Skocz do zawartości

kacperoo

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520I 1998r

Osiągnięcia kacperoo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich. Zwracam się do was koledzy o pomoc z moim BMW. Opiszę może dokładnie jak to było z tym autkiem. BMW dostałem jako premie od szefa w niemczech takze nie było się co ogląda tylko brac. Mówił mi że są jakies problemy z silnikiem ale wkoncu za darmo je dostałem i nie było co wybrzydzac. do Polski auto wróciło na lawecie.po przyjezdzie zatankowałem ,naładowałem aku i samochód odpalił na dotyk. Silnik cicho i równo pracował. Po dłuzszym czsie pracy silnika(po przejechaniu ok15Km) zaczynają sie problemy. silnik zaczyna nierówno pracowac,nie ma mocy(ciężko wogole nim ruszyc),obrotomierz kręci się tylko do 3 tyś i to z oporami. Pojechałem z tym do goscia co niby zna sie na BMW i powiedział mi ze mam włozony nie ten silnik co powinien byc.Tzn w tej kaście co mam powinien byc silnik z pojedynczym VANOSEM a ja mam silnik na podwójnym VANOSIE. Wogóle wtyczka od Vanosa i czyjnika cisnienia oleju nie jest podpieta(nie ma jej nigdziej pod maską). Jak Auto ostygnie to znów dobrze chodzi ale po jakimś czasie znów dzieje się to samo. Można coś z tym zrobic żeby te auto normalne jezdziło? Prosze,pomóżcie mi z tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.