismy do pewnego goscia ten wpadl otworzyl auto rozbroil stacyjke ale nie palilo, zapytal czy jest immo to mu powiedzial ze jest tu i ze sie przyklada kluczyk, a ten przylozyl maly magnes i fura odpalila, takie to alarmy wlasnie maja niekrote auta. pozdrawiam
  8. http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=6451&start=20
  9. wydaje mi sie ze niechcacy zdjoles wezyk od MAPsensora, sprawdz to
  10. podepne sie pod temat, INPA widzi i diagnozuje moje e34 TDS ale DIS nie wykrywa zaolonu. daje na diagnostic wybieram model i np komp silnika i nie lonczy sie :/
  11. Witam, dlugo szukalem ale nie znalazlem podobnego problemu, wszystko mam dobrze zainstalowane, INPA chodzi w DIS glowica wykryta itp, interfejs od Nerwusa, a problem jest taki ze jak chodze w diagnostyke i wybor auta nie pokazuje mi modelu do wyboru, jest seria np. 5 ale juz modelu np e34 niema, jest pusta tabelka :/ jakies prognozy na to?
  12. ja w swojej e34 tds mam kompa od skrzyni po prawej stronie za dolnym glosnikiem, zdejmujesz maskownice z glosnikiem i tam powinien byc
  13. silnika dziala po wymianie
  14. jak narazie brak jednoznacznej odpowiedzi. pompe odbieram po swietach i bede sie bawil, czekam na kogos kto robil juz cos takiego i wie czy da sie czy nie,
  15. no nie lepiej wlasnie bo pytalem juz 3 pompiarzy i kazdy powiedzial ze tego sie nei da regenerowac, jedynie go czyszcza a poscieranych sciezek juz nie regeneruja wiec to lipa, a jesli trzeba by bylo wymienic samo ECU to koszt ok 100 zl bo nastawnik mam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.