Witam! Mam problem z BMW E39 r.03, DIESEL 3,0. Mianowicie: Przy niskich temperaturach samochód odpala bez jakichkolwiek problemów, może stać nawet na mrozie 2 dni i zapali na dotyk, natomiast gdy wypuścimy się w dalszą trasę i samochód się nagrzeję, wtedy po wyłączeniu silnika jest problem z jego ponownym uruchomieniem (trzeba odczekać 3-4 godziny i wszystko wraca do normy). W samochodzie zostały wymienione już: - pompka paliwa w zbiorniku, - pompka podłogowa, - filtr paliwa. Wszystkie te wymiany części okazały się bezużyteczne. Nadal problem nie został usunięty. Prosiłbym również o podanie mi oryginalnych numerów do pompy paliwa w zbiorniku, być może mechanicy zamontowali nieodpowiednią do tego modelu samochodu. Problem zaistniał po wymianie pompy w zbiorniku, czy w związku z tym zła pompa zamontowana w zbiorniku może być przyczyną tej usterki? Bardzo proszę o pomoc specjalistów w tej dziedzinie.