Skocz do zawartości

MartinBlack

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia MartinBlack

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za odpowiedzi W szczególności dla kolegi o nicku KOWAL-E Fajna odpowiedz- dużo konkretów i szczegółów Czyli najgorzej nie jest Ktoś oznajmił że kosztów podobnych do cienkasa - no tak to mnie nie pokręciło Ale widzę że koszty utrzymania podobne jak w Toyocie - a BMW o dwie klasy wyżej Podajcie jeszcze dobrych fachmanów ze Szczecina - będę w pełni happy Pozdrawiam
  2. Witajcie Panowie Moim marzeniem od zawsze było posiadanie auta BMW Przyszedł moment gdy okazało się że na koncie jest wystarczająca (mam nadzieję) ilość środków na jakiś model. Suma zgromadzonej kasiory - około 50k zł. Ale narodziło się mnóstwo dodatkowych wątpliwości (Mam nadzieję że ten wątek pomoże również innym niezdecydowanym na zakup.) Najbardziej nurtującą sprawą są "koszty utrzymania" Mówi się że BMW jest marką luksusową - niektórzy mówią nawet że lepszą od Audi - ale opinie podzielone. Teraz nie trudno kupic auto - trudno je utrzymać Po krótce opiszę moje wątpliwości na przykładzie obecnego auta - toyoty 5 letniej Każdy wjazd do serwisu to minimum 200zł Przegląd - duży (co 30 000km) - 2000 zł , mały (co 15k) 1500 zł Podłaczenie komputera 250zł Części orginalne - poniżej 1000zł bez szans Niektóre rozwiązania są nietypowe i nie ma zamienników - jedynie szroty - ale do nowych modeli mało Problemy z elektronika - kosmos - każdy moduł min 1500 zł Wahacze - min 400 zł za sztukę Naprawa łańcucha rozrządu - 5500 Sterownik do lamp ksenonowych - 700 zł I uwaga hicior - wycieraczka - 150 zł (oczywiście orginalna) Ogólnie dopóki nic się nie psuje jest wspaniale - ale jak zacznie to 3-mać się za kieszeń Odpiszcie proszę jak jest z BMW Co najczęsciej siada - jesli np zawieszenie jakie koszty wahaczy, łaczników, stabilizatorów, tulei Benzyna mnie nie przeraża - duży sportowy silnik - to niech pali nawet i 12 l Dostęp do części zamiennych - czy jest duzo zamienników czy raczej bez orginałów ani rusz Jestem ze Szczecina - czy są tu dobrzy fachowcy poza ASO - proszę o namiary Jak z wykończeniem - skrzypieniem elementów Raczej będę obstawał za benzyną - bo to prosta konstrukcja (mniej się może zepsuć - żadnych pompowtrysków, kół dwumasowych itp) Czy kradną - w Toyocie się zaczęło - to lusterko , to listwę - męczące Obecnie na TOPie jest model 5/E60/2.0 beznyna 170kM Najbardziej zależy mi na wygodzie - ale aby silnik nie był za duży - max 2,0 lub 2,5 l Może doradzicie jakiś model - jestem osobą po 35-ce , mam już rodzinkę - zonę , dziecko i psa Jestem wzrostu 1,95cm - po odsunięciu fotela kierowcy dziecko siedzi za mną Z powyższych powodów - poniżej modelu serii 5 nie ma co schodzić - za ciasno. Dzięki za wszelkie porady i odpowiedzi Pozdrawiam i dziękuje 3-majcie się kierownicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.