Skocz do zawartości

osama-binladen

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O osama-binladen

  • Urodziny 30.11.1964

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    750i 98r
  • Lokalizacja
    katowice
  • Zawód
    driver

Osiągnięcia osama-binladen

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. osama-binladen

    Zagazowane beemki

    a wiec chodzi , ze gaz czy benzyna ,powod dostawanie sie paliwa do oleju , w ten sposob wyemilowałem wady uszczelki pod głowicą itp wychodzi na to ze problem z wtryskami jest ,i to je konkret a nie akies tam bzety o zagazowaniu, o zagazowanie to pytaicie sie adolfa on dokladnier sie znał na tym CYKLON B TO JEST POWOD zagazowania ludzi a nie BMWEY
  2. osama-binladen

    Zagazowane beemki

    to gdzie i w jaki sposób sie dostaje paliwo do oleju,
  3. osama-binladen

    Zagazowane beemki

    własnie rozwinołem Myśl jaka jest przyczyna a wy mi tu farmazony piszecie o myslach od myslenia są mózgi wiec jeszcze raz gdzie moze przedostawac sie benzyna do miski olejowej? przeciez nie bede silnika rozbierał widac ze mysli to nie ja powinienem rozwijac chodzi mi o konkrety
  4. osama-binladen

    Zagazowane beemki

    Więc skad problem rosnącego stanu oleju gdy jezdzi sie tylko na bezynie ,robie 500km i stan rosnie o 1 cm gdy jade na samym gazie ten problem nie występuje robiąc nawet tysiąc km pwspominając ze jadąc na tym czy tym problem z osiagami nie wystepuje silnik rowniutko pracuje i na tym i na tym wiec jaka jest przyczyna ??
  5. A paliwo jak sie dostawało do oleju tak sie dostaje dalej ,wiec pozostaje jazda na gazie.MOŻE przez pierscienie sie dostaje moze tak byc, a moze wada swiecy ,i to powod :mad2:
  6. Mysle ze nadmiar oleju chyba sie nie wydostał poprzez uszczelniacze w kierunku skrzyni biegów ,bo jadąc na serwis i stojąc w korku to skrzynia raz ciagła a raz nie, takie miałem odczucie!!,w zwiazku z tym moje zapytanie??.No i praca motoru tez mi sie nie podobała zwłaszcza no wolnych obrotach cdn..za pare dni.
  7. Witam! byłem na serwisie ,okazało sie ze kupiłem paliwo złej jakosci ,jakieś 25% w benzynie było oleju napędowego i w zwiazku z tym rosnacy olej w misce. Wyjezdziłem tego prawie 3/4 zbiornika :(, nie wiem czy motor nie ucierpiał bo było tego 2,5l wiecej w misce, sama rzadzizna i tyle . Olej wymieniony na nowy ,poprzedni zmieniałem 1,5miesiaca temu,zobaczymy co dalejsie potoczy. Pozdrowionka!!
  8. DROGI JAK DIABLI,MOZE I DOBRY JEST ,ALE SAMĄ ZCIEME WCISKA ,jak wciska tak i wyciska
  9. osama-binladen

    Rośnie poziom oleju

    Witam! co moze być przyczyną ze rosnie stan oleju na bagnecie ?
  10. A jednak skłamałem ! robocizna była wieksza niż sam dyfer z dostawą i jak tu ludzią ufać :(
  11. Dzieki za wsparcie koledzy !! jednak to dyfer sie rozleciał ,mimo tak duzego obciązenia jak pisałem w swoim poscie o szczegołach z tym zwiazanych to skrzynia jednak to wytrzymała a siadł dyferek, wiec koszta bedą niewielkie ;dyferek około 900zł+robocizna. Pozdrowionka dla wszystkich!!!!!! :D
  12. Nadmienic chciałem jeszcze ze skrzynia jest po kapitalnym remoncie i zrobione jest jakies 50000 km a remont był 1,5 r temu !! wiec moze dyfer sie rozleciał ?? Co sadzicie o tym ??
  13. Witam! jak do tej pory nic mi sie nie działo z moją 750,do czasu jak ładowanie padło podczas jazdy i przez przypadek przy 70km auto mi zgasło ,chciałem dac na luz ( N) ale wskoczył mi wsteczny i auto zachamowało z impetem , choc tak nie powinno sie stac,ale coż stało się. po naprawie alternatora, i jedniodniowej jezdzie 200km nic sie nie dzieje wszystko chodzi idealnie skrzynia biegow bez zarzutow nawet przy duzych osiągach. nastepnego dnia rozgrzałem utko i ruszyłem sie przejechac po miescie ,wszystko chodzi bezproblemowo, po kilku swiatłach stopu chciałem ruszyć troszke szybciej zeby nastepne przejechac! a tu problem coś zgrzytło i nie ruszyłem wogule z miejsca,wyswietlił sie program awaria skrzyni biegów, i poprostu nie było mozliwosci jechania ani do przodu ani tyłu ,ni tez na manualu jak automacie, nawet nie było awaryjnego biegu zeby gdzies zjechać ,stałem na srodku jak ciele i wielki wstyd ze taka bejca stoi,a inni jeszcze trąbią, ale cóz odstałem chwilke , i jak dałem bieg do jazdy w przod to słyszałem żempolonie przy tylnym dyfrze tak samo jak i na wstecznym,chrupot z tyłu. Do tego jeszcze jak przełaczyłek lewarek na postoj to tez coś przez chwilkę lekko zgrzytało w skrzyni, no i oczywiscie lewarek w pozycji (P) autko nie stoi tylko sie pomału toczy jak by było na luzie no i co jakis czas nie mozna było lewarka na bieg dac bo go blokowało ,ale tylko chwilkę, W zwiazku z powyzszym mam pytanko co sie stało skrzynia czy dyferencjał poszedł ??? no i jakie mogą byc koszty naprawy??, :( :( Autko kupiłem miesiac temu i nawet 1000km nie zrobiłem : :(
  14. Witam, mam pytanko ! na ile osób jest zarejestrowane bmw750 e38??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.