Skocz do zawartości

Rhos

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    w drodze:)

Osiągnięcia Rhos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. jak w temacie, podzielcie sie doswiadczeniami. wiadomo sekwencja najlepiej.a ma ktos zwykla,z komputerem?
  2. Kumpel kupił niedawno takie auto i ogólnie jest bardzo zadowolony,narzeka tylko na spalanie które (co prawda krótkie odcinki miejskie,ale bardzo spokojnie jeździ)jest na poziomie 11-13litrów/100km.dziś miałem okazję jechać tym autem i zauważyłem, że wskaźnik temperatury nie osiąga 90stopni,jest tak w 2/3 drogi do tej wartości.niby 5 stopni na zewnątrz,ale przejechaliśmy ok 15km i dalej bez zmian.myślałem, że to może przez nawiew do środka ciepłego powietrza,ale jak wyłączyliśmy całkiem niewiele to zmieniło,odrobinę może wzrosło. i teraz pytanie - co robić?co w pierwszej kolejności sprawdzić?termostat? płyn zmienić?czy to jest duże spalanie w takich warunkach i czy może wynikać z niedogrzania? z góry dzięki za odpowiedzi!
  3. hehe,dzięki za odpowiedź!!! taki jest projekt,pojadę do niej drugi raz,zajadę na przegląd niech mi ją poszarpią i pomierzą cylindry,jak się będzie zgadzać wszystko to raczej się skuszę:P chociaż jadę oglądać zaraz e30 z tym samym silnikiem,może mnie powali i zmienię zdanie:D chociaż regeneracja maglownicy to 500 lekko licząc,lipa trochę. chociaż z drugiej strony 8 felg w zestawie,pozbędę się jednych na prędkości i mam na magiel:D właśnie - jak sztywna ona powinna być?bo niby się klei w zakręcie,pewnie jedzie, ale jednak przechyłu trochę jest,jakoś tak płynie po jezdni bardziej. może to właśnie kwestia zimówek na 15"? z tym dymem to żałuję że nie zajrzałem pod korek oleju, czy tam się nie zbiera:( nie pachniał olejem na bank,nie był też niebieski.jeżeli już to z chłodzenia bym się czegoś spodziewał,takie szare kłęby no,jak para:P a i taka sprawa - opadają oparcia foteli jak dźwignia jest naciśnięta.jak podniosę do wygodnej pozycji i puszczę dźwignię to się trzymają,ale jak wcisnięta jest to opadają.on mówił że to jakieś amortyzatory w oparciach padły.w obu fotelach z przodu?to możliwe?łatwo to wymienić? a propos właściciela to z tymi stereotypami jest pół na pół - jeździ tylko BMW, przerabiane e30 na placu,jakiś silnik leży, przywitał mnie w dresach.ale dla odmiany umie się z dresików śmiać,jeździć po pseudo "tjuningu" i naigrywać z golfów:P
  4. Na wstępie witam wszystkich serdecznie :) jako początkujący fan BMW rozglądam się za swoim pierwszym egzemplarzem.oglądałem dziś jedną sztukę z właśnie tym silnikiem i zrodziło mi się kilka wątpliwości. Może na początek wrzucę linka,żeby wszyscy wiedzieli o jakie auto chodzi: http://otomoto.pl/bmw-535-szpera-klima- ... 70223.html widział ktoś może to auto? obstukałem ją miernikiem magnetycznym i o dziwo wszędzie jest porównywalny lakier oprócz prawego błotnika z przodu(niestety była mokra).odstają trochę drzwi kierowcy jak są zamknięte,tak z 1cm.nie ma na niej widocznej rdzy,drobne ślady na dołach drzwi może w dwóch miejscach.najwięcej wątpliwości mam jednak związanych z czym innym - po pierwsze jak się odpali chodzi trochę nierówno,ale nie widać na obrotomierzu żeby falowały obroty,pali od pierwszego strzalu bez problemu.po kilku min zaczyna pracować normalnie.temperaturę trzyma w pionie,chodzi płynnie,nie szarpie ani nic.martwić się czy nie???jak jechałem do niej prosiłem właściciela żeby był zimny silnik,może nie odpalał od wczoraj?dodam, że jakoś dużo dymu za nią jest,właściciel twierdzi że z racji dużej pojemności to po prostu więcej pary wodnej niż zwykle się wydobywa...true???przy 4 stopniach na plusie było tego sporo,niestety nie nakręciłem filmu:( druga sprawa - ma luz na kierownicy.tak ze 2cm w każdą stronę jak się jedzie na wprost.nie słychać żadnych stuków,ani innych niepokojących dźwięków.przekładnia do regeneracji?da się dociągnąć śrubką?(gdzieś na forum czytałem, że są takie cuda możliwe...)sprawa trzecia - wyłączają się wskaźniki.raz sam obrotomierz,raz wszystko.jeździ przy tym normalnie,nie ma poza tym żadnych zmian.czasem przy hamowaniu mruga czerwona kontrolka (!),ale żeby było śmieszniej tylko wtedy jak wskaźniki nie działają.wina wskaźników?czy coś z hamulcami jednak?jak się hamuje to czuć trochę bicia na kierownicy i pedale. z góry dzięki za odpowiedź! sorry jeśli coś zdublowałem, ale zależy mi na czasie. jakby się ktoś z okolic Tomaszowa znalazł ogarnięty w temacie to już w ogóle byłoby mega:) pozdrawiam Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.