Skocz do zawartości

sportluk

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2003

Osiągnięcia sportluk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, chodzi mi właśnie o tą. Pozdrawiam
  2. Witam! Jak wymienić żarówkę przy lusterku wstecznym?
  3. Ten sam mechanik zdiagnozował, że to czujnik wałka rozrządu, więc podmieniłem (używany) i na razie jest w ok. Jeżeli będzie auto chodziło to podmiankę oddam a kupię nowy.
  4. Byłem u mechanika i on zdiagnozował wg. swojego komputera , że to nie czujnik lecz elektrozawór -wiec zakupiłem tę część za 425 zł. i mechanik mi ją wymienił, lecz problem pozostał bo dojechałem tylko do domu (1km) i za 10 min znów nie odpalił .Co robić ,żeby uniknąć zbędnych kosztów i nie wymieniać starych dobrych części na nowe ? Bardzo dziękuje za wszystkie porady
  5. Witam! Mam problem z BMW E39 r.03, DIESEL 3,0. Mianowicie: Przy niskich temperaturach samochód odpala bez jakichkolwiek problemów, może stać nawet na mrozie 2 dni i zapali na dotyk, natomiast gdy wypuścimy się w dalszą trasę i samochód się nagrzeję, wtedy po wyłączeniu silnika jest problem z jego ponownym uruchomieniem (trzeba odczekać 3-4 godziny i wszystko wraca do normy). W samochodzie zostały wymienione już: - pompka paliwa w zbiorniku, - pompka podłogowa, - filtr paliwa. Wszystkie te wymiany części okazały się bezużyteczne. Nadal problem nie został usunięty. Prosiłbym również o podanie mi oryginalnych numerów do pompy paliwa w zbiorniku, być może mechanicy zamontowali nieodpowiednią do tego modelu samochodu. Problem zaistniał po wymianie pompy w zbiorniku, czy w związku z tym zła pompa zamontowana w zbiorniku może być przyczyną tej usterki? Bardzo proszę o pomoc specjalistów w tej dziedzinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.