Skocz do zawartości

Sajgon_83

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sajgon_83

  • Urodziny 14.04.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e36 318 M40 B+G 93r. Jest e36 318tds M41 95r.
  • Lokalizacja
    Krasnystaw

Osiągnięcia Sajgon_83

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli chodzi o wymianę sprężyn to jest tak że wymienia się razem z amortyzatorami bo jak nie to i tak wymienisz za czas jakiś bo one nie wytrzymają jest inny skok czyli inny zakres pracy, a do tego amorki mają cięższą prace niż przy zwykłych sprężynach. PS Sprawdzone u mojego kolegi w E39 reasumując jak wymieniać to komplet :)
  2. Sajgon_83

    316I LISTWA WTRYSKOWA

    Jeszcze nie wiem ale niebawem będę wiedział bo mam to robić u znajomego postaram się zrobić fotorelację :)
  3. Witam było już na forum trzeba szukać, no ale. Jak jest tak jak w sedanie to: 1-odkręcasz rygielek drzwi 2-zdejmujesz dwa małe kołki maskujące w okolicach uchwytu do zamykania drzwi znajdziesz bez problemu 3-jeżeli masz "korbki" to na nich jest też maskownica za którą jest do odkręcenia śrubka (torks) 4-za tymi maskownicami są 2 wkręty (torksy) 5-zaczynając od spodu odciągasz boczek odczepiając kolejno kołki 6-odczepiasz 2 kostki od sterowania lusterek i głośnik 7-koniec :)
  4. Przerabiałem to u kolegi prawie pewne, że przepływka identyczny objaw odłączone obroty do góry i równo a po podpięciu buja :)
  5. Nie masakra tylko czytać trzeba teraz jest opcja wyszukiwania słów kluczowych więc podaj dane w konfiguratorze na początku i dalej powinno być już łatwo m43 motor masz jak tak to masz poniżej całość wyszukiwania 30 sekund :twisted: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1381&hg=11&fg=15&hl=24
  6. Witam tanie niż kupowanie lusterek wyjdzie ci sprawdzenie czy te co masz nie są podgrzewane jak zdejmiesz lusterko (szkło) to będziesz widział czy są czy nie. Jak się okaże że nie to po prostu zainwestuj w maty grzewcze przyklejane pod lusterko (szkła) i podciągnij do włącznika tylnej szyby. POZDRO
  7. Witam prawdopodobnie będzie tak jak pisze kolega wyżej tylko dobrze wysusz wszystko
  8. Witam kolego wskocz na www.realoem.com do katalogu i tam zobacz jakie idą do twojego pojazdu:)
  9. Zobacz czy reduktor po przełączeniu nie jest zimny bo możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia i jak spadnie temperatura to sterownik od gazu przełącza na benzynkę
  10. Witam widzę że planujesz oklejenie autka to może dogadać się z jakimś gościem z allegro (http://allegro.pl/okleina-na-laptop-laptopa-skin-skiny-carbon-3d-i1401632698.html) jak już zrobisz zamieść fotki :D
  11. Witam nerwowego kolegę co do wypowiedzi, że BMW przy -15 czy -20 jest beee bo nie pali i choinki to nie prawda po prostu trafiłeś na "zadbany" egzemplarz, a co do problemu to masz gdzieś zwarcie przewodów może klasyczna tylna klapa, a jak nie to zostaje elektryk tylko jakiś konkretny, a nie jakiś pseudo. POZDRO
  12. Witam dziwne te twoje objawy najpierw to zmień mechanika :) potem podjedź na kompa zobacz czy nie ma błędów w sterowniku, a dopiero potem czepiaj się pompy (kąt wyprzedzenia)
  13. Kolego bizon to TDS a nie benzynka ja raczej obstawiam potencjometr pedału gazu łatwo to sprawdzić jak masz dojście do kompa, potem zawór EGR jak dobrze pamiętam POZDRO
  14. Witam sprawdź kolego co w zbiorniku masz i filtr paliwa wymień tylko pamiętaj przy wymianie żeby go zalać ON żeby nie zapowietrzyć układu. Może wodę masz albo coś jakieś syfy. Może też ta nowa pompa nie trzyma jednak dobrze ciśnień i paliwo się cofa. Sprawdź też świece czy na pewno grzeją mój "traktorek" palił bez świec :D do 2 stopni na +
  15. Kolego maniura bez nerwacji :twisted: ja tylko odpowiedziałem koledze to co chciał wiedzieć bo się o to pytał ale myślę, że to elektryka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.