hehe,dzięki za odpowiedź!!! taki jest projekt,pojadę do niej drugi raz,zajadę na przegląd niech mi ją poszarpią i pomierzą cylindry,jak się będzie zgadzać wszystko to raczej się skuszę:P chociaż jadę oglądać zaraz e30 z tym samym silnikiem,może mnie powali i zmienię zdanie:D chociaż regeneracja maglownicy to 500 lekko licząc,lipa trochę. chociaż z drugiej strony 8 felg w zestawie,pozbędę się jednych na prędkości i mam na magiel:D właśnie - jak sztywna ona powinna być?bo niby się klei w zakręcie,pewnie jedzie, ale jednak przechyłu trochę jest,jakoś tak płynie po jezdni bardziej. może to właśnie kwestia zimówek na 15"? z tym dymem to żałuję że nie zajrzałem pod korek oleju, czy tam się nie zbiera:( nie pachniał olejem na bank,nie był też niebieski.jeżeli już to z chłodzenia bym się czegoś spodziewał,takie szare kłęby no,jak para:P a i taka sprawa - opadają oparcia foteli jak dźwignia jest naciśnięta.jak podniosę do wygodnej pozycji i puszczę dźwignię to się trzymają,ale jak wcisnięta jest to opadają.on mówił że to jakieś amortyzatory w oparciach padły.w obu fotelach z przodu?to możliwe?łatwo to wymienić? a propos właściciela to z tymi stereotypami jest pół na pół - jeździ tylko BMW, przerabiane e30 na placu,jakiś silnik leży, przywitał mnie w dresach.ale dla odmiany umie się z dresików śmiać,jeździć po pseudo "tjuningu" i naigrywać z golfów:P